Martin Dons driller lidt på twitter..Håber da AOH for nogle tilgange at skrive om senere
Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
Den lokale avis @altomherning har flyttet redaktionen til loungen i Ikast. Mon vi kan levere flere nyheder til dem... #transferdk #sldk
Martin Dons driller lidt på twitter..Håber da AOH for nogle tilgange at skrive om senere
Hvis ikke vi får en etableret angriber OG en midterforsvarer ind, er vores vindue ganske enkelt en eklatant fiasko. Håber det er røgslør. Ellers kan ikke engang Steinlein tale sig fra det her.
/Cortez
/Cortez
-
Steffen am
Forsvaret mener jeg nu godt han kan.
Riis og Nicolaisen er meget lovende og har i øvrigt den fordel de allerede har spillet mange kampe med hinanden.
Riis har allerede overhalet Banggaard og Halsti og Sparv kan også dække pladsen, Halsti gør det endda jævnligt for det finske landshold.
Angrebet er lidt sværrere, men Pusic spillede jo ikke meget i efteråret alligevel.
Og der er trods alt kun 15 liga kampe og mellem 1 og 4 pokalkampe, inden næste transfer vindue åbner.
Riis og Nicolaisen er meget lovende og har i øvrigt den fordel de allerede har spillet mange kampe med hinanden.
Riis har allerede overhalet Banggaard og Halsti og Sparv kan også dække pladsen, Halsti gør det endda jævnligt for det finske landshold.
Angrebet er lidt sværrere, men Pusic spillede jo ikke meget i efteråret alligevel.
Og der er trods alt kun 15 liga kampe og mellem 1 og 4 pokalkampe, inden næste transfer vindue åbner.
Jeg synes absolut ikke at vores transfervindue på nogen måde er en fiasko!!
De 3 sønderjyder skal nok komme til at bidrage med en hel masse til holdet - båden på banen og især også udenfor
Vi har fået 2 store dødvægte væk fra truppen (Pusic og Olsson)
Er enig i at det ville være godt at få en angriber ind nu Pusic er væk
Forsvaret skal sgu nok klare den med dem vi har - både talenterne og eks. evt. også en Halsti
Skal vi se på sæsonen som den er nu - så ved vi jo godt at det højst er 2. pladsen vi kan komme til at kæmpe med om, og så er vi jo stadig med i pokalen, som jeg håber vi går all in på
De 3 sønderjyder skal nok komme til at bidrage med en hel masse til holdet - båden på banen og især også udenfor
Vi har fået 2 store dødvægte væk fra truppen (Pusic og Olsson)
Er enig i at det ville være godt at få en angriber ind nu Pusic er væk
Forsvaret skal sgu nok klare den med dem vi har - både talenterne og eks. evt. også en Halsti
Skal vi se på sæsonen som den er nu - så ved vi jo godt at det højst er 2. pladsen vi kan komme til at kæmpe med om, og så er vi jo stadig med i pokalen, som jeg håber vi går all in på
Utroligt så forskelligt man kan se på tingene
Jeg er meget begejstret for Riis, men vi skriger på en forsvarer med nogle lederevner. Og angrebssituationen er jo håbløs, når den er bunden op på Paul - som jeg ikke ser det helt store lys i - og så en utrænet, skadet? Bruninho. Det er jo ikke holdbart...
/Cortez
Jeg er meget begejstret for Riis, men vi skriger på en forsvarer med nogle lederevner. Og angrebssituationen er jo håbløs, når den er bunden op på Paul - som jeg ikke ser det helt store lys i - og så en utrænet, skadet? Bruninho. Det er jo ikke holdbart...
/Cortez
Halsti er ikke brugt på pladsen og jeg tror han er sidst i fødekæden hos Thorup. Jeg synes Riis er et stort talent og har hele tiden sagt jeg synes han er bedre end Banggaard. Med Banggaard væk, så tror jeg Riis for mere spilletid. Men hvis nu uheldet er ude og Kian bliver skadet, så er det altså problematisk med en Riis/Nicolaisen.Steffen am skrev: ↑31. jan 2017, 19:46Forsvaret mener jeg nu godt han kan.
Jeg er stadigvæk meget nervøs for det sats man tager ved ikke, at hente en angriber ind. Det kan være man man tænker sæsonen allerede er halv lunken og at vi nok skal tage en top 6! Så kan man få en klasse angriber og CF til sommer.
Man har hele tiden vidst at Pusic var væk, så der må da for pokker da have været mange angrebsnavne på blokken. Hvis ingen af dem lykkes, jamen....Sahl skrev: ↑31. jan 2017, 19:52Halsti er ikke brugt på pladsen og jeg tror han er sidst i fødekæden hos Thorup. Jeg synes Riis er et stort talent og har hele tiden sagt jeg synes han er bedre end Banggaard. Med Banggaard væk, så tror jeg Riis for mere spilletid. Men hvis nu uheldet er ude og Kian bliver skadet, så er det altså problematisk med en Riis/Nicolaisen.Steffen am skrev: ↑31. jan 2017, 19:46Forsvaret mener jeg nu godt han kan.
Jeg er stadigvæk meget nervøs for det sats man tager ved ikke, at hente en angriber ind. Det kan være man man tænker sæsonen allerede er halv lunken og at vi nok skal tage en top 6! Så kan man få en klasse angriber og CF til sommer.
/Cortez
Jeg ser netop Riis som en mand med lederevner. I mine øjne manglede vores forsvar en spiller, der kunne råbe de andre op og dirigere. DÉT kan Riis. Så kan det godt være, at han er ung som pokker, men det spiller vel ingen rolle - det var Simon Kjær også.
Jeg er godt tilfreds med transfervinduet. Faktisk synes jeg, at Steinlein har gjort det superb, hvis man ser bort fra, at han ikke fik en angriber.
Jeg vil ikke ude efter en angriber, der ville slå Paul af, men i stedet en spiller, der kunne styrke bredden. At han ikke henter sådan en må skyldes, at Bruninho er mere fit, end vi regner med. Dét ville næsten være vinduets bedste nyhed, for sikke en forstærkning han ville være, hvis han kunne få gang i benene.
Så kunne man måske hente ham her på en 6 måneder kontrakt.
HSV-forsvarer færdig: Kontrakten ophæves
http://www.tipsbladet.dk/node/274221/appview
Over 90 landskampe og en masse Bundesliga og La Liga kampe.
HSV-forsvarer færdig: Kontrakten ophæves
http://www.tipsbladet.dk/node/274221/appview
Over 90 landskampe og en masse Bundesliga og La Liga kampe.
Jeg tror desværre man langt hen af vejen satser på Paul. Måske kan man ikke finde en angriber der passer til Thorup's stil og som nogle andre skriver så kan det også være man giver Bruninho chancen. Jeg syens det er risikabel ligegyldigt hvad, hvis man ikke henter en angriber ind. Men på den anden side giver det mig også et billede af, at nogle er presset i klubben! Det giver ikke meget mening, at bruge penge på en angriber man ikke kan bruge efter sommeren til en ny stilCortez skrev: ↑31. jan 2017, 19:57Man har hele tiden vidst at Pusic var væk, så der må da for pokker da have været mange angrebsnavne på blokken. Hvis ingen af dem lykkes, jamen....Sahl skrev: ↑31. jan 2017, 19:52Halsti er ikke brugt på pladsen og jeg tror han er sidst i fødekæden hos Thorup. Jeg synes Riis er et stort talent og har hele tiden sagt jeg synes han er bedre end Banggaard. Med Banggaard væk, så tror jeg Riis for mere spilletid. Men hvis nu uheldet er ude og Kian bliver skadet, så er det altså problematisk med en Riis/Nicolaisen.Steffen am skrev: ↑31. jan 2017, 19:46Forsvaret mener jeg nu godt han kan.
/Cortez
jeg tænker da også at vi får Bruninho at se i foråret
Det har da været nævnt lige siden at slutningen af sidste sæson (efter Brøndby-kampen) at man var overbeviste om at han nok skulle komme fint igang
Og så tænker jeg at vi ser Rafael Van Der Vaart stepper op og laver de fantastiske afleveringer som vi ved han kan lave
Simon Kroon tror jeg også kommer til at vise en hel masse
Og igen; jeg tror det er rigtigt positivt for truppen at Pusic og Olsson er væk !
Jeg er helt sikkert meget opstemt i forhold til foråret
Egentligt er vi jo stadig godt med i forhold til top 3 og pokalen, og jeg frygter heller ikke at det måske bliver en lidt stille sæson
Så starter vi op til næste efterår med en masse unge kræfter - måske bliver det med, måske bliver det uden Thorup
Det har da været nævnt lige siden at slutningen af sidste sæson (efter Brøndby-kampen) at man var overbeviste om at han nok skulle komme fint igang
Og så tænker jeg at vi ser Rafael Van Der Vaart stepper op og laver de fantastiske afleveringer som vi ved han kan lave
Og igen; jeg tror det er rigtigt positivt for truppen at Pusic og Olsson er væk !
Egentligt er vi jo stadig godt med i forhold til top 3 og pokalen, og jeg frygter heller ikke at det måske bliver en lidt stille sæson
Så starter vi op til næste efterår med en masse unge kræfter - måske bliver det med, måske bliver det uden Thorup
Det mest risikabel er midtforsvaret, hvis man ikke henter et ES nu ? hvornår så ?Sahl skrev: ↑31. jan 2017, 20:02
Jeg tror desværre man langt hen af vejen satser på Paul. Måske kan man ikke finde en angriber der passer til Thorup's stil og som nogle andre skriver så kan det også være man giver Bruninho chancen. Jeg syens det er risikabel ligegyldigt hvad, hvis man ikke henter en angriber ind. Men på den anden side giver det mig også et billede af, at nogle er presset i klubben! Det giver ikke meget mening, at bruge penge på en angriber man ikke kan bruge efter sommeren til en ny stil
Hvis man vil spille med om mesterskabet næste år, så er man nød til at hente noget nu, der kan spilles ind på holdet i foråret.
Tja, det tror jeg ikke. Denne forsvar får vel tid nok fra sommeren af hvis træner alligevel skal skiftes. Så det kan forsvares med hvad man har, f.eks. med Riis som førstemand og Halsti eller Nissen som back-up (sidstnævnte har jo vist han kan begå sig der). Så skal man jo desværre bare se Rømer på backen indtil sommer hvis ikke han ryger. Bah!FCM2000 skrev: ↑31. jan 2017, 20:15Det mest risikabel er midtforsvaret, hvis man ikke henter et ES nu ? hvornår så ?Sahl skrev: ↑31. jan 2017, 20:02
Jeg tror desværre man langt hen af vejen satser på Paul. Måske kan man ikke finde en angriber der passer til Thorup's stil og som nogle andre skriver så kan det også være man giver Bruninho chancen. Jeg syens det er risikabel ligegyldigt hvad, hvis man ikke henter en angriber ind. Men på den anden side giver det mig også et billede af, at nogle er presset i klubben! Det giver ikke meget mening, at bruge penge på en angriber man ikke kan bruge efter sommeren til en ny stil
Hvis man vil spille med om mesterskabet næste år, så er man nød til at hente noget nu, der kan spilles ind på holdet i foråret.
Nej, en angriber må være det slemmeste problem som jeg ser det, begge dele kan forsvares, men på den andenside også svært at undvære hvis man virkelig vil være med på beatet i år, og med tanken om Europa.
Det er tre kæmpe hvis'er.974 skrev:jeg tænker da også at vi får Bruninho at se i foråret
Hvis Bruninho bliver klar.
Hvis VdV stepper up.
Hvis Simon Kroon viser noget.
Du taler om en skrøbelig hollandsk spiller, som man indtil videre har sat en ære i at spille udenom. En brasilianer der kommer fra Kina, og har været skadet indtil nu og en spritny spiller som har haft én dag i truppen.
Jeg tager de deprimerede briller på indtil videre, og ser en en trup der allerede nu forbereder sig på den kommende sæson.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Som jeg skrev tidligere, så synes jeg vi skal have en CF ind nu og også en angriber, men grunden til man måske ikke gør det er hvad jeg skrev om. Jeg er enig i at en god CF også skal spilles ind og det giver mening. En angriber kan man vente med omend jeg synes det er risikabeltFCM2000 skrev: ↑31. jan 2017, 20:15Det mest risikabel er midtforsvaret, hvis man ikke henter et ES nu ? hvornår så ?Sahl skrev: ↑31. jan 2017, 20:02