Så er det tid til at vi må forene kræfterne og blive endnu mere pinlige end sædvanligt. Programmet med Fredagskampe har vist sig ideelt for mit eget fremmøde, og jeg håber at mange andre vil følge trop.
Det eneste der kræves for at være med er, at man er pinlig for arrangørene under kampen. (Det er forbavsende lidt der skel til) Medbragte øl i mængder der kan deles et et absolut +.
Vi samles på de bedste pladser på tribunen midtfor med ryggen mod speakerboxen, hvis der sidder andre er vi bare så pinlige at de går
Vel mødt folkens.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. aug 2005, 19:14, rettet i alt 1 gang.
Skal man være pinlig, så skal det også gøres med manér !
Det blev så absolut gjort til perfektion i går, da jeg prøvede på at forcere banden op mod tribunen. Dog kom en kontrollør og hev mig ned, og sagde jeg skulle gå bagom og op af trappen. Der gik jeg dog heller ikke i gennem et tælle-apperat, så tilskuertallet snyder en del !!
Det kan være Jungbloot skal til at holde mig opdateret på skolen, så jeg ikke glemmer det
Du kan ikke gemme dig
Pinlig vil jeg nu ikke kalde os tosser der står på den åbne langside, men medbragte øl kan vi godt finde ud af og der skal nok blive en del tilråb, både mod dommere og modstandere. Desuden er der snakke om at vi skal have gang i noget TIFO, men det er stadig på tegnebrættet indtil videre.
Så må folk jo smide os ud hvis det blir for pinligt.
Hehe... Jeg gemmer mig skam heller ikke!
Men det lyder da fantastisk med noget opbakning!! Så skal jeg gøre hvad jeg kan, for at få gang i "geviret" igen!
Vi ses, velmødt i morgen aften på Ikast Stadion imod grenå!
1-0 ved pausen, på et flot mål af KK efter 15 minutter. Tørt hug fra kanten af feltet, og ind bag en sagesløs keeper.
2-0 fra Poku tæt under mål, 3-0 på en kontra efter 2-0 målet, hvor bolden blev spillet på tværs, og KK prikker bolden ind. 4-0 på et flot lob fra kanten af feltet, og 5-0 på straffespark begået mod Poku, som blev sparket ned i feltet.
Værd at nævne er også, at Svenne Poulsen, Poku, Troest og Klaus Kærgaard deltog fra 1. holdet, hvilket betyder at Pimpong højest sandsynligt er tilbage mod AGF.
Hvad med Poku?
2 mål, og et straffe mod sig. Det lyder da ok......
Ligner Troest en spiller vi kommer til at se mere til i løbet af denne sæson,
eller er han en udviklingsspiller? Hvis/når vi får 25 mill. for Bak i løbet af et års tid, ville det jo være kanon med en afløser i kulissen.
Og Svenne skal vel bare ha´ kamptræning. Han har jo gjort en fin figur indtil videre, mangler bare lidt i at falde ind i spillestilen.
Ved godt det er mange spørgsmål, specielt ud fra en DS kamp, men jeg prøver alligevel.