https://twitter.com/ghanasport/status/8 ... 8933499905
Stil spørgsmål til Rasmus om transfervinduet
Re: Stil spørgsmål til Rasmus om transfervinduet
Tak for linket, Kent.
Det ser da bestemt spændende ud at en klub som Werder Bremen også var interesseret. Hvis det var en klub fra 2. Bundesliga havde jeg været skuffet, men når alternativet var Bremen, trækker FCM selvfølgelig det korteste strå.
Mvh Jacob
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
- UlvenFraNord
Tak for svarene Rasmus. Som altid meget interessant at læse om hvilke tanker der ligger bag - det giver en større forståelse og samtidig en fornemmelse af samhørighed ledelse-fans 
Jeg er enig i jeres betragtninger omkring forsvaret, at de to unge gutter skal have chancen. Vi har traditionelt skabt mange gode forsvarere i FCM, som også går hele vejen internationalt, så det nærer jeg ingen tvivl om at vi fortsat vil gøre.
Fornuftigt at få back up på Sparv, når nu Halsti viste sig ikke at kunne dække ind der.
Frisk nok at satse din "flotte frisure"
på at Onuachu slår igennem i foråret
Deal 
Jeg er enig i jeres betragtninger omkring forsvaret, at de to unge gutter skal have chancen. Vi har traditionelt skabt mange gode forsvarere i FCM, som også går hele vejen internationalt, så det nærer jeg ingen tvivl om at vi fortsat vil gøre.
Fornuftigt at få back up på Sparv, når nu Halsti viste sig ikke at kunne dække ind der.
Frisk nok at satse din "flotte frisure"
For at svare på det to opfølgende spørgsmål:
1. Hvilken ung ghanesisk angriber drejer det sig om? Kan vi få et navn, nu han alligevel har skrevet under med en anden klub?
Skal vi ikke gemme de saftige detaljer af den historie til det næste fanforum?
2. Hvilke mål har I for sommerens transfer-vindue? Udover at sælge Filip Novak til fordelagtig pris?
Der er ingen tvivl om, at vi skal have en top-angriber ind, for Bruninhos lejeaftale udløber. Om det så skal være Bruninho eller en helt anden må tiden vide. Herudover udløber Wikheims lejeaftale også, men samtidig får vi Awer Mabil tilbage fra Esbjerg. På baggrund af hvordan foråret forløber skal vi have kigget på, hvad vi gør det med de to. Men ellers forventer jeg et rimelig roligt sommervindue.
1. Hvilken ung ghanesisk angriber drejer det sig om? Kan vi få et navn, nu han alligevel har skrevet under med en anden klub?
Skal vi ikke gemme de saftige detaljer af den historie til det næste fanforum?
2. Hvilke mål har I for sommerens transfer-vindue? Udover at sælge Filip Novak til fordelagtig pris?
Der er ingen tvivl om, at vi skal have en top-angriber ind, for Bruninhos lejeaftale udløber. Om det så skal være Bruninho eller en helt anden må tiden vide. Herudover udløber Wikheims lejeaftale også, men samtidig får vi Awer Mabil tilbage fra Esbjerg. På baggrund af hvordan foråret forløber skal vi have kigget på, hvad vi gør det med de to. Men ellers forventer jeg et rimelig roligt sommervindue.
Gode svar med større åbenhed end jeg havde forventet. Tak for det.
Tak for svar Rasmus. Som altid rart at få lidt indsigt i jeres tanker og handlinger.
-
Steffen am
Hvis Rasmus A. ikke skulle ske stadig at være med her og kan svare på hvad FCM DNA egentlig er?
Kan være man skal spørge om her.
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/faa-s ... -fan-forum
Kan være man skal spørge om her.
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/faa-s ... -fan-forum