Ny angriber på toppen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Ny angriber på toppen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu skal vi snart have indkørt en ny angriber på toppen. Pusic er pivringe, længere er den ikke. Nu har han fået sine chancer. Vi har umiddelbart kun ham og Paul. Vi skal have en 3 mulighed, for Paul kan og skal ikke spille alle kampe. Nu må Pusic fans efterhånden også snart have fået nok af hans middelmådige spil. Giv ham pokalkampene indtil han igen får selvtillid og begynder at score mål og indtil da, skal superliga kampene være forbeholdt Paul og en anden angriber, hvem det så ender med at blive må tiden vise.

Det kan ikke være rigtigt at vi kun har Paul Onuachu i angrebet og at der ikke er andre der kan finde målet. Efterhånden har vores forsvarsspillere vel scoret lige så mange mål som vores angribere så der skal findes en ny løsning offensivt.

Brugeravatar
Hekler

Re: Ny angriber på toppen.

Indlæg af Hekler »

Sikke noget sludder. Pusic spillede sin rolle perfekt. Han trak rundt med forsvaret og var kun millimeter fra at få den afgørende stikning flere gange.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan godt se at hans stats ser gode ud. Selv Wikheim har scoret mere end Pusic.

http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2740

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hekler skrev:Sikke noget sludder. Pusic spillede sin rolle perfekt. Han trak rundt med forsvaret og var kun millimeter fra at få den afgørende stikning flere gange.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg synes han var so-so. På den ene side har du ret i, at han trækker forsvaret fint rundt og skaber plads og egentlig er nogenlunde tæt på nogle chancer med gode løb i dybden (men helt store chancer finder han trods alt ikke). På den anden side så synes jeg, at han virker isoleret i pasningsspillet (om det så overhovedet er et problem i hans rolle er en diskussion, der er værd at tage.), og hans tæmninger er ved flere lejligheder tunge og springer fra ham, så han ikke kan udnytte løb omkring ham.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Pusic mangler selvtillid og løber rundt som om han ønsker sig langt væk, hans tekniske formåen er under middel og er bare ikke manden til at ligge alene på top når vi ikke kan holde på bolden langt fremme på banen.

Ny angriber på toppen må vel være Bruninho som snart er klar til at vise sig frem, men så har vi vel Paul som angriber og han starter snart inde igen tror jeg.

Besvar