Thomas Hviids trivia-quiztråd
Re: Thomas Hviids trivia-quiztråd
Yngste spiller: Mads Hvilsom
Yngste målscorer: Razak Pimpong?
Yngste målscorer: Razak Pimpong?
Sådan Holger, en rigtig med Hvilsom
Pimpong er rigtigt, var i en 5-1-sejr over Haderslev i 2000. Leon Jessen var den næstyngste, Duelund tredjeyngste.
Hvem er så den ældste spiller og målscorer for FCM? Det er ikke samme spiller, kan jeg afsløre.
Pimpong er rigtigt, var i en 5-1-sejr over Haderslev i 2000.
Og jeg tror det var i den kamp, at oprykningen til superligaen blev sikret på Herning Stadion - frit fra hukommelsen
Og jeg tror det var i den kamp, at oprykningen til superligaen blev sikret på Herning Stadion - frit fra hukommelsen
Arek Onyzsko som ældste spiller og Frank Kristensen som ældste målscorer for FCM?
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
Øv...det var så heller ikke rigtigt. Men er det ikke korrekt, at oprykningen til ligaen blev endegyldigt sikret i en kamp mod Haderslev...og IKKE SdE..og på Herning Stadion? ...måske var det 6-1 og ikke 5-1.
Men er det ikke korrekt, at oprykningen til ligaen blev endegyldigt sikret i en kamp mod Haderslev...og IKKE SdE..og på Herning Stadion? ...måske var det 6-1 og ikke 5-1.
...Nej heller ikke
Jeg går i seng!
...Nej heller ikke
Ja, du har vist PMS, Holger
Var ikke mod Haderslev, at oprykningen til Superligaen blev sikret - i den sidste hjemmekamp i Herning mod Haderslev var oprykningen allerede sikret. Hvem var modstanderen, da oprykningen blev sikret?
B93, kampen blev spillet kl. 15:00, 28. maj 2000.
-
Steffen am
Baba Collins må også være blandt de yngste målscorer?
Ved man hvor gammel Hvilsom og Pimpong var på det tidspunkt?
Hehe, det går stærkt her. Blev ældste gættet?
Herning stadion, spillede man ikke på Ikast stadion fra starten?
Ved man hvor gammel Hvilsom og Pimpong var på det tidspunkt?
Hehe, det går stærkt her. Blev ældste gættet?
fed quiz
Den ældste spiller: Farlige Frank (efter returen fra Randers)
Ældre målscorer: Frank er nærliggende (men han scorede ikke i den sidste sæson, og spillede et par sæsoner i Randers), så går med Jens Jessen, som jeg husker som tudsegammel, da han spillede i klubben, og mener at han scorede på et langskud (husker ikke modstanderen) i en kamp.
Ældre målscorer: Frank er nærliggende (men han scorede ikke i den sidste sæson, og spillede et par sæsoner i Randers), så går med Jens Jessen, som jeg husker som tudsegammel, da han spillede i klubben, og mener at han scorede på et langskud (husker ikke modstanderen) i en kamp.
-
Steffen am
Tror gymnasten var før Anders, men de 2 andre er helt sikkert.hviid skrev: ↑28. mar 2017, 08:18Tror faktisk, at det var Anders i én og samme person. Her lidt om ham:Steffen am skrev: ↑28. mar 2017, 01:14Synes at kunne huske at nogle af de første Lupus'er, var der en der var ret dygtig gymnast, en musiker og en ret dygtig fodbold spiller.
Lillebror Dal har så måske været den sidst omtalte?
http://www.fcmidtjylland.dk/html/main.asp?newsID=1263
Nej, man spillede skiftevis, men dog ikke ret længe...Steffen am skrev: ↑28. mar 2017, 15:53
Yep, det var mod B93. Jeg prøvede faktisk at finde ud af, hvem der scorede, men det kunne jeg ikke finde. Ret sikker på at Lundberg scorede en pind.
Er der nogen, som kan huske eller finde det? Hvis man har de gamle kampprogrammer, kan man nok finde det deri.
Senest rettet af hviid 28. mar 2017, 16:40, rettet i alt 1 gang.
Korrekt, Farlige Frank og Jens Jessen.THenry skrev: ↑28. mar 2017, 15:56fed quiz![]()
Van der Vaart kan i øvrigt tage Jessens rekord hvis han scorer engang i 2018.
http://www.superstats.dk/hold/alltime?i ... E5lscorere
Her kan man læse om Lundbergs skade der opstod i fobindelse med målet til 2-0 i det 39. minut. http://www.fcmidtjylland.dk/html/main.asp?newsID=521hviid skrev: ↑28. mar 2017, 16:34Yep, det var mod B93. Jeg prøvede faktisk at finde ud af, hvem der scorede, men det kunne jeg ikke finde. Ret sikker på at Lundberg scorede en pind.
Er der nogen, som kan huske eller finde det? Hvis man har de gamle kampprogrammer, kan man nok finde det deri.
Jeg er næsten sikker på at det var Lundberg selv som også scorede det første mål i kampen, hvilket faldt på straffespark allerede i det 4. minut.