Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
Så er der lidt rygter om Novak til Premier league.
Agenten bekræfter at der tales sammen, og der nævnes en pris på 2,5-3 millioner euro.
Agenten bekræfter at der tales sammen, og der nævnes en pris på 2,5-3 millioner euro.
-
Uldkraemmeren
Jfr. Steinleins udsagn omkring at Premier League klubber nok kunne betale prisen for Novak kunne der godt være hold i rygterne.
Olsson faldet 4 mill. i værdi på 14 dage, fra 15 mill. til 11 mill. De svenske klubber vil kun betale ca. 6 mill så mon ikke de ender på ca. 8 mill inden falderebet i dette vindue.
Træls vist vi mister ham nu hvor han burde tage næste skridt i sin udvikling som mere bærende spillere på holdet. Han burde kunne indgå på holdet som midtbane spiller i mine øjne.
Træls vist vi mister ham nu hvor han burde tage næste skridt i sin udvikling som mere bærende spillere på holdet. Han burde kunne indgå på holdet som midtbane spiller i mine øjne.
Olsson faldet 4 mill. i værdi på 14 dage, fra 15 mill. til 11 mill. De svenske klubber vil kun betale ca. 6 mill så mon ikke de ender på ca. 8 mill inden falderebet i dette vindue.
Olsson kan for tiden højest blive kategoriseret som en rotationsspiller. Jeg vil nok hellere kalde ham back up. Men derfor synes jeg stadig, at det vil være synd, hvis vi skyder ham af sted nu. Han er et stort talent, som blot lider under, at vi har nogle vilde navne på midtbanen, han har svært ved at slå af.
Knægten har kontrakt til juni 2018. Jeg håber, at han bliver lejet ud indtil sommer. Så får han lidt luftforandring, og vi har potentielt en spiller, som løfter sit spil og dermed har lidt mere at skyde med i forhold til konkurrencen i FCM - eller måske bliver nemmere at komme af med til den pris, som vi ønsker.
Knægten har kontrakt til juni 2018. Jeg håber, at han bliver lejet ud indtil sommer. Så får han lidt luftforandring, og vi har potentielt en spiller, som løfter sit spil og dermed har lidt mere at skyde med i forhold til konkurrencen i FCM - eller måske bliver nemmere at komme af med til den pris, som vi ønsker.
- UlvenFraNord
Jeg synes det virker til at han lider lidt under manglende mentalitet til at kæmpe for sagen. Hvis talentet og viljen er stor nok, skulle han nok finde vej tilbage til startopstillingen.
Er helt enig i det udsagn. Det er fra mit synspunkt vilje og vindermentaliteten den er gal med. Det viser han desværre også på banen ved manglende intensitet i sine taxklinger. Løbepensum og -viljen er der tilhenhæld ilke noget i vejen med.UlvenFraNord skrev: ↑18. jan 2017, 22:02Jeg synes det virker til at han lider lidt under manglende mentalitet til at kæmpe for sagen. Hvis talentet og viljen er stor nok, skulle han nok finde vej tilbage til startopstillingen.
/Cortez
Twitter er et godt sted at starte med at kigge. Søg FC Midtjylland så kommer der et Tweet om Novak. Og så ellers Filip novak Premier league på Google.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-za ... dacku.html
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Følger der ikke en oversættelse medVijen skrev: ↑19. jan 2017, 13:40Twitter er et godt sted at starte med at kigge. Søg FC Midtjylland så kommer der et Tweet om Novak. Og så ellers Filip novak Premier league på Google.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-za ... dacku.html
FCM henter ifølge bold.dk målmand Michael Falkesgaard i OB. Det ser jeg klart som en forringelse af truppen, da det jo sikkert betyder at Mikkel A er fortid senest til sommer.
Det må betyde et farvel til Mikkel A til sommer.
Jeg gætter på, at Michael Falkesgaard er billigere i løn, men det er umiddelbart også det eneste positive, jeg kan finde på.
Synes ikke jeg har det store kendskab til Falkesgaard, men forhåbentlig bliver jeg positivt overrasket over niveauet.
Mest af alt håber jeg nok på, at Dahlin bliver så fit, at vi ikke kommer til at rotere så meget på målmandsposten de kommende år.
Jeg gætter på, at Michael Falkesgaard er billigere i løn, men det er umiddelbart også det eneste positive, jeg kan finde på.
Synes ikke jeg har det store kendskab til Falkesgaard, men forhåbentlig bliver jeg positivt overrasket over niveauet.
Mest af alt håber jeg nok på, at Dahlin bliver så fit, at vi ikke kommer til at rotere så meget på målmandsposten de kommende år.
Vi sigter lavt med den tilgang som back up (Michael Falkensgård) for Dahlin har der virkeligt vist stabilitet i hans periode i Fcm.
Med mindre Dahlin bliver solgt eller får sin kontrakt revet i stykker, så er det jo en skandale.
Mikkel Andersen er den bedste keeper i Fcm. Han er til og med rigtig glad for klubben og vil gerne forlænge. Man vælger så i stedet og hente en elendig reservekeeper i OB, og forlænger højest sandsynligt ikke med Mikkel Andersen.. Hold kæft hvor er det dumt. Med mindre han forlanger en urimelig løn, så forlæng da for helvede med manden!?
Jeg er chokeret over, hvor dum og arrogant Claus Steinlein er, han er en større stopklods for klubben end Thorup er!
Mikkel Andersen er den bedste keeper i Fcm. Han er til og med rigtig glad for klubben og vil gerne forlænge. Man vælger så i stedet og hente en elendig reservekeeper i OB, og forlænger højest sandsynligt ikke med Mikkel Andersen.. Hold kæft hvor er det dumt. Med mindre han forlanger en urimelig løn, så forlæng da for helvede med manden!?
Jeg er chokeret over, hvor dum og arrogant Claus Steinlein er, han er en større stopklods for klubben end Thorup er!
Lad os nu lige vente og se hvorfor man henter! det kan der være mange grunde til. Jeg er da enig i at det ville være dumt, at skille sig af med MA, men vi ved ikke om det er tilfældet eller om der er andre grunde til, at han muligvis ikke forlænger.Noerum skrev: ↑19. jan 2017, 17:59Med mindre Dahlin bliver solgt eller får sin kontrakt revet i stykker, så er det jo en skandale.
Jeg er chokeret over, hvor dum og arrogant Claus Steinlein er, han er en større stopklods for klubben end Thorup er!![]()
Synes det virker til, at vi sadler ned i forhold til spillere og måske også ambition for en stund. Men vi ved det ikke. Det bliver vi nok klogere på i den nærmeste fremtid.