En kamp hvor det resultat jeg frygter mest er uafgjort.
Vinder vi er det godt på den korte bane. Lidt ligesom at tisse i bukserne. Vi får bedre chancer for at nå Europa i år, men Thorup redder velsagtens livet som træner i FCM
Taber vi er det skidt på kort sigt men efter min mening super på lidt længere sigt, da Thorup i så fald BØR være fortid, uanset hvor meget Steinlein og Ankersen har hængt deres hatte på ham
Uafgjort rykker derimod formodentlig ikke rigtig ved noget.
Jeg ser nu at Randers er bagud mod Esbjerg ved halvleg. Taber Randers den kamp så overvintrer vi på tredjepladsen uanset hvad. Det vil måske redde Thorup uanset resultatet i Brøndby. Det er selvflg ren spekulation ligesom alt det andet, men Steinlein og Ankersen vil helt sikkert gribe det halmstrå og strø om sig med at vi trods alt ligger nr 3 og det er fint ifht målsætning.
Kan ikke lade være med at drømme om en tid UDEN Thorup ved roret. Han har været lige nøjagtig den katastrofe som flere af os mente han ville blive da han blev ansat. En ny træner er ingen garanti for at det bliver bedre, men vi ved hvad vi har og det vi har er bestemt ikke godt.
Det er mange år siden at Brøndby har fået succes. De har ligesom fremstillet sig selv som ynkelige i over et årti og jeg har helt glemt at hade dem undervejs gennem alle de sjove stunder de har givet os. I år har de fået en opblomstring sportsligt. Tillykke med det og tillykke til Troels Bech som for første gang ser ud at få succes med et hold som er i den sjove ende af tabellen - bare ikke som træner. De har hevet sig ud af ligegyldigheden og ved at blive værd at hade igen
Jeg vil aldrig kunne glæde mig over et nederlag, men i aften kommer godt nok tæt på - hvis det altså kunne garanteres at Thorup fik en tåhyler med spidse sko i måsen.