Reserveligaen 2016/2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af UlvenFraNord »

Tak for svaret. Ja der går nok lang tid før han kan klare 90 minutter :-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

UlvenFraNord skrev:Tak for svaret. Ja der går nok lang tid før han kan klare 90 minutter :-)

Ja gør der nok desværre.

Jeg nåede desværre ikke starten, men hørte at de første 20 minutter skulle han have været decideret fremragende, hvor fra 20. - 45. minut var mere på det jævne.

Men 15 minutter søndag og 45 min mandag, så begynder det at ligne en lille smule.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Bud på startopstillingen i morgen mod SønderjyskE?

Raahauge/Andersen
Jürgensen*, Riis, Nicolaisen, Hagelskjær
Halsti
David, Larsen, Olsson, Thyocsen
Bruhino

Også formentlig i truppen
Zacharias Faour, Thomsen, Kirk*, Anderson og Kairinen

*spillede 90 min lørdag)

og spørgsmålstegn ved de 3 indskiftere, Pusic, Borring og Gustav?

Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Hekler »

Der er kamp i morgen kl. 16 mod Sønderjyske.
Jeg er i Ikast og tænker at se kampen.
Nogen der er friske?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Arff »

Hekler skrev:Der er kamp i morgen kl. 16 mod Sønderjyske.
Jeg er i Ikast og tænker at se kampen.
Nogen der er friske?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
I'll be there :-)

Truppen ser således ud:

Mikkel Andersen
Andreas Raahauge
Kristian Riis
Andreas Murbeck
Rasmus Nicolaisen
Nicolai Damkjær
Anders Hagelskjær
Babajide David
Kaan Kairinen
Marco Larsen
Kristoffer Olsson
Gustav Wikheim
Jonas Borring
Mads Vang
Martin Pusic
Mads Døhr Thychosen
Jákup Thomsen
Zacharias Faour

Det betyder, at vi nok får set Zacharias i aktion. Undrer mig dog lidt, at Bruninho ikke er med, men enten har man vurderet at den daglige træning er vigtigere for ham, eller også er han bare i så dårlig form, at det er for tidligt for ham.

Mikkel
Murbek, Riis, Nicolaisen, Hagelskjær
Marco, Kairinen
Wikheim, Kris, Borring
Pusic
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Densestar7430 »

Noget værd at nævne efter kampen? Både på godt og ondt ;)

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Jacob »

Kan forstå kampen endte 1-1. Er der en venlig sjæl der vil komme med en vurdering af indsatsen? Måske særligt for de nye, og Superliga aktuelle spillere?

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Arff »

Som Jacob siger, så ender kampen 1-1. Det var en kamp uden de store chancer, hvor SønderjyskE's primær fokus var den defensive organisation, og det sås tydeligt. De stod dybt på egen banehalvdel og forsøgte sig kun på omstillinger, som de specielt i første halvleg fik mange af, de vi smed rigtig mange dumme bolde, og traf en forfærdeligt masse dårlige beslutninger. Vi havde problemer med deres omstillinger fordi vi angreb med otte mand, og havde kun de to CB's tilbage, og SønderjyskE havde flere gange tilløb til chancer. Hvis jeg skal nævne nogle som jeg synes udmønter sig positivt i dag, vil jeg sige Hagelskjær, David og til dels Thycosen, som prøvede meget, dog uden at det hele lykkedes for ham. På negativ siden var Olsson ikke særlig god - dårlige beslutninger, lidt lad attitude og som sædvanligt var der lim på hans støvler. Borring udgik efter en lille halv time med et slag over anklen, men det virkede ikke alvorligt.

Vi fik aldrig sat vores spil op, og traf som sagt mange dårlige beslutninger, hvilket resulterede i, at vi ikke rigtigt kom frem til noget. Vi scorede til 1-0 i anden halvleg, hvor David får bolden på højre kanten, trækker forbi et par modstandere og kommer til baglinjen, hvor han slår et hårdt indlæg ind i feltet som Thycosen kommer på.

Vi startede således:

Mikkel
David, Riis, Nicolaisen, Hagelskjær
Kairinen, Olsson
Wikheim, Thycosen, Borring
Pusic

Vi foretog følgende udskiftninger:
Borring blev erstattet af Marco Larsen, som betød at Kris kom op som 10'er og Thycosen kom ud på kanten.
Zacharias Faour kom ind i pausen i stedet for Olsson, og spillede som hængende angriber. Han har et fremragende touch på bolden, fin speed og fornuftige udfordringer - manglede dog, ligesom Wikheim nogle relationer til medspillerne, som gjorde det ofte endte ud i ingenting.
Efter cirka 60 minutter kom Murbek, Jákup Thomsen og Nicolai Damkjær ind i stedet for Nicolaisen, Pusic og Wikheim.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Flodisar
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30. jun 2016, 16:54
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Flodisar »

Steffen am skrev:Jeg undrer mig lidt over Halsti og Brunhino ikke er med i dag?
Halsti om han har fået en lille skade, eller om han er så rutineret han ikke i samme grad behøver kamptræning?
Tyckte också det var konstigt att han inte spelade i den här matchen iom att han satt på bänken hela matchen senast. Inte läst något om att han skulle ha får nån skada när han var iväg med Finland.

Någon som vet / har hört något?
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1047
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Administrator »

Jeg har flyttet nogle indlæg, hvis der er noget der ikke passer, kan i kopiere indlægget og citere i den anden tråd.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Nogen der ved om der er en bestemt grund til Jakob Poulsen er med i truppen til dagens kamp?

http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -mod-vejle

Olsson og Halsti ikke med, må være pga. af landsholds opgaver.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af mousebreaker »

der står Andreas Poulsen - ikke jacob
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Jacob »

Der stod tidligere på dagen Jakob Poulsen, det har nok bare været en tastefejl.

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af FCM2000 »

FCM vandt 3-1 på mål af Borring, Zackarias Faour og Larsen

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Giver mere mening, men ja artiklen er blevet rettet.
Tilgengæld mærkelig der ikke er kommet en kamp artikel, mener normalt kommunikations afdelingen er ret gode til det.

Men lyder super FCM2000! :)
Så du kampen eller du har bare resultats skills?

Besvar