Fan Forum

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Fan Forum

Indlæg af mousebreaker »

@Steffen

Tak for indlægget. Fornemt.

Edit: Du kørte ingenting op, det var mere undertegnede. Når jeg hører der er noget der skal holdes hemmeligt så giver det mig opfattelsen af, at det er noget af interesse. Havde ikke overvejet at der var flere måder de på mødet kunne have bedt jer holde det hemmeligt på - (noget som slet ikke var nødvendigt).

Jeg bed på på en krog uden madding kan man sige ;)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

974

Indlæg af 974 »

mousebreaker skrev:@Steffen

Tak for indlægget. Fornemt.

Edit: Du kørte ingenting op, det var mere undertegnede. Når jeg hører der er noget der skal holdes hemmeligt så giver det mig opfattelsen af, at det er noget af interesse. Havde ikke overvejet at der var flere måder de på mødet kunne have bedt jer holde det hemmeligt på - (noget som slet ikke var nødvendigt).

Jeg bed på på en krog uden madding kan man sige ;)

Takker også mange gange for resumeet Steffen - gad sgu godt have været med :-)
For en del år siden var vi faktisk så heldige her på Sjælland, at Jens Ørgaard gad at lave et lille hyggeligt arrangement med os i forbindelse med en kamp i Herfølge :-)

Og til dig kære mousebreaker - super at du lige er "faldet ned" igen :-)
Var sgu lige ved at blive lidt småtosset over dit tidligere indlæg haha
Kender godt følelsen af at "hey der sker sgu noget stort" og så er det slet ikke så vildt igen, men vi ser jo mange steder at der bliver lavet små teasers, så har efterhånden vænnet mig til lige at tage det med en gran salt :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt lille krølle jeg kom til at tænke på.
En til arrangementet (kan ikke huske om det var panelet eller deltager) nævnte at det er det eneste arrangement af sin slags i DK.
Men mener SønderjyskE lige har haft et lignende arrangement, (så der er formentlig 2 klubber i landet der gør det)
her skulle der have være kritik af Skender i målet, hvor måske/måske ikke svaret var at bruge Lukas Fernandes i deres Nordsjælland kamp, kan forstå det har været med blandet succes.

Hvis man er lidt frisk kan man drage en parallel til vores angrebssituationen, men det kommer vi nok til at snakke mere om i AGF tråden.

Men der var et spørgsmål jeg ikke fangede, måske nogen her kan hjælpe.
Der var kritik af man ikke kunne købe en øl i fanloungen og tage med ind på stadion,
som om det er en regel der er blevet ændret.

Har det ikke altid været sådan?

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Steffen am skrev: Men der var et spørgsmål jeg ikke fangede, måske nogen her kan hjælpe.
Der var kritik af man ikke kunne købe en øl i fanloungen og tage med ind på stadion,

Nej, tidligere kunne man godt tage dem med.

Uden at være sikker, blev det måske ændret, da vi fik det nye pant system.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

CasperBW skrev:
Steffen am skrev: Men der var et spørgsmål jeg ikke fangede, måske nogen her kan hjælpe.

Enligt vad jag fick veta när jag blev visad runt på fanloungen vid mitt Herning-besök så har man tidigare fått ta med sig ölen in på arenan om den varit i plastmugg men att det ändrades inför denna säsongen.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

CasperBW skrev:

Nej, vi har skænket i pantkrus til at tage med ind.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Nu var Steffen AM inde på det i en anden tråd, men er der nogen der vil give et referat/resume/strøtanker om arrangementet igår?
Det er jo et enormt sympatisk initiativ, og jeg fornemmer, at folk der er tilstede, rent faktisk får noget ud af det.

Besvar