SL (S): FCK vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcm5600

Re: SL (S): FCK vs. Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Fin kamp af os, bortset fra resultatet. Dommeren er altså pivringe, mål nummer 2 hvor vi stadig er i kampen skulle aldrig have været anerkendt. Klart skub i ryggen, hvordan kan både dommer og linjevogter overse det.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Gutter, vil I ikke lade være med at citere henkers indlæg? Jeg har længe haft ham på min ignorerliste, så jeg ikke ser hans indlæg, men de kommer frem i jeres indlæg, når I citerer. Så hvis I absolut vil svare ham, må I meget gerne undlade den lille citationsboks.

Tak. :)

henker

Indlæg af henker »

pdole skrev:
23. apr 2017, 20:31
henker skrev:
23. apr 2017, 19:58
Wow sikken masse godt købt steinlein du har gjort!
Wow vi vise stor klasse iaften.. Jeg er mest imponerende over at vi lavede ingen fejl og vi løber ikke som hovedløse hønse.. Halsti, Kian, Borring og big Paul styrer bare for vildt! Tillykke med idag, thorup og steinlein..
Man bliver så træt...
Henker tror du ikke det er tid til at gå på sommerferie?
Er sikker på at noget sol og lidt udsigt let pålædte piger gør, at du kommer tilbage en smule mere konstruktiv.
Pt kommer der ikke meget brugbart ud af dit tastatur.
God sommer 8-)
:D haha Ja jeg skal nok kommer tilbage med noget mere konstruktiv, det mener jeg seriøst. Men først efter sommer.. Nu vil jeg selvfølgelig gerne bruge min tid på at kritisere ledelse og træne, for jeg har sgu lov til at udvise min utilfredsstillende over nuværende resultater. Den har været alt for meget usvigelig i denne sæson. Det skal ingen her i forum bestemmer over hvordan min attitude skal være. Desuden her i forum er til for at udtrykke sin meninger og skaber debatter. Ikke bare i fb eller andet sted. Men kun for de fcm fans tilfælles. Jeg kan simpelthen ikke acceptere at flere her i forum med tid efterhånden giver efter, så snart ledelse meddele ud om deres mening. Fans burde står ved hvad vi mener om denne sæson. Det er bestemt ikke optimalt!!

pdole

Indlæg af pdole »

henker skrev:
23. apr 2017, 22:54
pdole skrev:
henker skrev:
23. apr 2017, 19:58
Wow sikken masse godt købt steinlein du har gjort!
Wow vi vise stor klasse iaften.. Jeg er mest imponerende over at vi lavede ingen fejl og vi løber ikke som hovedløse hønse.. Halsti, Kian, Borring og big Paul styrer bare for vildt! Tillykke med idag, thorup og steinlein..
Man bliver så træt...
Er sikker på at noget sol og lidt udsigt let pålædte piger gør, at du kommer tilbage en smule mere konstruktiv.
God sommer 8-)
:D haha Ja jeg skal nok kommer tilbage med noget mere konstruktiv, det mener jeg seriøst. Men først efter sommer.. Nu vil jeg selvfølgelig gerne bruge min tid på at kritisere ledelse og træne, for jeg har sgu lov til at udvise min utilfredsstillende over nuværende resultater. Den har været alt for meget usvigelig i denne sæson. Det skal ingen her i forum bestemmer over hvordan min attitude skal være. Desuden her i forum er til for at udtrykke sin meninger og skaber debatter. Ikke bare i fb eller andet sted. Men kun for de fcm fans tilfælles. Jeg kan simpelthen ikke acceptere at flere her i forum med tid efterhånden giver efter, så snart ledelse meddele ud om deres mening. Fans burde står ved hvad vi mener om denne sæson. Det er bestemt ikke optimalt!!
Problemet er for mig at se, at du ikke ligger op til en debat. Du hælder bare den samme galde ud gang på gang.
Hvad er formålet med at skrive på et debatforum, hvis du:
1. Ikke forsøger at deltage i/ skabe en debat
2. Hvis der ikke er nogen der orker læse, hvad du skriver mere?

henker

Indlæg af henker »

pdole skrev:
24. apr 2017, 00:02
henker skrev:
23. apr 2017, 22:54
pdole skrev:

Man bliver så træt...
God sommer 8-)
Problemet er for mig at se, at du ikke ligger op til en debat. Du hælder bare den samme galde ud gang på gang.
Hvad er formålet med at skrive på et debatforum, hvis du:
1. Ikke forsøger at deltage i/ skabe en debat
2. Hvis der ikke er nogen der orker læse, hvad du skriver mere?

henker

Indlæg af henker »

1) jeg gider ikke skrive for at skabe debat. Men udtryk min mening.

Hvis du vil skabe en debat. Så hedder det politiske. Det hænger ikke sammen med sport.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

henker skrev:1) jeg gider ikke skrive for at skabe debat. Men udtryk min mening.

Hvis du vil skabe en debat. Så hedder det politiske. Det hænger ikke sammen med sport.
Så er det interessant, at du henviser at forummet er til for debat i et indlæg længere oppe.

At have en debat, er ikke det samme som at diskutere politik.

Sent from my iPhone using Tapatalk

martindj

Indlæg af martindj »

Jeg er overvejende positiv efter gårsdagens kamp. Alt i alt en god præstation som hold. Personlige fejl grundet manglende kynisme gør desværre udslaget. Dahlin mangler altså noget i luftrummet, mener jeg. Men igen, jeg er fortrøstningsfuld og føler, at der er arbejdet på spillet med bolden. Og skønt at se VdV tilbage.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

henker skrev:
24. apr 2017, 02:37
1) jeg gider ikke skrive for at skabe debat. Men udtryk min mening.

Mener du virkelig dette? Du er godt klar over at dette er er DEBAT forum?

Du kan med stor fordel læse denne side viewtopic.php?f=1&t=95604

Især denne regel gør sig gældende:

4. Indlæg udelukkende med personlige beskeder/statements slettes.

Jeg har før skrevet til dig om at hæve standarden, du er mere end velkommen til at skrive på vores debatforum, men fortsætter du med at bryde reglerne, så får du 14 dages tidlig sommerferie.

henker

Indlæg af henker »

Kære læser, jeg må erkende at synes at det er utrolig at der er mange som påvirker af min indlæg, og jeg bryder ingen regler. Jeg opfylder den regler nr 5 at jeg skriver ind som hænger sammen med emne. Desuden jeg behøver ikke hæver standard. Det lyder som om at det er kun for de kloge som hæver standard. Og jeg synes at de skal stoppe med at tage vægt om mig og koncentrere jer om emne! Denne emne handler om kampen mellem FCK og fcm. Ikke om mig.

oros

Indlæg af oros »

@ Henker
Jeg har en svoger, som er døv. Han er et pragtfuldt menneske. Men - vi har mange indbyrdes misforståelser, fordi vores verdener er forskellige.

Noget af det, du skriver, forekommer voldsomt, uberettiget og negativt. Når min svoger taler tegnsprog, bruger han hele kroppen. Vi skal ikke diskutere politik i hvert fald, for så føler jeg mig nærmest angrebet fysisk - hvilket er helt urimeligt, eftersom jeg naturligvis har ret...

Nå, det, jeg mener, er sådan set bare, at vi skal finde en god måde at kommunikere med hinanden. Dermed mener jeg, at du skal dæmpe dine udtryk i det skriftlige sprog, så du tilpasser det, vi hørende bruger. Giver det mening?

Jeg har overværet døve være tæt på at myrde hinanden - ja, sådan opfattede jeg det - for derefter at skåle og kramme hinanden. Jo, det er sandt!

På dette forum er der næppe andre døve end dig. Sådan er det. Derfor bliver det også dig, der i videst mulig udstrækning skal tilpasse dig.
Herinde må man mene, hvad man vil. Det er bare nødvendigt at udtrykke sine meninger på en måde, så alle kan læse dem uden at blive stødt.

Giver det mening?

Mvh Ole

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

henker skrev:
24. apr 2017, 16:03
Kære læser, jeg må erkende at synes at det er utrolig at der er mange som påvirker af min indlæg, og jeg bryder ingen regler. Jeg opfylder den regler nr 5 at jeg skriver ind som hænger sammen med emne. Desuden jeg behøver ikke hæver standard. Det lyder som om at det er kun for de kloge som hæver standard. Og jeg synes at de skal stoppe med at tage vægt om mig og koncentrere jer om emne! Denne emne handler om kampen mellem FCK og fcm. Ikke om mig.
Hvis du bryder regel 4, så er det lige meget om du overholde de øvrige regler.

Jeg vil give dig et godt råd. Skriv dit indlæg, læs det igennem og vent så 5 minutter før du læser det igen. Er du så stadigvæk tilfreds med indholdet, så tryk send.

henker

Indlæg af henker »

Administrator skrev:
25. apr 2017, 20:42
henker skrev:
24. apr 2017, 16:03
Hvis du bryder regel 4, så er det lige meget om du overholde de øvrige regler.

Jeg vil give dig et godt råd. Skriv dit indlæg, læs det igennem og vent så 5 minutter før du læser det igen. Er du så stadigvæk tilfreds med indholdet, så tryk send.
Jeg er uenig i den du skrev ang. Regler nr 4
Da jeg har hele tiden fastholde til emne. Som du måske kan se at der er mange som lægger personlige indlægge udenfor rød tråde pga min indlægget. De burde fastholde til emne istedet for at kommentere om min indlæg. Du. Vi og andre har lov til at udvise sine holdninger omkring emne uanset om den er under eller over niveauet. Og jeg fortsætter med at udvise min mening og min holdning. :-) og vi burde holde os til emne som handler om FCK og fcm..

Besvar