Det er jo åbenlyst et problem med Thorup i sidste ende og hvis jeg skal være ærlig, så er jeg enig med dig i at det gør man ikke, men på den anden side synes jeg det er fedt, at han går ind og vender kampen og sender et signal! Pusic skulle jo have startet inde, så havde der nok stået 3-0 på dette tidspunkt.mousebreaker skrev:Det der, det gør man bare ikke. Slet ikke. Fortæller vist alt om at hvilke frustrationer han har opbygget under Jess Thorup.
Pusic har altid accepteret at JP sparker - men JTs træner arbejde og kemi med Pusic fortæller alt
SL: Midtjylland vs. Esbjerg
Re: SL: Midtjylland vs. Esbjerg
Hø hø godt set mouse ;0)
Man må ikke glemme at der er ligeså meget negativt som positivt i denne kamp og dermed massere at debattere om. Hvis vi undlader de sidst 10 min af kampen.
Nissen må være dagens spiller.
Man må ikke glemme at der er ligeså meget negativt som positivt i denne kamp og dermed massere at debattere om. Hvis vi undlader de sidst 10 min af kampen.
Nissen må være dagens spiller.
-
mousebreaker
Nu er JT vel nødt til at smide Pusic på tilskuerpladserne de næste kampe for at sende et signal.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Enig. Syntes heller ikke det er iorden det Pusic gør, men syntes et eller andet sted også at det er fedt, at han trods alt viser den vilje. Derud over kunne Poulsen jo også have været lidt large og lade Pusic sparke, istedet for at kræve bolden og så virke pigesur, fordi Pusic holder fast.Sahl skrev:Det er jo åbenlyst et problem med Thorup i sidste ende og hvis jeg skal være ærlig, så er jeg enig med dig i at det gør man ikke, men på den anden side synes jeg det er fedt, at han går ind og vender kampen og sender et signal! Pusic skulle jo have startet inde, så havde der nok stået 3-0 på dette tidspunkt.mousebreaker skrev:Det der, det gør man bare ikke. Slet ikke. Fortæller vist alt om at hvilke frustrationer han har opbygget under Jess Thorup.
Pusic har altid accepteret at JP sparker - men JTs træner arbejde og kemi med Pusic fortæller alt
Senest rettet af pr0j3ct 9. sep 2016, 22:04, rettet i alt 1 gang.
Godt at vi får nogle kasser banket ind.
Jeg er Pusic støtte vedr. straffesparket. Poulsen burde kunne se, at her er en angriber som har besluttet at han vil score, og holdet trænger til en angriber der laver mål.
JT får sikkert en hjerneblødning og smider Pusic op på tribunen de næste par kampe.
JT får sikkert en hjerneblødning og smider Pusic op på tribunen de næste par kampe.
-
mousebreaker
Well, det er jo en umulig situation Pusic sætter ham i. Tænk tanken at Pusic brændte. Så ville det da være naturligt at spørge Poulsen om han ikke skulle have sat sig i respekt som holdets anfører. Jeg synes han tacklede det fint, da han trækker sig efter lige at have markeret sig. Han kan jo ikke lade det blive til slagsmål, så hellere håbe Pusic scorer og så tage den bagefter, hvad han også gjorde.pr0j3ct skrev:Enig. Syntes heller ikke det er iorden det Pusic gør, men syntes et eller andet sted også at det er fedt. at han trods alt viser den vilje. Derud over kunne Poulsen jo også have været lidt large og lade Pusic sparke, istedet for at kræve bolden og så virke pigesur, fordi Pusic holder fast.Sahl skrev:Det er jo åbenlyst et problem med Thorup i sidste ende og hvis jeg skal være ærlig, så er jeg enig med dig i at det gør man ikke, men på den anden side synes jeg det er fedt, at han går ind og vender kampen og sender et signal! Pusic skulle jo have startet inde, så havde der nok stået 3-0 på dette tidspunkt.mousebreaker skrev:Det der, det gør man bare ikke. Slet ikke. Fortæller vist alt om at hvilke frustrationer han har opbygget under Jess Thorup.
Det sidste ord er helt sikkert ikke sagt i den sag. Hvis Thorup har bare en lille rest af fornuft så lader han KBB tage sig af den affære efter kampen.
Mange fine ting, jeg støtter også Pusic alt det man kan. Vi skal bare huske på at holdet ikke just er skræmmende på bolden, der skal arbejdes meget med slutproduktet. Mod bedre modstandere var vi blevet straffet hårdere. Jakob redder det godt med straffesparket, i kommetaren efter kampen. At han giver ham lov, som chef, ingen problemer osv. Det lugter nu et stykke væk. Men håber du ser med Steinlein! Fedt fedt fedt.
Synes det viser lederevner når JP her efterfølgende siger på TV, at han synes Pusic fortjente, at tage sparket og det var ok. Jeg tror dog ikke det var tilfældet.pr0j3ct skrev:Enig. Syntes heller ikke det er iorden det Pusic gør, men syntes et eller andet sted også at det er fedt, at han trods alt viser den vilje. Derud over kunne Poulsen jo også have været lidt large og lade Pusic sparke, istedet for at kræve bolden og så virke pigesur, fordi Pusic holder fast.Sahl skrev:Det er jo åbenlyst et problem med Thorup i sidste ende og hvis jeg skal være ærlig, så er jeg enig med dig i at det gør man ikke, men på den anden side synes jeg det er fedt, at han går ind og vender kampen og sender et signal! Pusic skulle jo have startet inde, så havde der nok stået 3-0 på dette tidspunkt.mousebreaker skrev:Det der, det gør man bare ikke. Slet ikke. Fortæller vist alt om at hvilke frustrationer han har opbygget under Jess Thorup.
Er også glad for, at jeg fik ret i at vi ville vinde med mindst 2 mål. Esbjerg er i mine øjne en af favoritterne til, at rykke ned og med alt ære og respekt, så skal vi kunne vinde vores kampe mod dem.
Godt arbejde af Poulsen med kommentarerne efter kampen. Ingen grund til hanekamp. Der blev jo scoret.
Vi mangler helt sikkert slutprodukt, men selve spillet var faktisk rigtig godt i dag. Ja det kan godt være det var Esbjerg vi spillede i mod, men spiller vi sådan her hver gang og får slutproduktet på ser det jo særdeles godt ud for os.mousebreaker skrev:Well, det er jo en umulig situation Pusic sætter ham i. Tænk tanken at Pusic brændte. Så ville det da være naturligt at spørge Poulsen om han ikke skulle have sat sig i respekt som holdets anfører. Jeg synes han tacklede det fint, da han trækker sig efter lige at have markeret sig. Han kan jo ikke lade det blive til slagsmål, så hellere håbe Pusic scorer og så tage den bagefter, hvad han også gjorde.pr0j3ct skrev:Enig. Syntes heller ikke det er iorden det Pusic gør, men syntes et eller andet sted også at det er fedt. at han trods alt viser den vilje. Derud over kunne Poulsen jo også have været lidt large og lade Pusic sparke, istedet for at kræve bolden og så virke pigesur, fordi Pusic holder fast.Sahl skrev:
Det er jo åbenlyst et problem med Thorup i sidste ende og hvis jeg skal være ærlig, så er jeg enig med dig i at det gør man ikke, men på den anden side synes jeg det er fedt, at han går ind og vender kampen og sender et signal! Pusic skulle jo have startet inde, så havde der nok stået 3-0 på dette tidspunkt.
Det sidste ord er helt sikkert ikke sagt i den sag. Hvis Thorup har bare en lille rest af fornuft så lader han KBB tage sig af den affære efter kampen.
Jeg synes faktisk, at det er tydelig Pusic burde være den helt klare første valg og jeg ser Paul som et talent. Håber vi kan få gang i Bruninho også, så har man 2 gode angribere og Paul som mulig joker. Det er vel også værd, at bemærke at vi fik slutprodukt på efter Pusic kom ind.
synes man mangler at nævne en Sparv, en duo med Sparv, Poulsen og VDV ses vel ikke bedre i DK,
Synes man mangler at nævne Gustav W. en bliver også spændende,
Poul har fået mange chancer, nok for mange
Synes man mangler at nævne Gustav W. en bliver også spændende,
Poul har fået mange chancer, nok for mange
-
mousebreaker
Ingen tvivl om at når Bruninho kommer i form så er vejen til spilletid rigtig lang for Pusic - og han ved det. Må virkelig også være håbløst frustrerende at blive bænket konstant selvom man har scoret i hver anden kamp for klubben og så se Paul løbe rundt derinde
Ja det er rigtigt. Som jeg skrev var det heller ikke okay, at Pusic går imod hans anfører. Men som Vijen rigtig nok skriver, så bringer Pusic den vilje og gejst som holdet tabte da Rafa gik ud og her mener jeg at Poulsen kunne have været large nok til at lade Pusic sparke uden for meget diskussion trækken på skuldrene og himlen med øjnene. Poulsen gør det så rigtig i kommentaren efter kampen.mousebreaker skrev:Well, det er jo en umulig situation Pusic sætter ham i. Tænk tanken at Pusic brændte. Så ville det da være naturligt at spørge Poulsen om han ikke skulle have sat sig i respekt som holdets anfører. Jeg synes han tacklede det fint, da han trækker sig efter lige at have markeret sig. Han kan jo ikke lade det blive til slagsmål, så hellere håbe Pusic scorer og så tage den bagefter, hvad han også gjorde.
Derud over kunne Poulsen jo ligesom Pusic have brændt.
Desværre så hjælper det nok bare ikke på situationen imellem Pusic og Thorup.
-
mousebreaker
Nej det gør det helt sikkert ikke. Normalt er det jo en situation som cheftræneren selv skal tage sig af, men jeg mener at deres forhold virker så betændt som noget kan være og det derfor bør være KBB der tager en snak med ham. Jeg er helt sikker på at KBB kan få en ordentlig samtale med Pusic og jeg er ligeså sikker på at hvis JT tager en snak med ham så hører han slet slet ikke efter. Han tænker nok nærmere på hvor lækkert det kunne være at sende JT til fronten i Syrienpr0j3ct skrev: Desværre så hjælper det nok bare ikke på situationen imellem Pusic og Thorup.