Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af henker »

Han er jo transfeer

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Ja han er transferfri. men laaaaangt fra hans topform..
Og derudover så vil han nok også gerne have en pæn slat i løn..
Endelig tror jeg faktisk slet ikke han er interesseret i at spille i FCM. Jeg forestiller mig at der er væsentlig bedre chancer for at han ender i "the championship"..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Han er senest rygtet til Sunderland, og inden det var der nærmest en færdig aftale med Hull, inden træneren sagde op,
så mon ikke han fortsat er på tegnebrættet et sted med væsentlig højere løn.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

Av det viser da med tydelighed at Benham ikke ønsker at smide mere end højest nødvendig efter FCM.

Okore oplagt at få tilbage på sporet i FCM, og så havde Benham ham klar i kulissen til et Brentford skifte. Har jo bevist at han kan gøre sig i England, hvis blot der kommer styr på skaderne. Men modsat så er fortsatte skader naturligvis også risiko for tabt investering.

974

Indlæg af 974 »

Det virker ikke til at Okore har spillet meget den senere tid
Og at skaden drillede ham en del
I slutningen af maj sagde han at han ikke så sig tilbage i Danmark
Jeg tvivler meget på at han bliver en succes i FCK, men tror godt han kunne være blevet det i FCM, han er jo bomstærk :-)
Igen, hvad med de skader..?

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Jeg ser faktisk denne historie med en del skepsis.
Der bliver skrevet at Patrick banggaard, vil blive solgt eller udlejet, ved ankomst af Okore, enig det ville være ganske fornuftig da det ikke ville være fair, at lade Patrick sidde på bænken endnu en sæson eller 2.

Men Okore har haft gentagne skadesperioder, så ved at komme af med Patrick. Ville vi så ikke i perioder være svækket, med Okores skadesproblemer.

Der vil være lidt Agger i Brøndby over det, forsvaret ville være stærk når forsvaret ville være skadesfri. Men hvor mange kampe ville forsvaret være optimal.

Skal dog siges, at jeg ser et stort talent i Kristian Riis. Men det er dog bedre han får minutter når det passer i hans udvikling og ikke i en potentiel Okore skadesperiode.

Sidst men ikke mindst historien kommer fra BT, og ikke ekstra bladet, som plejer at have væsentligt bedre, kontakter i FCM.

Personlig holdning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan godt lide denne kommentar fra bold.dk (af Victory)

"Okore er ingen leder, så vi ville stå i nøjagtig samme situation, som vi gør nu med Banggaard og Kian. Begge er klasse mf´ere, hvis de har én at læne sig op ad, men ingen af dem er en ledertype, som Erik var, så derfor kommer de til at lige hunde i et spil kegler gang på gang. Og det ville også være tilfældet, hvis Okore var kommet ind."
admin 3 skrev: Men Okore har haft gentagne skadesperioder, så ved at komme af med Patrick. Ville vi så ikke i perioder være svækket, med Okores skadesproblemer.
Helt enig, potentielt genialt, men også et spørgsmålstegn og en risiko.
admin 3 skrev: Sidst men ikke mindst historien kommer fra BT, og ikke ekstra bladet, som plejer at have væsentligt bedre, kontakter i FCM.
Til gengæld kan du være sikker på Morten Crone forsøger at sætte FCK i godt lys.

Det var også ham der fik rettet en artikel med Falk, så det så ud som om vi havde budt mere end FCK, så han ikke havde valgt for pengene.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev: Til gengæld kan du være sikker på Morten Crone forsøger at sætte FCK i godt lys.

Det var også ham der fik rettet en artikel med Falk, så det så ud som om vi havde budt mere end FCK, så han ikke havde valgt for pengene.
Argh, jeg køber altså ikke at Morten Crone eller andre journalister skulle pynte på historier for at få FCK til at se godt ud, på FCMs bekostning. Sådan en beskyldning bør i det mindste kunne bakkes op af en form for dokumentation.

Jeg er ikke i tvivl om at der specielt blandt københavnske journalister sidder en del FCK og Brøndby fans. Alt andet ville da være underligt. Til gengæld vil jeg være så naiv at antage at de godt er klar over at der nemt kan komme en forudindtagethed ind i deres artikler, og at de er observante på den del - eller i det mindste at deres chefer er. Dermed ikke sagt at de ikke kan falde i, for det gør de naturligvis engang imellem, men ligefrem at konstruere en historie for at få FCK til at se godt - den køber jeg ikke

Jeg kan godt forestille mig at der er noget om sagen at vi har kontaktet Jores Okore. Ifht hvad Ankersen kom med forleden passer forløbet også meget godt med at der var andre ting der skulle falde på plads. Artiklen er også så rig på detaljer at det vil være underligt hvis der ikke er noget om snakken. Rasmus Ankersen har ikke ønsket at kommentere på rygterne og det gør det bare endnu mere sandsynligt at der har være kontakt. For Banggaard er det her en træls historie men sådan er livet velsagtens for en professionel fodboldspiller.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
Steffen am skrev: Til gengæld kan du være sikker på Morten Crone forsøger at sætte FCK i godt lys.

Argh, jeg køber altså ikke at Morten Crone eller andre journalister skulle pynte på historier for at få FCK til at se godt ud, på FCMs bekostning. Sådan en beskyldning bør i det mindste kunne bakkes op af en form for dokumentation.
Helt sikkert og fair nok, har da tidligere selv været hurtig til at råbe københavner presse.

Men virkede besynderligt efter at Morten Crone havde været på FCK's anlæg sammen med Ståle til hans polterabend og der var en bestemt artikel omkring Falk jeg kan huske der blev rettet, men eftersom den er blevet rettet kan jeg ikke finde den første udgave.

Det var lidt om vinklen, men det var nu heller ikke pointen, tror nok det der står skal passe.
Og det hjælper på min forståelse at jeg kan forstå den beskrevne gøren og laden for alle parterne, omend jeg er overrasket over FCM alligevel har været interessant for Okore.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

ja jeg er også overrasket over at Jores Okore har været interesseret i at skifte til superligaen i det hele taget. Jeg kan huske debattør mente at vi skulle hente Okore. Det affærdigede jeg i kraftige vendinger at det kunne lade sig gøre - at det burde Okore slet ikke være klar på. Man må sige at jeg tog fejl i allerhøjeste grad. Det er vildt overraskende for mig at Okore har taget dette valg
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Sniper

Indlæg af Sniper »

Må bare sige vi er blevet overraskede et par gange i dette vindue, vel heller ikke ret mange der havde kaldt VdV da vinduet åbnede 1.Juli?
Okore havde været endnu en drømmesigning i min optik, ærgeligt Fck vågnede op og tog ham.
Kan dog heller ikke slippe tanken at hvis vi havde siignet både VdV og Okore så havde vi potentielt tilføjet 2 par glasben til truppen som vi netop havde haft fokus på at minimere. Men havde dog stadig takket ja tak.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Det undrer også mig at Jores Okore efter sin nogenlunde succes vil tilbage til Superligaen. Det virker sportsligt ikke særligt ambitiøst, men måske er det Champions League der trak, men hvorfor skulle vi så være indblandet i det...

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg er ærgerlig over, at vi missede Okore. Jeg tror hans fart og fysisk netop er, hvad vi mangler ved side af Kian. Det havde været en drømmesigning, som jeg ikke troede havde været muligt. Til gengæld er det et positivt tegn, at vi stadigvæk jagter spillere (og i et vist omgang kan tiltrække dem) fra en meget højt hylde.

Jeg er ikke solgt på Banggaard, da hans manglende fart er en stor ulempe i vores spilsystem med meget offensive backs. Tilgengæld håber jeg Riis eller Nicolaisen får og griber chancen i løbet af efteråret. Jeg tror de begge har et større potentiale end Banggaard.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Nogle der ved om vi har købsklausuler på vores lejede spillere? Wikheim og Bruninho?
Iflg FM17 har vi kun en købsklausul på Wikheim (ca 7.5 mio kr) og ingen på Bruninho.

Låst