DBU P R3: Fremad Amager vs. Midtjylland
- DenStolteJyde
Re: DBU P R3: Fremad Amager vs. Midtjylland
NK kan da bare tage bindet..
Han har da vist masser af fightervilje i hvert fald.
Rømer har jeg svært ved at se som anfører, men jeg skal da ikke kunne sige at det ikke kan lade sig gøre.
Han har da vist masser af fightervilje i hvert fald.
Rømer har jeg svært ved at se som anfører, men jeg skal da ikke kunne sige at det ikke kan lade sig gøre.
- UlvenFraNord
Det er ikke særligt proff http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ed-en-fejl
-
Steffen am
Det er da uheldigt, men shit happends when you party naked. 3,5 time fra eller til gør nok ikke at Fremed Amager får en åbenbarring fra vorherre.UlvenFraNord skrev:Det er ikke særligt proff http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ed-en-fejl
Men gad godt at vide hvordan tidsbladet har fundet siden, jeg kan ikke finde den uden at bruge deres link.
Du kan jo forsøge med dette link søndag: http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/start-11-mod-fckSteffen am skrev:
Men gad godt at vide hvordan tidsbladet har fundet siden, jeg kan ikke finde den uden at bruge deres link.
Sværere er det heller ikke at gætte det, men man er nok lidt mere påpasselig fremover.
-
Steffen am
Så faldt 10 øren, tak for det.Noe skrev:Du kan jo forsøge med dette link søndag: http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/start-11-mod-fckSteffen am skrev:
Sværere er det heller ikke at gætte det, men man er nok lidt mere påpasselig fremover.
Det prøver jeg, men ja, mon ikke.
Lad os håbe det er en bevidst strategi med et eller andet højere formål.UlvenFraNord skrev:Det er ikke særligt proff http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ed-en-fejl
Er rigtig skuffet over at thorup ikke bruger u19 holdet.. Mod fremad Amager. Nogle a holdet burde spares mod FCK som vi forventer en pligt sejr..
-
Steffen am
Det var da en kamera vinkel der efterlader palds til optimering.
Ville også gerne se u19 holdet, måske ville de kunne gøre det, men ville ikke desto mindre stadig være noget af en lottokupon.
Andersen, Kian, Poulsen, VdV, Rilwan, Wikheim og Martin Pusic bliver sparret, er det ikke en ting?henker skrev:Er rigtig skuffet over at thorup ikke bruger u19 holdet.. Mod fremad Amager. Nogle a holdet burde spares mod FCK som vi forventer en pligt sejr..
Ville også gerne se u19 holdet, måske ville de kunne gøre det, men ville ikke desto mindre stadig være noget af en lottokupon.
-
mousebreaker
Helt vildt at vi har scoret 30 mål i 14 kampe i ligaen. Vores angribere er godt nok uskarpe i en grad der er dybt bekymrende. Godt nok utroligt mange giga chancer der er blevet brændt. Chancer hvor man tænker at der bare SKAL scores
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
11 fuldtid ansatte som professionel fodboldspiller er katastrofe!!! Ever jeg har set! Eller virker thorups opstilling ikke.. Come on, mod 2 divisions holdet?!?!?
Vi kunne jo godt undvære superligaen spiller til pokal mod en holdet som fremad Amager. For der er bestemt nogle u19 har mere gnist end de superliga spiller som gerne vil satser og bevise deres værd som akademisk skole.. Som FCM satser så meget på. Udviklingen dem dog!!Steffen am skrev:Det var da en kamera vinkel der efterlader palds til optimering.
Andersen, Kian, Poulsen, VdV, Rilwan, Wikheim og Martin Pusic bliver sparret, er det ikke en ting?henker skrev:Er rigtig skuffet over at thorup ikke bruger u19 holdet.. Mod fremad Amager. Nogle a holdet burde spares mod FCK som vi forventer en pligt sejr..
Det ville ikke være en lottokupon, men selvmord. Der er altså ekstrem forskel på u19 fodbold og seniorfodbold. Bare se hvor få u19-spillere, der slår igennem på seniorniveau. Et u19 hold ville blive kvast fysisk, taktisk, teknisk og tempomæssigt.Steffen am skrev:Ville også gerne se u19 holdet, måske ville de kunne gøre det, men ville ikke desto mindre stadig være noget af en lottokupon.
få nu styr på facts, de spiller 1. div så det er da vist dig som ser katastrofalt ud nu.henker skrev:11 fuldtid ansatte som professionel fodboldspiller er katastrofe!!! Ever jeg har set! Eller virker thorups opstilling ikke.. Come on, mod 2 divisions holdet?!?!?
Hvad fejler ostillingen, de spiller sig til masse af muligheder, det eneste vi mangler er mål
få nu styr på facts, de spiller 1. div så det er da vist dig som ser katastrofalt ud nu.henker skrev:11 fuldtid ansatte som professionel fodboldspiller er katastrofe!!! Ever jeg har set! Eller virker thorups opstilling ikke.. Come on, mod 2 divisions holdet?!?!?
Hvad fejler ostillingen, de spiller sig til masse af muligheder, det eneste vi mangler er mål
Se efter igen. De spiller i 2 division.