Truppen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
cør

Truppen

Indlæg af cør »

HVordan ser dagens trup ud???

Det ver simpelthen for pinligt at det ikke står nogle steder...

Senest rettet af cør 16. aug 2005, 09:00, rettet i alt 1 gang.

Jesper - BW415

Re: Truppen - Hjemmesiden

Indlæg af Jesper - BW415 »

Ja, og nu er vi med det med hjemmesiden igen, igen, igen, igen, igen...!? nogen der ved om der snart sker noget?

Kan huske at der for noget tid siden blev linket til noget der kunne ligne en ny FCM-side, blir det til noget eller??

Når man tager i betragtning hvor mange af internettets medier der benytter sig af klubbernes hjemmesider som et af de væsenligste kilder til deres 'artikler' er det simpelthen ikke mindre end en katastrofe for klubbens externe 'markedsføring' og udvikling at hjemmesiden er så ufattelig grim og total uopdateret (lukket pga. ferie! - WHAT??). Der er masser af gratis PR i at onside, bold.dk mv. copy-paster artikler fra hjemmesiden og ud til et bredere publikum.

Bliver lige rystet hver gang jeg kommer forbi FCM.dk - kan jo finde de første 50 fejl, der ikke burde være der...

Sunds

Indlæg af Sunds »

Kølbæk er nok travlt optaget af andre gøremål...NOT !!!!!
Synes det er direkte pinligt at der ikke sker noget med den hjemmeside, selvom forbedringer er blevet lovet gennem...ja gud ved hvor lang tid. Vi hører til røven af 4. div hvad angår hjemmesider. Prøv at stikke hovedet forbi eks.vis Silkeborg's hjemmeside. Her er der virkelig en klub, som har styr på hjemmesiden med fyldige og objektive kampreferater, interviews osv (straks efter kampen) osv. Modsat FCM.DK hvor der efter et nederlag "tudes" max, og efter en sejr måske står fem linier. Correct me if I'm wrong !!!!
Det mest pinlige var tilbage i juli 2005 da teamet omkring hjemmesiden skrev, at pga af sommerferie ville hjemmesiden ikke blive opdateret den næste periode...ja tak SHERLOCK...tell us something new - den hjemmeside har da aldrig nogenside været ordentlig opdaret - selv i "normale" perioder sker der nada !!!
Ja jeg ved dette indlæg er negativt skrevet, og jeg håber FCM.DK vil tage det til sig - for jeg er næsten sikker på, jeg ikke står alene med min utilfredshed.....

FCN - FCM
1 - 4 :-)

E!

Indlæg af E! »

Så kører den igen...

Det er hverken første eller sidste gang der bliver uddelt øretæver til FCM.DK
Jeg kunne bare godt tænke mig, at nogen samtidig ville fortælle hvad det er for funktioner der skal nedlægges i administrationen for at frigøre flere resourcer til de opdateringer der efterlyses.

- Skal det være billetsalget, så man kun kan købe på nettet / i SPAR?
- Skal det være opsøgende salg af sponsorater?
- Skal det være Midt/Vest sammarbejdet?

Eller skal vi bare bruge løs, og håbe på der kommer en midtjysk "Onkel Kurt" når hullet i kassen er blevet så stort at vi er truet af konkurs??

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det skulle vel ikke være så svært at finde nogle frivillige til at lave/opdatere hjemmesiden???

En klub som FCM har jo en pæn bred fanskare og der er altså mange der godt kan finde ud af at lave hjemmesider!
Selve opbygningen af en ny side vil selvfølgelig være lidt tidskrlævende, men får man konstrueret en ordentlig hjemmeside er det relativt let/hurtigt at opdatere den.

MVH
Jens

PS: Jeg melder mig frisk til at et team der skal lave en ny hjemmeside for FCM :D
PPS: Jeg er igang med hovedopgave som datamatiker og jeg er primært god til asp, asp.net, javascripts, vbscripts og html, men andre sprog/scripts er lette at lære når man bare har lidt kendskab til hvordan det virker!

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Du tror ikke at de andre klubber i ligaen med en hjemmesider, som er klasser over vores har, hvis ikke præcis de samme så tilsvarende opgaver som dem du nævner. De formår at opdatere deres sider. Giv mig en gyldig begrundelse for vi ikke kan det samme hos os?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er overhovedet ikke nødvendigt at skære ned i noget. Informationerne sendes ud til andre steder alligevel. Gad vide om DBU ikke skal modtage truppen anyway, osv.

Men jeg har også sagt til Torben at han bare kan sige til, jeg hjælper gerne med noget opdatering o.a. Men fra snak til handling er der et stykke, og det første skridt kræver vilje :-)

Sunds

Indlæg af Sunds »

Kære E!,

hvis en klub som Silkeborg IF kan køre en hjemmeside så kan/bør FCM også. Jeg kan slet ikke følge dig i hvad du skriver i dit indlæg. Der sidder en Pressechef hos FCM, og han kan åbenbart ikke varetage en opdatering af hjemmesiden (informationsflow)...ja undskyld med så bør han ikke være "Pressechef", og er i den henseende ikke sin løn værdig. Selv den mindste butik, med respekt for sig selv i Herning/Ikast har en hjemmeside, som er bedre opdateret end FCM.DK...og netop dette gør det faktisk endnu mere pinligt....rent ud sat så er FCM.DK til grin i danske fodboldkredse.

Mvh
Sunds

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Jamen det er da ikke fordi de ikke har folk der kan lave det ordenligt, hvis du ser den øjeblikkelige side der kommer lige inden forsiden, så er den da flot gennermført og proffesionelt lavet - det virker for mig lidt som om at man bare ikke lige har haft overskud til at ta FCM.dk op på fredagsmødet fordi det er for omfattende, det er det ikke at lave en enkelt side, så derfor nøjes man bare med det...

Synes altså det er komplet til grin... Hvad ville du ikke tænke hvis for første gang så en side for et bilfirma - og den var af samme standard som FCM.dk?? Jeg ved godt hvor jeg ikke ville købe min bil...

0-1 Yeeeeeeeiha

E!

Indlæg af E! »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------

> Giv mig en gyldig begrundelse for vi ikke kan det
> samme hos os?

- 8.000.000,- (ca.)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Det kunne jo være, at knap så pinlig hjemmeside ville give en eksponering, der kunne trække potentielle sponsorer til i stedet for at skræmme dem væk. Vi lever i IT alderen ikke stenalderen.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fadlaa skrev:
> Det kunne jo være, at knap så pinlig hjemmeside
> ville give en eksponering, der kunne trække
> potentielle sponsorer til i stedet for at skræmme
> dem væk. Vi lever i IT alderen ikke stenalderen.

Focus IT, de er da stadig sponsorer? Selvom de ikke er "ryg"-sponsor længere. Det ville da være oplagt at uddelegere opgaven med at lave en ny side til en af vores sponsorer. For en sponsorer af FCM som til dagligt arbejder med IT, må det da være beskæmmende at se FCMs "IT"-ansigt udadtil.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

kan ikke være mere enig palle

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Ravnen skrev:

> Focus IT, de er da stadig sponsorer? Selvom de
> ikke er "ryg"-sponsor længere.

- Mig bekendt, er den nye rygsponsor Communipen det nye navn for det gamle IT Focus.... Men jeg har da før taget fejl.

Keep the faith
SMørtyven - Tager ALDRIG fejl....................næsten

Besvar