Steffen am skrev:Arff skrev: ↑27. feb 2017, 23:17
Jeg tror ikke du rammer truppen plet denne gang, Steffen
Drachmann og Halsti træner fuldt med igen, og jeg kunne godt forestille mig, at de begge er i spil til fredag.
Personligt håber jeg, at vi bringer Bruninho fra start, da jeg tror han kan give Lyngby defensive større problemer end Paul. Vi skal ud og løbe med deres bagkæde, som er tung og langsom, så vi skal have en masse dybdeløb og bolde gennem deres to bagerste kæder. Vi skal have et højt aggressivt presspil da Lyngby konsekvent forsøger at spille sig ud af problemerne, så der skulle være gode muligheder for at erobre bolden højt på banen, og derved have kortere vej til målet.
Føler ellers lige jeg har ramt en stime
Men har det nu også ok med hvis jeg tager fejl.
Ved bare ikke hvem de skal slå af?
Bruninho for Paul?
Tjo. måske. Men kunne det så ikke være fint at lade Paul slås i 60 og så få Brun ind og løbe med dem.
Omvendt rækkefølge kan måske også give mening, men tror du ikke Lyngby vil stille sig tilfreds med uafgjort på en svær udebane og (igen) stille sig meget kompakt, hvor Pauls fysik kan gøre mere gavn end Bruninhos speed?
Hvis David Nielsen har analyseret vores kampe mod Viborg og Randers cirka som jeg har, så ser han helt sikkert muligheder mod os i omstillingerne, hvor vi har været sårbare - særligt mod Randers. Jeg tror Lyngby kommer for at stå lavt og kompakt, og vil forsøge at ramme os på omstillinger med deres hurtige offensive folk.
Ift. dit spørgsmål ser jeg hellere, at Bruninho spiller fra start og får dem ud og løbe, og udfordrer dem på fysikken, så kan Paul komme ind senere og ændre kampen, som han gjorde i starten. Jeg ser også Bruninho som en bedre presspiller end Paul, så det kan være endnu en fordel. Men det er min personlige holdning, og jeg tror (desværre) Paul starter igen på fredag.
Et godt bud vil være, at Borring måske får en start, da han er en dygtig dybdeløber og samtidig kan true i indlægsspillet, men jeg tvivler rent faktisk på at vi ændre på andre pladser end den defensive midtbane. Jeg håber også på mere end 30 sekunders spilletid til Kroon.