Der nævnes beløb på op til 120 mill kr for ES, og med 5 pct i solidaritetspenge giver det da lidt, måske kan købet af de tre fra sønderjyske dækkes ind den vej ?christian1DK skrev: ↑31. jan 2017, 00:53Tror jeg ikke, han blev jo købt via en frikøbsklausul. Så vi må nok nøjes med solidaritetspengene.THenry skrev: ↑31. jan 2017, 00:44Mon via har en videresalgsklausul på Svia, hvis han skulle blive solgt for et stort beløb?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... henko-koeb
Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
-
Steffen am
Baseret på ren gæt, kan der måske også ligge noget løn bag.
Olsson og Pusic blev hentet i samme satsende periode som Dahlin, Kian, Novak, Royer og Urena, der måske var lidt dyrere end normalt.
Med 3 af dem væk og måske 2 mere snart, kan det måske hjælpe på løn budgettet?
Olsson og Pusic blev hentet i samme satsende periode som Dahlin, Kian, Novak, Royer og Urena, der måske var lidt dyrere end normalt.
Med 3 af dem væk og måske 2 mere snart, kan det måske hjælpe på løn budgettet?
Jeg forventer vi er ude efter en mere etableret spiller end Uhre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6513490
-
Jesper BW1100
At hente Uhre som førsteangriber vil i hvert fald være mangel på ambitionKent skrev: ↑31. jan 2017, 07:10Jeg forventer vi er ude efter en mere etableret spiller end Uhre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6513490
Synes i det hele taget at jeres rov i Sønderjyske virker en smule uambiøst ifht hvordan FCM tidligere har ageret! JD og MDH er på en meget god dag lige over en gennemsnitsspiller i ligaen mens Kroon er er semiprofil når han ikke er skadet. Men Uhre???? Vil næsten påstå at Urena er på niveau med ham og ikke i nærheden af dem i har i forvejen.Jesper BW1100 skrev: ↑31. jan 2017, 07:34At hente Uhre som førsteangriber vil i hvert fald være mangel på ambitionKent skrev: ↑31. jan 2017, 07:10Jeg forventer vi er ude efter en mere etableret spiller end Uhre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6513490
Hvis mdh skal erstatte Novak er det en mega svækkelse af FCM ligesom JD ifht sparv vil være det.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
- bobthebuilder_dk
Jeg ser det som en Plan B til i aften.... men det vil tiden vise.Jesper BW1100 skrev: ↑31. jan 2017, 07:34At hente Uhre som førsteangriber vil i hvert fald være mangel på ambitionKent skrev: ↑31. jan 2017, 07:10Jeg forventer vi er ude efter en mere etableret spiller end Uhre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6513490
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Uanset om det er plan A, B eller C så vil jeg gerne / hellere have Uhre end slet ingen angriber. Ser han som en spændende angriber. En helt anden type end Paul og Pusic. Vi skal have den extra angriber !! Hvis eneste mulighed er Uhre så sign ham endelig.bobthebuilder_dk skrev: ↑31. jan 2017, 08:06Jeg ser det som en Plan B til i aften.... men det vil tiden vise.Jesper BW1100 skrev: ↑31. jan 2017, 07:34At hente Uhre som førsteangriber vil i hvert fald være mangel på ambitionKent skrev: ↑31. jan 2017, 07:10Jeg forventer vi er ude efter en mere etableret spiller end Uhre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6513490
Jeg er enig! Jeg forventer også at man er mere ambitiøse end at hente Uhre, som også lyder til at være en ny på listen - han er hvert fald stik i mod de oplysninger jeg fik tidligere.Jesper BW1100 skrev:At hente Uhre som førsteangriber vil i hvert fald være mangel på ambitionKent skrev: ↑31. jan 2017, 07:10Jeg forventer vi er ude efter en mere etableret spiller end Uhre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6513490
At Uhre bliver nævnt, kan betyde at Olsson-handlen er gået død, eller at nogle af dem højt på listen er glippet. Men henter vi Uhre bliver jeg svært skuffet, det må jeg ærlig erkende - det er simpelthen for uambitiøst.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg synes ikke man skal underkende en evt. Uhre-handel!
Han er en ung spiller med en fin udviklingskurve, og han skal givetvis afsted til U21 EM til sommer, hvor han sammen med Ingvartsen skal sørge for danske mål
Mit indtryk er også at der er blevet stor fokus på de unge danske talenter - netop fordi de har præsteret så godt på U21 landsholdet
Senest skulle Hjulsager vist være på vej til Celta Vigo for over en million euro - med kun et halvt års kontrakt tilbage
Ingvartsen skulle der jo være stor interesse for
Dolberg vækker opmærksomhed i de største klubber
Emre Mor kom til Dortmund for kæmpebeløb
Så jeg synes at det ville være helt fint at få fat i et af de talenter der lurer lige i overfladen, og som samtidig allerede HAR præsteret på fornuftigt plan blandt andet mod Sparta Prag
Han er en ung spiller med en fin udviklingskurve, og han skal givetvis afsted til U21 EM til sommer, hvor han sammen med Ingvartsen skal sørge for danske mål
Mit indtryk er også at der er blevet stor fokus på de unge danske talenter - netop fordi de har præsteret så godt på U21 landsholdet
Senest skulle Hjulsager vist være på vej til Celta Vigo for over en million euro - med kun et halvt års kontrakt tilbage
Ingvartsen skulle der jo være stor interesse for
Dolberg vækker opmærksomhed i de største klubber
Emre Mor kom til Dortmund for kæmpebeløb
Så jeg synes at det ville være helt fint at få fat i et af de talenter der lurer lige i overfladen, og som samtidig allerede HAR præsteret på fornuftigt plan blandt andet mod Sparta Prag
Uhre er en and, han er ikke aktuel
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Inside siger at Johan Dahlin rigtig gerne vil hjem til Sverige.
Der er skrevet en 1,5 årig kontrakt med en ny nigerianer på U19. Navnet er Uzo, spændende højreback som allerede nu er en af de hurtigste på U19 holdet.
De gange jeg så Mike fra Ghana, var han ikke specielt meget værd.
Der forlænges ikke med Raahauge og Simon Brogaard.
Så et godt bud næste år ville være Oliver og Enock på U19, og Valdemar og Nicklas på U17.
Der er skrevet en 1,5 årig kontrakt med en ny nigerianer på U19. Navnet er Uzo, spændende højreback som allerede nu er en af de hurtigste på U19 holdet.
De gange jeg så Mike fra Ghana, var han ikke specielt meget værd.
Der forlænges ikke med Raahauge og Simon Brogaard.
Så et godt bud næste år ville være Oliver og Enock på U19, og Valdemar og Nicklas på U17.
- UlvenFraNord
Kan vi ikke ligeså godt købe hele klubben, nu vi er i gang
Sønderjyske 
Uhre kunne være interessant som udviklingsspiller. Men som flere siger, så skal Pusic afløses af en noget mere etableret angriber. Vi har brug for noget erfaring og noget reel målnæse.
Uhre kunne være interessant som udviklingsspiller. Men som flere siger, så skal Pusic afløses af en noget mere etableret angriber. Vi har brug for noget erfaring og noget reel målnæse.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Benham og Ankersen må da vide, om der er nogle brugbare angribere i league 1 or 2 i England, som vi kan bruge og til fornuftig pris. Scott Hogan er jo også fundet i lavere liga, så det burde kunne lade sig gøre, at hente noget brugbart fra England.
Hører fra kilder (langt ude i periferien dog) at der er fin mulighed for at vi endda får to nye ind idag.
Nogen der kan bakke dette op?
Nogen der kan bakke dette op?
- bobthebuilder_dk
Eb melder:
Vi har nyt om FC Midtjylland inden længe. Spændende skifte undervejs!
F5 F5 F5 FFS !
Vi har nyt om FC Midtjylland inden længe. Spændende skifte undervejs!
F5 F5 F5 FFS !
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱