Jeg håber at det bliver IKKE ham vi skal have..bobthebuilder_dk skrev:TrueWolfMidt skrev:Det kunne være ham her.Stainalive skrev:Eftersigende skulle vi være i forhandlinger med Legia Warszawa om et Ghanesisk angrebs talent, jeg fik ikke noget navn.
http://www.transfermarkt.de/sadam-sulle ... ler/437600
Ja kunne det godt være? hvis det "eftersigende" passer at vi er i forhandlinger![]()
http://ghanasoccernet.com/ghanaian-yout ... season-win
Endnu en "thorup-kick-and-rush" angriber? ala paul? han er 1,90 høj.
Jeg kunne have håber at det var en mere etableret angriber... men lad os nu se?
Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
Det troede jeg ikke inden jeg så ham på oppe i skyboxen og læste op på de "personlige" forhold han stod med. Efter det virkede det meget sandsynlig. For mig havde det været usandsynlig hvis hans kæreste og søn f. eks. havde boet i Rom. Dertil skal vi tænke på hvor han karriere mæssig befandt sig! Dette betyder ikke, at jeg ikke synes det var en super god handel i sær for vores unge spillere og som branding (sportslig har været godkendt for mig også)henker skrev:spørgsmålet er bare om du have troede at vi kunne få VDV? eller en talenter som kommer fra Arsenal, Olsson?? hvis vi have kikkeret i FM??Sahl skrev:
Så selvom jeg tænker Henker's liste er spændende er langt de fleste på den urealistiske og ikke pga. pengene men snarere andre faktorer.
Jeg mener man har gjort det rigtige i at hente nogle stabile spillere der begår sig godt i superligaen og jeg tror det der er mest behov for nu er en ordenlig målmaskine i front som der har været stabil enten i superligaen eller flere ligaer, som heller ikke er for ung! Derudover mangler vi en god CB med erfaring og ikke flere talenter (Vi kan altså ikke skovle akademi spillere ind bare fordi de er gode). Vi er nødt til, at have styr på holdet inden vi begynder, at indkøbe flere unge spillere til førsteholds truppen.
eller nogen andre spiller som har spillet for FCM... min søgning er ikke urealistisk - men efter den klasse / niveau som jeg personlig mener at FCM kan have rådet til, og har klasse nok til at skaffe dem. på mine liste står der mange af østeuropæere - og jeg ved også godt udmærket at sydamerikanske spillere koster ekstra.
eller tør du selv ikke at vise din ønskeliste som du håber at komme til din fanklub - come on - del nu med os!
Men at tænkte Luis Henrique vil skifte Herning ud med Rio virker for mig urealistisk!! Det virker også satset (der står måske en pris på ham de forskellige steder, men de lader ham altså ikke bare rende væk fra små beløb og uden videresalgs klausul) Dertil kommer hans lønning!! der kan vi ikke være med, det er altså spillere som de fleste større klubber godt ved findes! Vi lod jo heller ikke Sisto gå for små penge til en mellemstor klub i Holland vel? "for at sætte i perspektiv"
Nogle af spillerne du har på listen er også solgt eller "i forhandling" for beløb der går over 7 mil. Det er altså ikke små penge og i sær ikke når man tænker over hvordan vi har det med, at bruge penge pt.
Mange af de CB's du nævner er enten for dyre, har ikke interesse i os eller er for unge (så kan vi ligeså godt satse på Riis) Jeg ville være lunken over, at få Thelander for en 10 mil.
Jeg kan ligesom dig Henker også godt drømme og finde stjerne frø (noget jeg mener vi har på akademiet allerede i en vis omfang) men et er, at kende til dem, noget andet er om det er realistisk ikke blot på løn og pris. Men også i forhold til om de passer ind i vores spillertrup og omgivelserne! man har tit set Syd Amerikanske talenter falde helt sammen i Europa og det ville være en dyr omgang for en klub som vores!
Jeg medgiver det kunne være sjovt med en ung angriber der har potentiale, men jeg vil faktisk hellere have en halv erfaring angriber med mål i støvlerne, som man ved er stabil! så kan vi sagtens satse på, at finde talenter, men så er det til akademiet! Selvom jeg også er halv lunken over tilgangen af de to fra SJ, så tror jeg det er et klogt valgt. Det vi mangler mest nu er en stabil CB og Angriber... Jeg tror ikke det bliver en fra Henker's liste
Synes du at 7 mio er mange penge?
Vi kan diskutere om det evige.. Men synes bare at vi skal stoppe med at piver. Og turde istedet tage chancen og finder ud af bagefter..
Ankersen har lavet option på wekheim, hvilke jeg er godt tilfreds med. Han koster sikkert 7 mio.
Vi kan diskutere om det evige.. Men synes bare at vi skal stoppe med at piver. Og turde istedet tage chancen og finder ud af bagefter..
Ankersen har lavet option på wekheim, hvilke jeg er godt tilfreds med. Han koster sikkert 7 mio.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja hvis spilleren ender med at være et flop, så er 7 millioner mange penge. Mener Pusic kostede 7 millioner men han var med til at sikre mesterskabet derefter er han faldet meget i niveau og helt sikkert også i pris. Det samme kan siges om plaffeministeren / Ronnie Schwarz.henker skrev:Synes du at 7 mio er mange penge?
Der hvor vi skal hen er. Sikre os, at vi står godt defensivt og få flere af vores helt unge til at performe på højt plan. De unge har den Dna de skal have, det har nye udlændinge ikke, uanset hvad de har kostet i indkøb. Fcm er og skal ikke være en købeklub som Fck. Det har vi slet ikke pengene til. Vi skal bruge vores penge klogere end andre klubber. Hvis vi så køber nogle spillere som f.eks de 2 spillere fra SønderjyskE så er det fordi vi skal forstærkes defensivt, da det er / var nødvendigt for at sikre en topplacering i slutspillet og europæisk deltagelse.
Henker er du ude på at fjerne alt Fcm Dna'en ved at købe et helt nyt Fcm hold og hvem skal betale for disse spillere.
-
TrueWolfMidt
Ja selvfølgelig er der bud på en god venstre back der kan score mål. Nu må vi se hvad der sker fremadrettet.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-fcm-back
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-fcm-back
Nej selvfølgelig ikke. Men det vil være dejligt hvis vi får således spiller en efter en og bygge dynamisk holde. For jeg synes at den er noget galt nuværende,og ligger sikkert mere end vi ved om holdet og thorup.. Men jeg kan godt tager fejl, men Dette holder ikke i længden.TrueWolfMidt skrev:henker skrev:Synes du at 7 mio er mange penge?
Henker er du ude på at fjerne alt Fcm Dna'en ved at købe et helt nyt Fcm hold og hvem skal betale for disse spillere.
Om det skyldes thorup, omklædningsrum, eller noget andet, ved jeg ikke. Men det er tydeligt nok at kunne se at der er noget galt med nuværende holdet.
Jeg vil blot lige minde om det Ankersen sagde med at FCM skal være smartere end konkurrenterne. Det gør vi ikke ved at gå shop-amok, for det er økonomien tilsyneladende ikke til. Og slet ikke i forhold til FCK.henker skrev:Nej selvfølgelig ikke. Men det vil være dejligt hvis vi får således spiller en efter en og bygge dynamisk holde. For jeg synes at den er noget galt nuværende,og ligger sikkert mere end vi ved om holdet og thorup.. Men jeg kan godt tager fejl, men Dette holder ikke i længden.TrueWolfMidt skrev:henker skrev:Synes du at 7 mio er mange penge?
Om det skyldes thorup, omklædningsrum, eller noget andet, ved jeg ikke. Men det er tydeligt nok at kunne se at der er noget galt med nuværende holdet.
Det er mit indtryk at vi har rigtigt mange talenter fra 97 og til dels også 98 årgang, der står og banker på til førsteholdet. Det kan vi jo allerede se. Nissen, Riis, Thychosen, Anderson, Duelund og med de mange forlængelser af spillere fra akademiet bl.a. Kairinen, A. Poulsen og Mads Vang. Og jeg så faktisk gerne at man allerede forsøgte at satse endnu mere på nogle af dem, men de er nok ikke helt klar endnu. Jeg tror nok de skal komme med den rette DNA og den dynamik du efterlyser - de har jo stort set alle været igennem akademivejen.
At der er noget galt med de nuværende trup, har Steinlein og Ankersen vel også selv været ude at indrømme. Og jeg kan heller ikke lide Thorups måde at spille fodbold på, og jeg mener ikke den passer til de spillere vi har. (Det er nok en anden snak) men nu må vi se hvordan det går i foråret med forhåbentlig en VdV i topform, en skadesfri Wikheim og hvad med Bruninho - kommer han nogensinde i gang?
Men til jer, der gerne vil have en ny CB? Mener FCM det stadigt er for tidligt at satse på Riis? Eller hvad skyldes det?
Rigtig godt argument.. Den acceptere jeg..6256 skrev:Jeg vil blot lige minde om det Ankersen sagde med at FCM skal være smartere end konkurrenterne. Det gør vi ikke ved at gå shop-amok, for det er økonomien tilsyneladende ikke til. Og slet ikke i forhold til FCK.henker skrev:Nej selvfølgelig ikke. Men det vil være dejligt hvis vi får således spiller en efter en og bygge dynamisk holde. For jeg synes at den er noget galt nuværende,og ligger sikkert mere end vi ved om holdet og thorup.. Men jeg kan godt tager fejl, men Dette holder ikke i længden.TrueWolfMidt skrev:
Det er mit indtryk at vi har rigtigt mange talenter fra 97 og til dels også 98 årgang, der står og banker på til førsteholdet. Det kan vi jo allerede se. Nissen, Riis, Thychosen, Anderson, Duelund og med de mange forlængelser af spillere fra akademiet bl.a. Kairinen, A. Poulsen og Mads Vang. Og jeg så faktisk gerne at man allerede forsøgte at satse endnu mere på nogle af dem, men de er nok ikke helt klar endnu. Jeg tror nok de skal komme med den rette DNA og den dynamik du efterlyser - de har jo stort set alle været igennem akademivejen.
At der er noget galt med de nuværende trup, har Steinlein og Ankersen vel også selv været ude at indrømme. Og jeg kan heller ikke lide Thorups måde at spille fodbold på, og jeg mener ikke den passer til de spillere vi har. (Det er nok en anden snak) men nu må vi se hvordan det går i foråret med forhåbentlig en VdV i topform, en skadesfri Wikheim og hvad med Bruninho - kommer han nogensinde i gang?
Men til jer, der gerne vil have en ny CB? Mener FCM det stadigt er for tidligt at satse på Riis? Eller hvad skyldes det?
Jeg godkender riis, duelund og Nissen, men resten af ungdom er jeg stadigvæk skeptisk..
-
TrueWolfMidt
Vil da lige tilføje, at Alexander Munksgaard også har spillet rigtig godt, men i Lyngby og det skal han nok fortsætte med, når han kommer retur til os igen.
Jeg har store forventninger til vores unge og tror nok de skal klare presset når de får mulighed for spilletid.
Jeg har store forventninger til vores unge og tror nok de skal klare presset når de får mulighed for spilletid.
-
Steffen am
Andreas Poulsen er endda årgang 99.
Det er tidligt at bedømme årgang 99, men der er i hvert fald V. Torp og A. Poulsen der helt sikkert virker lovende og jeg tror har en stor fremtid.
Bobler er selvfølgelig Damkjær, Buch og Petersen men umiddelbart syner årgang 99 svagere end 97 og 98 som skal siges også er ekstraordinær.
Der er rigtig mange i årgang 97 og 98 jeg glæder mig rigtig meget til at følge.
Lige for at tage dem hurtig, markeret med fed dem der allerede har senior kontrakt.
97'ere: Raahauge, Munksgaard, Nicolaisen, NK, Thycosen, Duelund, Rutikanga, Riis, Anders Hagelskjær, Thomsen
98'ere: Ottesen, Nikolaj Kirk, Jürgensen, Murbeck, Mikael Anderson, Mads Olsen, Mads Vang, Aziz Essaisi, Frank, Samson, Kaan Kairinen (Zackarias Faour?)
99'ere: Andreas Polsen ...........
Og mon ikke der kommer lidt flere til.
Jeg er meget spændt på Youth League holdet. Sidste sæson spillede vi som bekendt fornuftigt men svækkede os selv ved at sælge Lauritsen til Skive og leje Gemmer ud til Horsens. Vi gjorde det naturligvis også godt mod Atletico Madrid og Barcelona, men de 2 96'ere, Lauritsen og Gemmer, ville have pyntet på det hold.
Situationen er lidt anderledes i år da der er flere 97'ere.
Men jeg har hørt om både salg og udleje af Riis, Nicolaisen og Thycosen. Håber virkelig for Youth League holdet at det fortsat står samlet til foråret.
Er ikke lige helt skarp på reglerne, men som jeg forstår dem, kan man rotere de 3 pladser til "første års seniorer" hvis de skulle forlade klubben. Det kan bringe Rutikanga eller Thomsen ind på holdet.
Men som sagt håber jeg på stabilitet.
Det er tidligt at bedømme årgang 99, men der er i hvert fald V. Torp og A. Poulsen der helt sikkert virker lovende og jeg tror har en stor fremtid.
Bobler er selvfølgelig Damkjær, Buch og Petersen men umiddelbart syner årgang 99 svagere end 97 og 98 som skal siges også er ekstraordinær.
Der er rigtig mange i årgang 97 og 98 jeg glæder mig rigtig meget til at følge.
Lige for at tage dem hurtig, markeret med fed dem der allerede har senior kontrakt.
97'ere: Raahauge, Munksgaard, Nicolaisen, NK, Thycosen, Duelund, Rutikanga, Riis, Anders Hagelskjær, Thomsen
98'ere: Ottesen, Nikolaj Kirk, Jürgensen, Murbeck, Mikael Anderson, Mads Olsen, Mads Vang, Aziz Essaisi, Frank, Samson, Kaan Kairinen (Zackarias Faour?)
99'ere: Andreas Polsen ...........
Og mon ikke der kommer lidt flere til.
Jeg er meget spændt på Youth League holdet. Sidste sæson spillede vi som bekendt fornuftigt men svækkede os selv ved at sælge Lauritsen til Skive og leje Gemmer ud til Horsens. Vi gjorde det naturligvis også godt mod Atletico Madrid og Barcelona, men de 2 96'ere, Lauritsen og Gemmer, ville have pyntet på det hold.
Situationen er lidt anderledes i år da der er flere 97'ere.
Men jeg har hørt om både salg og udleje af Riis, Nicolaisen og Thycosen. Håber virkelig for Youth League holdet at det fortsat står samlet til foråret.
Er ikke lige helt skarp på reglerne, men som jeg forstår dem, kan man rotere de 3 pladser til "første års seniorer" hvis de skulle forlade klubben. Det kan bringe Rutikanga eller Thomsen ind på holdet.
Men som sagt håber jeg på stabilitet.
Ja 7 mil er mange penge for vores klub og i sær når det gælder "Akademi" unge spillere! Havde vi stået i en anden situation kunne vi sagtens have smidt et par sjove spillere på bordet og hvis man taler en angriber til 7-12 mil som er erfaring nok til, at være stabil så kan man måske satse! Men Henker helt ærligt, mange af de spillere du har skrevet på koster langt mere end de 7 mil de står til.. Bare se på hvad Sisto kostede i følge transfermarkt var det ikke under 1 mil for 2 år siden? da han var højest var han dog oppe omkring 3-4 mil euro. Mange af dem du nævner står måske kun til under 1 mil euro, men igen se på Luis Henrique som et eksempel. Han er 18 og står til 750 th euro. Sisto stod i samme alder til 400 th euro.. Ville du være ok med, at vi havde solgt Sisto da han var 18 for 5-7 mil til et tophold I Sverige ? Tror du Sisto ville?? Det er her jeg mener man skal tænke lidt mere realistisk også selv det ville være et scoop, at snuppe Henrique "det sker bare ikke for langt større klubber har allerede interesse"henker skrev:Synes du at 7 mio er mange penge?
Jeg mener vi skal satse på vores helt unge og kun tilkøbe når der er behov når man taler Akademi spillere. Jeg synes ikke man skal spendere 7-15 mil på akademi spillere!
Hvis vi skal tage chancer, så håber jeg det bliver på enten en god og nogenlunde erfaring CB eller angriber (med erfaren mener jeg altså ikke han skal være 30!! bare ikke under 21) måske en stabil spiller der har præsteret stabilt i andre klubber og er mellem 21-26 år gammel. Jeg synes vi skal give vores egne talenter en chance for, at vise sig frem inden vi handler for dyre beløb ude i verden.
Wikheim har været særdeles god synes jeg og der er nok en option. Han er dog scoutet på mere en bare data! og det betyder en del. Det vi har haft mulighed for, at prøve ham af inden vi beslutter os synes jeg er perfekt. Han har haft faldende værdi siden han drog videre fra Norge! Derfor tror jeg ikke han koster 7 mil.
Jeg tror Riis skal have kampe, men jeg tror det er vigtig man har en erfaren spiller til, at styre det defensive! Kian er god synes jeg, men en leder er han ikke. Jeg synes ikke Banggaard er bedre end hverken Riis eller Kian og derfor burde det blive et farvel til ham til sommer. Jeg havde valgt en erfaren CB og så brugt Riis som 3rd valg. "han kan jo sagtens få masser af pokal kampe etc" Desværre tror jeg man satser på Banggaard og hvem ved jeg kan jo tage fejl som alle andre.6256 skrev:Jeg vil blot lige minde om det Ankersen sagde med at FCM skal være smartere end konkurrenterne. Det gør vi ikke ved at gå shop-amok, for det er økonomien tilsyneladende ikke til. Og slet ikke i forhold til FCK.henker skrev:Nej selvfølgelig ikke. Men det vil være dejligt hvis vi får således spiller en efter en og bygge dynamisk holde. For jeg synes at den er noget galt nuværende,og ligger sikkert mere end vi ved om holdet og thorup.. Men jeg kan godt tager fejl, men Dette holder ikke i længden.TrueWolfMidt skrev:
Så du ser ikke potentiale i Anderson og Kairinen ? det er to spillere jeg forventer mig meget af.henker skrev:Rigtig godt argument.. Den acceptere jeg..6256 skrev:Jeg vil blot lige minde om det Ankersen sagde med at FCM skal være smartere end konkurrenterne. Det gør vi ikke ved at gå shop-amok, for det er økonomien tilsyneladende ikke til. Og slet ikke i forhold til FCK.henker skrev:
Nej selvfølgelig ikke. Men det vil være dejligt hvis vi får således spiller en efter en og bygge dynamisk holde. For jeg synes at den er noget galt nuværende,og ligger sikkert mere end vi ved om holdet og thorup.. Men jeg kan godt tager fejl, men Dette holder ikke i længden.
Jeg godkender riis, duelund og Nissen, men resten af ungdom er jeg stadigvæk skeptisk..
Nu kan jeg godt være lidt fræk igen..Sahl skrev:Ja 7 mil er mange penge for vores klub og i sær når det gælder "Akademi" unge spillere! Havde vi stået i en anden situation kunne vi sagtens have smidt et par sjove spillere på bordet og hvis man taler en angriber til 7-12 mil som er erfaring nok til, at være stabil så kan man måske satse! Men Henker helt ærligt, mange af de spillere du har skrevet på koster langt mere end de 7 mil de står til.. Bare se på hvad Sisto kostede i følge transfermarkt var det ikke under 1 mil for 2 år siden? da han var højest var han dog oppe omkring 3-4 mil euro. Mange af dem du nævner står måske kun til under 1 mil euro, men igen se på Luis Henrique som et eksempel. Han er 18 og står til 750 th euro. Sisto stod i samme alder til 400 th euro.. Ville du være ok med, at vi havde solgt Sisto da han var 18 for 5-7 mil til et tophold I Sverige ? Tror du Sisto ville?? Det er her jeg mener man skal tænke lidt mere realistisk også selv det ville være et scoop, at snuppe Henrique "det sker bare ikke for langt større klubber har allerede interesse"henker skrev:Synes du at 7 mio er mange penge?
Jeg mener vi skal satse på vores helt unge og kun tilkøbe når der er behov når man taler Akademi spillere. Jeg synes ikke man skal spendere 7-15 mil på akademi spillere!
Hvis vi skal tage chancer, så håber jeg det bliver på enten en god og nogenlunde erfaring CB eller angriber (med erfaren mener jeg altså ikke han skal være 30!! bare ikke under 21) måske en stabil spiller der har præsteret stabilt i andre klubber og er mellem 21-26 år gammel. Jeg synes vi skal give vores egne talenter en chance for, at vise sig frem inden vi handler for dyre beløb ude i verden.
Wikheim har været særdeles god synes jeg og der er nok en option. Han er dog scoutet på mere en bare data! og det betyder en del. Det vi har haft mulighed for, at prøve ham af inden vi beslutter os synes jeg er perfekt. Han har haft faldende værdi siden han drog videre fra Norge! Derfor tror jeg ikke han koster 7 mil.
Må nok påminder dig om at vi havde købt Borring for 20 mio og det forbliver han jo at bære navn (Borring)!
Fcm have ellers rådet til en del som FCM ikke vil ude med. Men giver ret i at det afhænger mest af faktorer mellem klubben og spillere.
Der er flere danske klubber som er meget interesseret i Haugen, forsvar spiller fra Norge. Som er også udmærket gode spillere fra FM
Dog ved jeg ikke hvor meget fcn betale vdv fri fra betis..
Men jeg forstår godt din point. Du har ret i den.
Jeg vil faktisk gerne se mere af Riis, duelund og Nissen.. Men jeg forventer også som andre mere af talenter som ikke har kommet op til a holdet. Glæder mig se hvilke talenter vi får at se..
Vi kan ikke bruge "Engang" til noget Henker. Engang vandt SIF Superligaen, så må de snart vinde igen "det er dit postulat"henker skrev:Nu kan jeg godt være lidt fræk igen..Sahl skrev:Ja 7 mil er mange penge for vores klub og i sær når det gælder "Akademi" unge spillere! Havde vi stået i en anden situation kunne vi sagtens have smidt et par sjove spillere på bordet og hvis man taler en angriber til 7-12 mil som er erfaring nok til, at være stabil så kan man måske satse! Men Henker helt ærligt, mange af de spillere du har skrevet på koster langt mere end de 7 mil de står til.. Bare se på hvad Sisto kostede i følge transfermarkt var det ikke under 1 mil for 2 år siden? da han var højest var han dog oppe omkring 3-4 mil euro. Mange af dem du nævner står måske kun til under 1 mil euro, men igen se på Luis Henrique som et eksempel. Han er 18 og står til 750 th euro. Sisto stod i samme alder til 400 th euro.. Ville du være ok med, at vi havde solgt Sisto da han var 18 for 5-7 mil til et tophold I Sverige ? Tror du Sisto ville?? Det er her jeg mener man skal tænke lidt mere realistisk også selv det ville være et scoop, at snuppe Henrique "det sker bare ikke for langt større klubber har allerede interesse"henker skrev:Synes du at 7 mio er mange penge?
Må nok påminder dig om at vi havde købt Borring for 20 mio og det forbliver han jo at bære navn (Borring)!
Fcm have ellers rådet til en del som FCM ikke vil ude med. Men giver ret i at det afhænger mest af faktorer mellem klubben og spillere.
Der er flere danske klubber som er meget interesseret i Haugen, forsvar spiller fra Norge. Som er også udmærket gode spillere fra FMD-)
Dog ved jeg ikke hvor meget fcn betale vdv fri fra betis..
Men jeg forstår godt din point. Du har ret i den.
Jeg vil faktisk gerne se mere af Riis, duelund og Nissen.. Men jeg forventer også som andre mere af talenter som ikke har kommet op til a holdet. Glæder mig se hvilke talenter vi får at se..
Man er nødt til, at kigge på hvordan tingende ser ud inden for en overskuelig fremtid og fortid ellers er det meningsløst.
Jeg tror det er realistisk nok, at snuppe en stabil spiller i Norden og talenter "hvis vi får behov, det mener jeg ikke vi har pt." Så det kan vi selvfølgelig godt kigge lidt på og der kunne nogle bud være fede, at se på (de skal stadigvæk passe til Thorup's måde at spille på). Jeg har været meget ude efter Thorup, men jeg har også sagt, at vores spillertrup ikke passer til hans måde at anskue fodbold på! Det kan jo ændre sig nu og hvem ved måske gøre det bedre også selvom jeg aldrig ville have ændret det til sådan en spillespil.
Jeg håber ligesom dig, at vi får set mere til de 3 du nævner! jeg tror stadigvæk på Duelund men jeg mener han bliver brugt forkert pt og derfor lever han ikke op til hans potentiale.