SL: AGF vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: SL: AGF vs. Midtjylland

Indlæg af pr0j3ct »

Her på mit mildest talt elendige stream, ser det godt nok ud som om at GF er mindst et niveau over os. Ikke meget der fungerer og GF sidder på anden boldene. De er vel bare bedre forberedt og klar fra start.

Må lige tage os lidt sammen.

Så ikke hvad der skete med Olsson (hakkene stream) men helt fair at han bliver rykket ud, hvis han var elendig, dog syntes jeg at det grænser sig til det komiske når man så erstatter ham med en spiller der gentagne gange har vist sig ikke at fungere i spil med bolden. Der må sq have været bedre atternativer end en piv elendig boldspiller som Paul.
tatoo skrev:Tror jeg ikke bare ringe og pisse sur. Det duer ikke at han tilmed går direkte til omklædning. Det forbedrer ikke hans chancer for mere spilletid.
OK tak.

henker

Indlæg af henker »

pr0j3ct skrev:Her på mit mildest talt elendige stream, ser det godt nok ud som om at GF er mindst et niveau over os. Ikke meget der fungerer og GF sidder på anden boldene. De er vel bare bedre forberedt og klar fra start.

Så ikke hvad der skete med Olsson (hakkene stream) men helt fair at han bliver rykket ud, hvis han var elendig, dog syntes jeg at det grænser sig til det komiske når man så erstatter ham med en spiller der gentagne gange har vist sig ikke at fungere i spil med bolden. Der må sq have været bedre atternativer end en piv elendig boldspiller som Paul.
tatoo skrev:Tror jeg ikke bare ringe og pisse sur. Det duer ikke at han tilmed går direkte til omklædning. Det forbedrer ikke hans chancer for mere spilletid.
OK tak.
Tværtimod, olsson gjorde det bedre end Poulsen!! Poulsen tabe og lavede mange fejl levering. Og er langsom om at kom hjem. Det gjorde olsson ikke. Og jeg forstår ham meget godt hvorfor han skredet direkte til omklædningsrum.

SimonH

Indlæg af SimonH »

henker skrev:
pr0j3ct skrev:Her på mit mildest talt elendige stream, ser det godt nok ud som om at GF er mindst et niveau over os. Ikke meget der fungerer og GF sidder på anden boldene. De er vel bare bedre forberedt og klar fra start.

OK tak.
Tværtimod, olsson gjorde det bedre end Poulsen!! Poulsen tabe og lavede mange fejl levering. Og er langsom om at kom hjem. Det gjorde olsson ikke. Og jeg forstår ham meget godt hvorfor han skredet direkte til omklædningsrum.

Har du noget imod Polle?

Alle har spillet skrald...

henker

Indlæg af henker »

Se nu en eksempel på hvor Poulsen taber bold og leder til en Mål til AGF!!! For pokker thorup..

Cortez

Indlæg af Cortez »

henker skrev:Se nu en eksempel på hvor Poulsen taber bold og leder til en Mål til AGF!!! For pokker thorup..
Som så ofte før er jeg overhovedet ikke enig i din bedømmelse af JP. Men det kommer vel heller ikke som nogen overraskelse?

/Cortez

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hold nu kæft hvor var det ringe. Undskyld mig, men for ind i helvede da.

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Suk!

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hvem kan forsvare den taktik Thorup anvendte i dag?

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Spillet ned under græsset i en halvleg, Og en jævnbyrdig knoldesparker af en anden halvleg, vi må være tilfredse med 1 point.

Borring har det laveste bundniveau jeg har set i FCM. At han får 90 minutter er komplet vanvittigt.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Henker, fis nu af med alt dit uberettigede Poulsen-had. Du hakker på ham HVER gang og for det meste totalt uden grund.

Vi spiller af røv til hele første halvleg. Fint at Thorup viser initiativ og sætter Paul ind. Han spiller en god kamp som opspilsstation. God kamp af Riis, men ellers er det er en meget skidt kamp af os. Heldigt med det ene point.

Vijen

Indlæg af Vijen »

God præstation af Thorup i dag. Reagere hurtigt på at vores midtbane ikke er eksisterende.
Og rigtigt at det er olsson der blev taget ud. Midtbanen blev nedkæmpet fra start og olsson bringer bare ikke muskler.

Riis gjorde det rigtig godt. Han kunne jo spille direkte op med Duncan på fysikken.

Og hvor savner jeg dog Duncan i Midtjylland trøjen, alt omkring ham bliver bare farligt.

henker

Indlæg af henker »

Cortez skrev:
henker skrev:Se nu en eksempel på hvor Poulsen taber bold og leder til en Mål til AGF!!! For pokker thorup..
Som så ofte før er jeg overhovedet ikke enig i din bedømmelse af JP. Men det kommer vel heller ikke som nogen overraskelse?

/Cortez
Dejligt at der findes forskellige meninger omkring det. Men jeg synes bare at han har været middelmådig i mange kampe, og jeg fatter bare ikke hvorfor thorup er modig til at hive spiller fra banen, når de er ikke gode nok, men ikke Poulsen!?!?! Vor bevares!!!!!!!

henker

Indlæg af henker »

Fodboldfan skrev:Henker, fis nu af med alt dit uberettigede Poulsen-had. Du hakker på ham HVER gang og for det meste totalt uden grund.

Vi spiller af røv til hele første halvleg. Fint at Thorup viser initiativ og sætter Paul ind. Han spiller en god kamp som opspilsstation. God kamp af Riis, men ellers er det er en meget skidt kamp af os. Heldigt med det ene point.
OK så smutter jeg.. ;)

Og se barca kampen ;-)

Vijen

Indlæg af Vijen »

Og egentlig sjovt at Paul spiller en udemærket kamp, men nu kom han jo også ind fra bænken ;) :D

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Vijen skrev:God præstation af Thorup i dag. Reagere hurtigt på at vores midtbane ikke er eksisterende.
Og rigtigt at det er olsson der blev taget ud. Midtbanen blev nedkæmpet fra start og olsson bringer bare ikke muskler.

Riis gjorde det rigtig godt. Han kunne jo spille direkte op med Duncan på fysikken.

Og hvor savner jeg dog Duncan i Midtjylland trøjen, alt omkring ham bliver bare farligt.
Synes dog at markeringen af Duncan ved målet er helt i skoven, han står helt alene :-(

Besvar