Viborg-selvsving i Italien....

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Jean / BW# 1238

Viborg-selvsving i Italien....

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Christian Keller til Lazio! Der går jo selvsving i den dernede... :-)

Det er jo vildt, og han må godt nok ha' et pænt stykke til startopstillingen.

Men meget fornuftigt af Keller, han skifter fra en klub, som har enorme økonomiske problemer til en klub, med knap så store økonomiske problemer, så lønnen er nok lidt bedre sikret.

Kilder:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2734657.html
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fo ... 100802.htm
Senest rettet af Jean / BW# 1238 20. aug 2005, 08:43, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Viborg-selvsving i Italien....

Indlæg af Ravnen »

Det er søreme flot opnået af Keller, når nu Torino blev banket tilbage af forbundet.

Jeg krydser fingre for at han kan komme til at spille, det ville være godt for det danske landshold hvis han slog igennem dernede :-)

Men hvad har Viborg med det at gøre? Han skred jo på en fri transfer, så det er bestemt ikke noget de kan "reklamere" med at have opnået ;-)

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Ifølge ham selv i et interview i forza siger han, at han er købt til en stamplads på højrekanten...

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

HELT ude til højre, på bænken!

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er søreme flot opnået af Keller, når nu Torino
> blev banket tilbage af forbundet.

Helt enig.

> Men hvad har Viborg med det at gøre? Han skred jo
> på en fri transfer, så det er bestemt ikke noget
> de kan "reklamere" med at have opnået ;-)

Jo, det synes jeg det er... fri transfer eller ej, så er det flot at en tidligere Viborg-spiller kan komme til en storklub som Lazio.

Mht. stamplads, så vil jeg nu sige: "Lad os nu se"... :-)

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Altså nu er der også mange italienske klubber der opererer med op mod 40 kontraktspillere, og hvis han i SSL blot er i nærheden af bænken så skal han være blandt mindst de første 20, hvliket jeg ikke fatter en klaphat af hvis han er - men lad os nu se - kan jo håbe jeg tar fejl...

2-3, jeg glemmer det aldrig...:O(

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

han tror selv han er købt som stamspiller på fløjen

jj

Indlæg af jj »

nu skal de lige påpeges at SS Lazios økonomi næsten får AGF's økonomi til at se fornuftig ud, så jeg tror ikke umiddelbart, de har en kæmpe trup mere.

Men selvfølgelig kommer han i bedste fald til at sidde på bænken, i suppen var han vel en middelmådig spiller, dernede...

Altoriso

1. kamp - 1. scoring !

Indlæg af Altoriso »

http://www.bt.dk/sport/intfodbold/artikel:aid=381668/

Det må da siges at være en ganske fornuftig debut :-)

Kunne godt have tænkt mig at vi havde fået ham, men glæder mig nu lige så meget til at få Simon O i gang !

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

SS Lazio er dybt forgældet og har mistet en del spillere de sidste år. Men derudover har Keller jo et talent og hvorfor skulle det ikke kunne udvikle sig i Lazio??
Dog forstår jeg ikke at man kan spille i en klub med sådan en baggrund, så er det efter min mening at moral og etik ikke længere betyder noget!

Jesper - BW415

Re: 1. kamp - 1. scoring !

Indlæg af Jesper - BW415 »

Simon O?? :o)

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Umiddelbart skal han vist kæmpe med en 20-årig om pladsen på holdet. Så han har nok mere ret, end man lige går og tror, når han siger, at han er købt til startopstillingen.
Selv om han var Viborgs bedste med Gravgaard og Christiansen, så havde jeg sgu heller ikke lige set, at et skifte til Lazio var omkring hjørnet.
Jeg synes, at det er meget cool gået.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja ja en 20 årig, men et kæmpe tallent og U landsholdsspiller genem mange år. Desuden er det jo ikke en eneste han skal kæmpe med. Det kan godt være Lazio er langt fra fordums styrke men det her er Italien.
Men spilletid skal han nok få de har en tradition for ikke at stille bedste opstilling hver gang men mere den opstilling der lige er nok til at vinde.

Besvar