Vaclav Kadlec.
Re: Vaclav Kadlec.
Det var da en ualmindelig usympatisk og stupid kommentar...
Kan ikke se hvorfor den hverken er usympatisk eller stupid!
Den er relevant, både pga tråden, men måske også for at signalere at vi havde en spiller, med meget højere niveau en SL, og at nogen blot ikke kunne finde ud af at bruge ham!
Den er relevant, både pga tråden, men måske også for at signalere at vi havde en spiller, med meget højere niveau en SL, og at nogen blot ikke kunne finde ud af at bruge ham!
Edit: kan se den kommentar hviid refererer til et blevet slettet.Imamovic skrev:Kan ikke se hvorfor den hverken er usympatisk eller stupid!
Ja, jeg reagerede på en kommentar, der heldigvis blev slettet af admin. Admin, du må i øvrigt gerne slette min kommentar.
Dejligt for Kadlec at han er kommet godt i gang i sin nye klub. Måske er han bare typen der fungerer bedst i den lokale andedam, og har svært ved at tilpasse sig andre forhold.
Jeg så bestemt store kvaliteter i Kadlec mens han var i FCM, men jeg synes ikke han greb sin chance overbevisende.
Jeg så bestemt store kvaliteter i Kadlec mens han var i FCM, men jeg synes ikke han greb sin chance overbevisende.
-
Steffen am
Det hører vel fra nu af til i tråden for gamle spillere?
Men god spiller der aldrig fik sit helt store gennemsbrud.
Ligesom Novak der tog et års tid til at falde til, tror jeg det samme havde været tilfældet med Kadlec, men man siger da ikke nej til en gevinst på 8. mio.
Men god spiller der aldrig fik sit helt store gennemsbrud.
Ligesom Novak der tog et års tid til at falde til, tror jeg det samme havde været tilfældet med Kadlec, men man siger da ikke nej til en gevinst på 8. mio.
-
mousebreaker
Jeg vil ikke sige at Novak tog et års tid at falde til.
Kadlec slog aldrig rigtig til, men jeg syntes han tog nogle spændende løb som vi manglede. Det Kadlec havde bragt til bords i den tid han har var her, var ikke nok til at vi kunne sige nej til en gevinst på 6-8 mio. Jeg havde dog gerne set ham gå for 25+
, men må også erkende at det nok var urealistisk. Der var vel også kun een eneste reel mulighed i Europa for at kunne sælge Kadlec med fortjeneste - og det var Sparta.
Han brændte samtlige friløbere han havde i FCM tiden, pånær den hvor bolden allerede var forbi målmanden, og selvom han scorede på den friløber i går så vil jeg påstå at han havde brændt den hvis han ikke havde haft al tid i hele verden han skulle bruge for at korrigere de dårlige berøringer han havde ned mod mål. Han mangler tilsyneladende coolness. Jeg er glad på hans vegne at han får noget succes.
Kadlec slog aldrig rigtig til, men jeg syntes han tog nogle spændende løb som vi manglede. Det Kadlec havde bragt til bords i den tid han har var her, var ikke nok til at vi kunne sige nej til en gevinst på 6-8 mio. Jeg havde dog gerne set ham gå for 25+
Han brændte samtlige friløbere han havde i FCM tiden, pånær den hvor bolden allerede var forbi målmanden, og selvom han scorede på den friløber i går så vil jeg påstå at han havde brændt den hvis han ikke havde haft al tid i hele verden han skulle bruge for at korrigere de dårlige berøringer han havde ned mod mål. Han mangler tilsyneladende coolness. Jeg er glad på hans vegne at han får noget succes.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
- Administrator
Vaclav er nu ex-FCM spiller. Vi har en anden tråd til tidligere spillere.