Træner fyringer.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Træner fyringer.
Så røg Lars Søndergaard. Aab nu uden træner. Gad vide om Sønderjyske snupper ham igen ?
Re: Træner fyringer.
Næppe, nu hvor de har set, hvad man kan opnå med en træner, der tør spille fodbold.TrueWolfMidt skrev:Så røg Lars Søndergaard. Aab nu uden træner. Gad vide om Sønderjyske snupper ham igen ?
/Cortez
-
mousebreaker
Nu synes jeg du er unfair. Måske det hele gik ned ad bakke for Søndergaard i Aab, men en meget stor del af Michelsens succes i Sønderjyske er baseret på et supergodt trænerarbejde af Søndergård sæsonen inden. Bliver spændende at se hvordan det vil gå Michelsen i det svenske. Jeg aner intet om hvad han kommer op til. Det kan være han overtager noget der slet ikke er så velfungererende som det han overtog i Sønderjyske. Så får vi at se om han kan nogetCortez skrev:Næppe, nu hvor de har set, hvad man kan opnå med en træner, der tør spille fodbold.TrueWolfMidt skrev:Så røg Lars Søndergaard. Aab nu uden træner. Gad vide om Sønderjyske snupper ham igen ?
/Cortez
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
-
Steffen am
Nogen snakker om det er det svenske AGF.mousebreaker skrev:Nu synes jeg du er unfair. Måske det hele gik ned ad bakke for Søndergaard i Aab, men en meget stor del af Michelsens succes i Sønderjyske er baseret på et supergodt trænerarbejde af Søndergård sæsonen inden. Bliver spændende at se hvordan det vil gå Michelsen i det svenske. Jeg aner intet om hvad han kommer op til. Det kan være han overtager noget der slet ikke er så velfungererende som det han overtog i Sønderjyske. Så får vi at se om han kan nogetCortez skrev:Næppe, nu hvor de har set, hvad man kan opnå med en træner, der tør spille fodbold.TrueWolfMidt skrev:Så røg Lars Søndergaard. Aab nu uden træner. Gad vide om Sønderjyske snupper ham igen ?
/Cortez
Altså en stor klub, der virker syg på en eller måde og meget svært at ændre.
Så stor chance for at han fejler, men HVIS han lykkedes, kan det blive rigtig rigtig godt for ham.
Er blot det jeg har hørt, ved ikke om Flodisar her fra forum kan gøre os klogere.
Så er det nu Steinlein din lille julegris. Så kører rouletten. Synes du skal vifte Thorup ud inden du selv ryger.
-
Steffen am
Tror bare du skal give ham nogle flere øgenavne, så gør han det nok.
Ja, vad ska man säga om Hammarby... (Det blir förklaring på svenska, ber om ursäkt om det blir svårt att förstå)Steffen am skrev: Nogen snakker om det er det svenske AGF.
Altså en stor klub, der virker syg på en eller måde og meget svært at ændre.
Så stor chance for at han fejler, men HVIS han lykkedes, kan det blive rigtig rigtig godt for ham.
Er blot det jeg har hørt, ved ikke om Flodisar her fra forum kan gøre os klogere.
Hammarby ses på något sätt som en storklubb fast dom, sett till resultaten, inte har varit det på länge. Deras enda SM-guld vann de 2001 och mellan 2009-2014 spelade man inte ens i Allsvenskan. Både 2015 och 2016 har man slutat runt 11 plats i tabellen. De flesta i Hammarby hade nog förväntat sig något lite bättre till 2016.
En anledning att man ses som storklubb ändå är förmodligen att dom är en av de tre stora klubbarna i Stockholm (Djurgården och AIK är de andra) och man har alltid mycket fans på plats, både hemma och borta + att man är ett av de "klassiska" lagen som har funnits med länge.
Stor supporterskara + Stockholmsklubb (dvs ofta i medias fokus) = mycket stor press på tränaren.
Har en vän som är Hammarbyare, han säger att det Hammarby behöver nu är en tränare som kan se till att man täpper till bakåt (laget släppte till alldeles för mycket enkla mål 2016) och som kan sätta ett mer direkt, enkelt anfallsspel.
Jag vet inte om det var alls något sånt här ni ville veta.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
-
Steffen am
Det var det i hvert fald herfra, takker
Og jeg tillader at fastholde min antagelse om at klubben kan sammenlignes med AGF
Og jeg tillader at fastholde min antagelse om at klubben kan sammenlignes med AGF