Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
I øvrigt kan jeg fortælle at bestyrelsen har været samlet her til formiddag. Er dette normal procedure forud for transferdeadline eller har det været et længe planlagt møde? Nogen der kan belyse dette
- bobthebuilder_dk

Dejligt billede...
Selvom jeg personligt ligeså gerne eller rettere sagt hellere så at vi landende en habil midtstopper + en topangriber som ved hvor målet står?!!
Ønsket for mig er at vi skyder olsson af for de påstående 8 mill og køber Bubacarr Sanneh for en slat af pengene... og bruger det resterende som et tilskud til købet af angriberen... ( hvis bare det hele var så enkelt )
..........et spændende halvandet døgn vi går i møde
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Tak for et fedt billede af vores 3 nye 
Jeg bliver mere og mere glad for at vi har fået de 3!
Selv er jeg specielt "vild" med den måde Dal Hende spiller, og Kroon har også vist rigtigt fine takter
Jeg tror dog godt at Drachmann kan komme til at fremstå sådan en lille smule "ligegyldig" for mange, og jeg har da selv tænkt det sådan
Det har ikke været en spiller jeg har lagt speciel mærke til, men tror faktisk at han kan komme til at overraske mig særdeles positivt!
Hvis ellers Sparv og Drachmann kan holde sig skadesfrie i foråret, og derved kan blive de defensive opryddere, så synes jeg på ingen måde at vi behøver nogen i midterforsvaret her og nu...
Så for mig mangler der bare den her pissegode angriber
Jeg bliver mere og mere glad for at vi har fået de 3!
Selv er jeg specielt "vild" med den måde Dal Hende spiller, og Kroon har også vist rigtigt fine takter
Jeg tror dog godt at Drachmann kan komme til at fremstå sådan en lille smule "ligegyldig" for mange, og jeg har da selv tænkt det sådan
Det har ikke været en spiller jeg har lagt speciel mærke til, men tror faktisk at han kan komme til at overraske mig særdeles positivt!
Hvis ellers Sparv og Drachmann kan holde sig skadesfrie i foråret, og derved kan blive de defensive opryddere, så synes jeg på ingen måde at vi behøver nogen i midterforsvaret her og nu...
Så for mig mangler der bare den her pissegode angriber
-
Jesper BW1100
Mener du at de kommet til at gøre det så godt at vi kan klare os med de centrale forsvarer vi har nu? Eller er det fordi du vil have dem som gardering i forsvaret ?
-
Densestar7430
Det lyder meget konkret med Olsson til AIK. Tænker de mange detaljer gør det yderst realistisk at Olsson har spillet sidste kamp for FCM.
6 mio kr. + Præstationsklausuler samt minimum 20 % i videresalgsklausul, lyder meget fornuftig i mine ører.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ge/6512738
6 mio kr. + Præstationsklausuler samt minimum 20 % i videresalgsklausul, lyder meget fornuftig i mine ører.
Svenske medier melder 8 mio + klausulerne. Klaus Egelund havde ikke fået bekræftet prisen på 6 mio, fortalte han.Densestar7430 skrev:Det lyder meget konkret med Olsson til AIK. Tænker de mange detaljer gør det yderst realistisk at Olsson har spillet sidste kamp for FCM.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Du glemmer valuta-kursen som er på 0,79.Arff skrev: ↑30. jan 2017, 19:41Svenske medier melder 8 mio + klausulerne. Klaus Egelund havde ikke fået bekræftet prisen på 6 mio, fortalte han.Densestar7430 skrev:Det lyder meget konkret med Olsson til AIK. Tænker de mange detaljer gør det yderst realistisk at Olsson har spillet sidste kamp for FCM.
6 millioner danske er 8 millioner svenske.
On topic:
Jeg er tilfreds med beløbet, og ønsker Olsson held og lykke fremover.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
For det første er jeg egentlig godt tilfreds med Kian og Patrick, og jeg synes faktisk at Kian af og til har stået dårligere end Patrick..Jesper BW1100 skrev: ↑30. jan 2017, 19:00Mener du at de kommet til at gøre det så godt at vi kan klare os med de centrale forsvarer vi har nu? Eller er det fordi du vil have dem som gardering i forsvaret ?![]()
Men af og til har det bestemt haltet lidt - og nu har jeg ikke helt nogen statistik til at bakke det op, men min opfattelse er at hvis Sparv har stået foran som den stærke bølgebryder han nu engang er; ja så har forsvaret med de 2 også præsteret bedre.
Jeg synes at mange tit lader det gå udover Patrick, hvilket jeg finder lidt uretfærdigt, da han stadig er ung, og i mine øjne så udvikler han sig fint.
Han er bare ikke en Erik Sviatchenco eller Bach Bak type
Jeg ved godt at man ikke bare skal tage transfermarkt for endegyldige vurderinger af eks. spilleres transferværdier, men en lille smule synes jeg godt man kan bruge siden til !
Men jeg lagde mærke til at i forhold til vores spilleres transferværdier, så er Banggaard faktisk den 3. højest vurderede
Kian= 1,5 millioner Euro
Nowak= 1 million
Patrick= 0,7 million
og så ellers en pæn række på 0,6 og 0,5
http://www.transfermarkt.com/jumplist/s ... verein/865
Jeg synes at man skal huske på at Patrick har spillet mange betydende landskampe for et U21 landshold, der har præsteret rigtigt højt niveau hvilket også har styrket ham til en eller anden form for internationalt snit
Den er jeg med på, men de svenske medier melder 10 mio svenske, som er små 8 mio danske kronerJEP skrev:Du glemmer valuta-kursen som er på 0,79.
On topic:
Jeg er tilfreds med beløbet, og ønsker Olsson held og lykke fremover.
Får vi 8 er jeg også godt tilfreds, 6 er imo lige i underkanten.
Men nok om Olsson, jeg har snart brug for at få sat navn på den nye angriber. Det eneste jeg ved er, at det skulle være en profil, og han skulle ikke være dansk.
Ved du hvor tæt på det skulle være med en angriber tilgang?Arff skrev: ↑30. jan 2017, 20:02Den er jeg med på, men de svenske medier melder 10 mio svenske, som er små 8 mio danske kronerJEP skrev:Du glemmer valuta-kursen som er på 0,79.
On topic:
Jeg er tilfreds med beløbet, og ønsker Olsson held og lykke fremover.![]()
Men nok om Olsson, jeg har snart brug for at få sat navn på den nye angriber. Det eneste jeg ved er, at det skulle være en profil, og han skulle ikke være dansk.
Af hvad jeg hørte for nogen dage siden, så skulle der falde nogen brikker på plads inden en angriber kunne komme til.
Synes også det er et godt beløb. Jeg er faktisk lidt trist over vi mister Olsson, men på den anden side synes jeg Kroon er spændende.Arff skrev: ↑30. jan 2017, 20:02Den er jeg med på, men de svenske medier melder 10 mio svenske, som er små 8 mio danske kronerJEP skrev:Du glemmer valuta-kursen som er på 0,79.
On topic:
Jeg er tilfreds med beløbet, og ønsker Olsson held og lykke fremover.![]()
Jeg håber på en angriber med mål i støvlerne. Det bliver spændende, at se hvem det bliver! Jeg synes dog stadigvæk vi mangler en CF
Jeg ved desværre ikke mere lige nu.WBW skrev: Ved du hvor tæt på det skulle være med en angriber tilgang?
Af hvad jeg hørte for nogen dage siden, så skulle der falde nogen brikker på plads inden en angriber kunne komme til.
De brikker må have været at få sendt Pusic videre, tænker jeg. Har hvert fald ikke hørt andet end at der bliver arbejdet stenhårdt på at finde en erstatning.
Tja - jeg er mest trist over at have mistet "den rigtige Olsson" for flere måneder siden. Med hans seneste præstationer, og faldende udvikling in mente er det jo naturligt at han bliver sendt videre nu.Sahl skrev:
Synes også det er et godt beløb. Jeg er faktisk lidt trist over vi mister Olsson, men på den anden side synes jeg Kroon er spændende.
Jeg håber på en angriber med mål i støvlerne. Det bliver spændende, at se hvem det bliver! Jeg synes dog stadigvæk vi mangler en CF
Og helt generelt tror jeg det et godt for truppen og kulturen at få sendt de spillere som ikke er 110% committed videre, så vi kan bygge et ordentligt fundament op igen.
Også min umiddelbare tanke, samt evt at frigøre nogle midler gennem Olsson-salget.Arff skrev: ↑30. jan 2017, 21:41Jeg ved desværre ikke mere lige nu.WBW skrev: Ved du hvor tæt på det skulle være med en angriber tilgang?
De brikker må have været at få sendt Pusic videre, tænker jeg. Har hvert fald ikke hørt andet end at der bliver arbejdet stenhårdt på at finde en erstatning.
Men så har vi også noget at følge med i imorgen. Det ville næsten heller ikke være en rigtig transferdeadlineday hvis ikke tv3sport og de øvrige medier skulle forbi Steinleins kontor
Ifølge Twitter skulle der være ankommet en angriber i dag, som bliver offentlig gjort i morgen.