Steffen am skrev: ↑9. apr 2017, 15:01
Lækkert med en 3-1 sejr
Blev desværre begrænset til kun at følge med i radionen.
Hvordan så i kampen, er resultatet et korrekt afbillede af kampen?
Hvad sker der i situationen med Duelund?
Ifølge radio speakeren var der ild i NK og Paul i dag, kampens spillere?
Dahlin, hvordan så han ud?
Troede egentlig Andersen var blevet 1. målmand, men er måske ikke helt sådan, eller i hvert fald åben kamp.
Jeg så for første gang i rigtig lang tid (jeg så ikke pokalkampen i onsdags

) et Fcm hold med power og attitude.
Både NK og Poul spillede en rigtig god kamp. Det er tydeligt at se at Poul har fået selvtillid igen, han skal stadig forbedre sig i afleveringer og placering, men dejligt at han har fået tur i den. NK spiller rigtig godt for tiden.
Jeg synes også Drachmann viser hvorfor han er hentet til. Jeg er allerede meget mere tryg ved ham på den defensive end med Rømer.
Dahlin gjorde det ok i mine øjne, målet kunne han ikke gøre noget ved, ikke den store forskel på ham og Mikkel.
Halsti, som jeg før har været efter, gjorde det også ok i midterforsvaret, ville dog ønske det var Nicholaisen der havde fået chancen istedet efter Riis skade.
Jeg begriber stadig ikke hvorfor Borring får alt den spilletid, hvorfor prøver man ikke Kroon fra start?
Dal Hende fik endelig debut, på fløjen og vidste lidt af den power han bringer, han skal nok blive en gevinst for holdet.
Duelund spillede en lidt anonym kamp men havde dog stadig et par gode momenter bla ved NK´s mål og selv havde han et godt skud på mål.
Synes vi spillede en rigtig god kamp idag alt taget i betragtning. Dejligt at se spillet er forbedret og vi viser noget kampgejst.
Alt i alt en positiv oplevelse og en god dag på stadion, ærgeligt der kun var 6500