Jeg står i den situation at jeg skal være med til at researche FCM til den nyeste version af gudespillet Football Manager. Derfor har jeg brug for jeres hjælp, specielt fra folk som ofte ser ynglinge og DS-holdet spille kampe kunne jeg godt bruge noget input.
Jeg er interesseret i at få opbygget en "viden-tråd" udelukkende med informationer om spillerne på DS, ynglinge og såvidt drenge, hvis det er muligt. Ideen er at informatiorne skal være så nøjagtige som muligt således at FCM i denne version kan blive bedre end nogensinde
Jeg skal bruge følgende på spillere fra DS-holdet: Navn, alder, fødeby, fødselsdato, position, foretrukne fod, nationalitet, kontraktudløb, højde og vægt. Så mange af disse som overhovedet muligt.
Jeg skal bruge følgende på spillere fra Ynglinge og Drenge: Navn, alder, fødeby, fødselsdato, position, foretrukne fod, nationalitet, højde og vægt.
Jeg håber meget på jeres hjælp og det ville være helt kanon hvis f.eks Martin Jungbloot eller Jesper Weinkouff ville skrive noget af deres viden i denne tråd
På forhånd tak
/Harder - FM 2006 Researcher