Transfer vinter 2016
Transfer vinter 2016
Det er simpelthen for slapt, hvis der ikke er mere gå-på-mod og vilje til at slå igennem. Så er personligheden da lige så vattet som tacklingerne på banen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nteressant
/Cortez
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nteressant
/Cortez
Re: Transfer vinter 2016
Originalinterviewet med Olsson: http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... ntressant/
Umiddelbart ser det jo ud til, at han er overhalet af både VdV og Duelund. Så kan godt forstå, hvis han føler sig skuffer. Men så må han præstere på træningsbanen.
Umiddelbart ser det jo ud til, at han er overhalet af både VdV og Duelund. Så kan godt forstå, hvis han føler sig skuffer. Men så må han præstere på træningsbanen.
Re: Transfer vinter 2016
Jeg håber virkelig han tager kampen op. Jeg ser et stort potentiale i ham, selvom han ikke har gjort den store forskel i sine seneste indhop.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 2016
Kunne det være lidt diplomati?
Der går ikke længe inden der skal påbegyndes forhandling af kontrakt hvis det ikke allerede foregår.
Han er ikke andet end 21 og ingen tvivl om han kan være en stor aktiv i årene der kommer.
Der går ikke længe inden der skal påbegyndes forhandling af kontrakt hvis det ikke allerede foregår.
Han er ikke andet end 21 og ingen tvivl om han kan være en stor aktiv i årene der kommer.
- UlvenFraNord
- Indlæg: 538
- Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19
Re: Transfer vinter 2016
Potentialet er der, en gang i mellem kommer jeg blot i tvivl om mentaliteten også er der. Jeg tror det måske er sundt nok for ham med lidt konkurrence, så han finder ud af at han skal arbejde hårdt for det og udvikle sig. Jeg synes der er langt i mellem hans rigtig gode kampe.
- UlvenFraNord
- Indlæg: 538
- Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19
Re: Transfer vinter 2016
Spørgsmålet er, og jeg undskylder på forhånd, om det ikke nærmere er træneren/trænerteamet pilen igen peger på? Der er ingen spillere udover Nissen der har udviklet sig ret meget det seneste års tid. Men ... tja ... vi udskiftede temmelig mange folk i trænerteamet. Gad vide om vi har det rette mix?
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Transfer vinter 2016
Jeg synes overhovedet ikke der er noget at brokke sig over i det interview. Han siger vel det man må forvente han siger. Jeg kan ret godt lide ham som spiller, men må også konstatere at som offensiv spiller så kommer der bare ikke nok output fra ham. Finder han ikke det ret hurtigt så bliver han nok skudt afsted for et beskedent beløb inden han går ind i sit sidste kontrakt år. Vi bør i hvert fald ikke forlænge med ham som det ser ud nu.
Håber han får lagt på for så kunne han blive rigtig god, men vi kan ikke blive ved med at vente. Der kommer vel også talenter op nedefra der skal have chancen
Håber han får lagt på for så kunne han blive rigtig god, men vi kan ikke blive ved med at vente. Der kommer vel også talenter op nedefra der skal have chancen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 2016
Tja.. Synes nu også jeg serUlvenFraNord skrev:Spørgsmålet er, og jeg undskylder på forhånd, om det ikke nærmere er træneren/trænerteamet pilen igen peger på? Der er ingen spillere udover Nissen der har udviklet sig ret meget det seneste års tid. Men ... tja ... vi udskiftede temmelig mange folk i trænerteamet. Gad vide om vi har det rette mix?
Andersen, Riis, Novak og Rilwan har lagt på.
Sisto fik lagt på (igen) inden han blev solgt og Banggaard og Rømer synes jeg egentlig også har lagt på, men måske knap så markant som de 4 overnævnte.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 2016
Hva' siger i til angriber situationen efter denne og den næste transfervindue.
Lige hurtig kommentar om vores 7 første valg i angrebet. Aziz, Buch og Samsom må komme med en anden dag.
Hvis vi starter med de sikrer:
Onuachu - Ledelsen og træner teamet tror tydeligvis på ham og har en god kontrakt.
Det er ikke altid det fungerer helt for ham, men denne skribent tror på han stadig kan udvikle sig til at blive rigtig farlig.
Thycosen - Er vist tænkt mere som wing end som spids, men kan spille pladsen og har også en god lang kontrakt.
"Those in question"
Pusic - Alt tyder på at han er på vej væk, jo før jo bedre kunne det ligne, hvorfor et vinter skifter ikke vil være overraskende. Der vil stadig være et år tilbage af kontrakten, så et højt beløb bliver det ikke, men en skilling i kassen bør det kunne afføde.
Zackarias Faour - Lejeaftale udløb til denne vinter. Gjorde det ret fornuftig i Youth League og skulle efter sigende have gjort det fornuftigt i u19 ligaen og reserveligaen. Hentes han til vinter og i så fald, er han klar til at være 3. valg til angrebet i slutspillet?
Jákup Thomsen - Ikke meget vi har set til ham på det sidste, men spiller fast for det færøriske u21 landshold.
Formentlig med i reserveholdskampen mandag mod Esbjerg, ukendt kontrakt men formentlig udløb om enten 2 eller 8 måneder.
Marco Larsen - Udløb til sommer, primært midt men har før dækket angriber pladsen. Alt tyder på et sommet exit.
Brunhinho - Lejeaftale udløb til sommer. Stadig tidligt at sige, med først dårlig form og nu en skade. Ledelsen og træner teamet har formentlig heller ikke fundet deres egen holdning endnu.
Men i hvert fald 2 spørgsmål herfra. Er han værd at satse på, og kan han overhovedet hentes?
Hvis både Pusic forsvinder til vinter og Brunhinho til sommer, bør der dog være penge og vilje til at hente en ny mand.
Ja med mindre Thycosen, Thomsen eller Zackarias virkelig viser noget seriøst det halve år, ala NK, Riis (og Dueund?)
Lige hurtig kommentar om vores 7 første valg i angrebet. Aziz, Buch og Samsom må komme med en anden dag.
Hvis vi starter med de sikrer:
Onuachu - Ledelsen og træner teamet tror tydeligvis på ham og har en god kontrakt.
Det er ikke altid det fungerer helt for ham, men denne skribent tror på han stadig kan udvikle sig til at blive rigtig farlig.
Thycosen - Er vist tænkt mere som wing end som spids, men kan spille pladsen og har også en god lang kontrakt.
"Those in question"
Pusic - Alt tyder på at han er på vej væk, jo før jo bedre kunne det ligne, hvorfor et vinter skifter ikke vil være overraskende. Der vil stadig være et år tilbage af kontrakten, så et højt beløb bliver det ikke, men en skilling i kassen bør det kunne afføde.
Zackarias Faour - Lejeaftale udløb til denne vinter. Gjorde det ret fornuftig i Youth League og skulle efter sigende have gjort det fornuftigt i u19 ligaen og reserveligaen. Hentes han til vinter og i så fald, er han klar til at være 3. valg til angrebet i slutspillet?
Jákup Thomsen - Ikke meget vi har set til ham på det sidste, men spiller fast for det færøriske u21 landshold.
Formentlig med i reserveholdskampen mandag mod Esbjerg, ukendt kontrakt men formentlig udløb om enten 2 eller 8 måneder.
Marco Larsen - Udløb til sommer, primært midt men har før dækket angriber pladsen. Alt tyder på et sommet exit.
Brunhinho - Lejeaftale udløb til sommer. Stadig tidligt at sige, med først dårlig form og nu en skade. Ledelsen og træner teamet har formentlig heller ikke fundet deres egen holdning endnu.
Men i hvert fald 2 spørgsmål herfra. Er han værd at satse på, og kan han overhovedet hentes?
Hvis både Pusic forsvinder til vinter og Brunhinho til sommer, bør der dog være penge og vilje til at hente en ny mand.
Ja med mindre Thycosen, Thomsen eller Zackarias virkelig viser noget seriøst det halve år, ala NK, Riis (og Dueund?)
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 2016
Nooo..
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... or-olsson/
En ting er at sløjfe kontinuitet, nu vi har nogle aldrende spillere i næsten samme alder (Polle, VdV, Borring og Halsti)
en anden ting er at sælge den mest talentfulde svensker under 21.
Men ok, hvis der forlænges og udlejes er det naturligvis en anden snak.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... or-olsson/
En ting er at sløjfe kontinuitet, nu vi har nogle aldrende spillere i næsten samme alder (Polle, VdV, Borring og Halsti)
en anden ting er at sælge den mest talentfulde svensker under 21.
Men ok, hvis der forlænges og udlejes er det naturligvis en anden snak.
Re: Transfer vinter 2016
Steffen am skrev:Hva' siger i til angriber situationen efter denne og den næste transfervindue.
Lige hurtig kommentar om vores 7 første valg i angrebet. Aziz, Buch og Samsom må komme med en anden dag.
Hvis vi starter med de sikrer:
Onuachu - Ledelsen og træner teamet tror tydeligvis på ham og har en god kontrakt.
Det er ikke altid det fungerer helt for ham, men denne skribent tror på han stadig kan udvikle sig til at blive rigtig farlig.
Der ligger en del udviklingsarbejde her.
Thycosen - Er vist tænkt mere som wing end som spids, men kan spille pladsen og har også en god lang kontrakt.
Jeg tror der går rigtig lang tid før han får chancen, måske en udlejning kan hjælpe
"Those in question"
Pusic - Alt tyder på at han er på vej væk, jo før jo bedre kunne det ligne, hvorfor et vinter skifter ikke vil være overraskende. Der vil stadig være et år tilbage af kontrakten, så et højt beløb bliver det ikke, men en skilling i kassen bør det kunne afføde.
Mon ikke vi laver en løsning med en pose penge og så goodbye Pusic. Det frigiver vel også en slat som vi så kan bruge på noget andet.
Zackarias Faour - Lejeaftale udløb til denne vinter. Gjorde det ret fornuftig i Youth League og skulle efter sigende have gjort det fornuftigt i u19 ligaen og reserveligaen. Hentes han til vinter og i så fald, er han klar til at være 3. valg til angrebet i slutspillet?
Har ikke set ham spille, men hvis han går for at være den nye Zlatan skal vi da ikke lade ham gå. Så hellere udvikle ham og brug ham som 3 valg.
Jákup Thomsen - Ikke meget vi har set til ham på det sidste, men spiller fast for det færøriske u21 landshold.
Formentlig med i reserveholdskampen mandag mod Esbjerg, ukendt kontrakt men formentlig udløb om enten 2 eller 8 måneder.
Her må der være en ung mand der skal finde et nyt job. Det der med fast for Færøerne giver ingen jobgaranti hos os. Havde vi ikke lavet en kontrakt hvis vi ville ham ?
Marco Larsen - Udløb til sommer, primært midt men har før dækket angriber pladsen. Alt tyder på et sommet exit.
Han skal finde en ny klub, og det vil han også selv.
Brunhinho - Lejeaftale udløb til sommer. Stadig tidligt at sige, med først dårlig form og nu en skade. Ledelsen og træner teamet har formentlig heller ikke fundet deres egen holdning endnu.
Men i hvert fald 2 spørgsmål herfra. Er han værd at satse på, og kan han overhovedet hentes?
Ved ikke om han kan hentes, men hvis han kommer i gear tror jeg han bliver en gevinst, og den bomber vi mangler.
Hvis både Pusic forsvinder til vinter og Brunhinho til sommer, bør der dog være penge og vilje til at hente en ny mand.
Ja med mindre Thycosen, Thomsen eller Zackarias virkelig viser noget seriøst det halve år, ala NK, Riis (og Dueund?)
Re: Transfer vinter 2016
Markus Halsti må være en færdig mand i klubben, og må betegnes som endnu en fejl signing af ledelsen som har spotet ham igennem Smart odds.
-
fcmguld2015
- Indlæg: 52
- Tilmeldt: 17. jul 2015, 07:55
Re: Transfer vinter 2016
Han har jo kontrakt for yderligere 18 mdr.mnm123 skrev:Markus Halsti må være en færdig mand i klubben, og må betegnes som endnu en fejl signing af ledelsen som har spotet ham igennem Smart odds.
Så det kræver jo han kan og vil finde en ny klub.
Re: Transfer vinter 2016
Jep, det er jeg klar over, men han vil vel hellere spille ind varme bænk, det var det han sagde da han kom til klubben.fcmguld2015 skrev:Han har jo kontrakt for yderligere 18 mdr.mnm123 skrev:Markus Halsti må være en færdig mand i klubben, og må betegnes som endnu en fejl signing af ledelsen som har spotet ham igennem Smart odds.
Så det kræver jo han kan og vil finde en ny klub.
Re: Transfer vinter 2016
Han har godt nok være usandsynlig ringemnm123 skrev:Markus Halsti må være en færdig mand i klubben, og må betegnes som endnu en fejl signing af ledelsen som har spotet ham igennem Smart odds.