Mike80 skrev:Så Ankersens interview kommet på Facebook.
Hovedpointer:
- Respekt til Ankersen og super flot fan pleje at man fra ledelser tager sig tid til at svare direkte på disse spørgsmål fra fans. Det vist unikt så kæmpe ros!
- Thorup blir ikke fyret! Expected points viser vi spiller bedre end tabellen og man ønsker at tage rationelle beslutninger i en fodbold verden baseret på følelser når spillet egentligt har været til mere.
- Der bliver aktivitet i transfervinduet hvor man vil hente spillere som mere ligner Erik, Jim Larsen, Bak, osv. Vi har ikke erstattet denne kraft og det ønsker man.
- Vdv har tildels indfriet forventninger. Sportsligt i glimt men tildels også mellem træningerne hvor hans betydningen for unge spillere på træningsbanen som forbillede er af stor værdi.
- Ankersen klipper sit hår hvis Paul ikke laver 0,5 mål pr. 90 min i foråret.
- Det absolutte højdepunkt i citat: "Vi kan jo ikke bare alle sammen være kedelige nordjyder som aldrig tager en chance" citat slut.
Tak for indputtet Ankersen!
Mike
I fht. Thorup så var det vel også hvad man kunne forvente at han ville sige. Det ville være meget upassende at sige andet i et sådant indslag. At jeg så er overbevist om at han også mener at Steinlein og Thorup gør det godt nok er en anden sag.
I fht. Transfer så vil han naturligvis ikke afsløre noget konkret, men jeg synes det lyder lidt til at man henter en ny CB hvis det kan lade sig gøre til en pris der er fornuftig. Spørgsmålet er jo så nok om Banggaard så skal sælges eller om han skal udlejes. Jeg tror ikke på at han vil blive i klubben hvis han igen skal sidde på bænken. Han fik en del minutter i mesterskabssæsonen ved siden af Erik. Så kom Kian til og Banggaard røg på bænken. Så smuttede Erik og Banggaard var igen fast mand i forsvaret, hvis man så henter en ny spiller så må det næsten betyde farvel til banggaard på den ene eller den anden måde. (med mindre man rangerer banggaard over Kian, hvilket jeg ikke tror på).
I fht. Ankersens hår så er det jo sådan lidt en win-win.. Altså hvis Store Paul bomber løs og scorer i hver eneste kamp og er med til at sikre nogle point, ja så er det jo positivt for klubben.. Skulle Paul derimod løbe ind i en måltørke så vil Ankersen i det mindste blive klippet...