Hvis der bliver lavet en ligalandsholdtur mener jeg klart han bør være berretiget til en plads.PH1978 skrev:Tvivler på, at Rilwan nogensinde kommer i nærheden af landsholdet. Desværre.Steffen am skrev:Potentielt ret væsentlig for Midtjylland, med enten en ligalandstur eller en ekstra u21 landsholdstur,
nu vi lige så stille begynder at have lidt flere danskere der får spilletid igen.
(og pas til Rilwan?)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/landshol ... k-spillere
I forhold til A-landsholdet, kan vi så evt. tage bagefter, men det nuværende system favoriser ham nok ikke ligefrem.
Helt enig i forhold til angriber posten. Ikke nogen høj gennemsnitsalder der er i angrebet, en evt. Duncan eller Bendter i form kan selvfølgelig løfte denne, modsat er Dolberg noget yngere, og virker interessant også.mousebreaker skrev: Jeg synes det er ok at Cornelius er kommet med. Alternativt Duncan men sidstnævnte har alderen imod sig. Peter Ankersen? Har vi ikke nogen bedre til den plads? Jeg kan umiddelbart ikke selv finde nogen og det ryster mig egentlig lidt. Han har ikke nogen stor stjerne hos mig. Kvist må satme snart have udtjent sin værnepligt. At Zanka er med og ikke Sviatchenko er måske pga at de spiller i hver sin side. Jeg vil i hvert fald mene at Erik er bedre end Zanka selv hvis han spillede uden støvler.
Jeg er glad for at se at klubnavnene ud for de enkelte spillere stille og roligt bliver større og større. Vi har virkeligt været dårligt repræsenteret i de store ligaer i årevis
Tror desværre ikke umiddelbart, så skulle det vel være Frederik Sørensen eller Stryger?
Evt. NK, men der går nok lige nogle få år inden han overhaler Ankersen.
Det centrale forsvar, helt enig i Erik virker bedre end Zanka, men måske det har hjulpet Zanka at han er på et hold der PT fungere bedre end Celtic, og Erik har vel også siddet udenfor noget på det sidste.
Der bliver der vist udtage en til i midterforsvaret, så stadig lidt kamp. Med Okore og Bjelland ude er der vel stadig et lille håb for Erik, men mon ikke Lasse Nielsen erobrer den plads. Desværre.