Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Kære alle FCM-fan
I forbindelse med det seneste transfervindue lavede vi et fan forum, hvor fans kan stille spørgsmål til træner, sportsdirektør og bestyrelse. Vi er lige nu ved at finde en dato for et nyt af slagsen. I hører mere. I mellemtiden vil jeg her på Ulvegraven gerne stille mig til rådighed for spørgsmål og give forklaringer på vores ageren i dette vindue og i øvrigt svare på andet, I har på hjertet.
Jeg foreslår, at I skyder løs med spørgsmål som svar på denne tråd de næste 24 timer, og så samler jeg på og svarer så godt jeg kan herefter.
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
I forbindelse med det seneste transfervindue lavede vi et fan forum, hvor fans kan stille spørgsmål til træner, sportsdirektør og bestyrelse. Vi er lige nu ved at finde en dato for et nyt af slagsen. I hører mere. I mellemtiden vil jeg her på Ulvegraven gerne stille mig til rådighed for spørgsmål og give forklaringer på vores ageren i dette vindue og i øvrigt svare på andet, I har på hjertet.
Jeg foreslår, at I skyder løs med spørgsmål som svar på denne tråd de næste 24 timer, og så samler jeg på og svarer så godt jeg kan herefter.
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
RasmusA skrev:Kære alle FCM-fan
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
Hvorfor henter man ikke en midtforsvar, alle kan se, at det er der FCM er mest sårbar i alle retninger.
Bodorov er ledig ? løst fra kontrakt i Fulham
- DenStolteJyde
Hvad er chancerne for at Pusic finder en ny klub, i et af de lande hvor vinduet endnu ikke er lukket.?RasmusA skrev:Kære alle FCM-fan
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
Har der været nogen forhandlinger overhovedet vedr. forsvarsspillere hvor vi måske er lidt tyndt besat?
Hvordan kan det være at I ikke har fået arrangeret flere lejeaftaler for nogle af de unge spillere som alligevel ikke rigtig er i nærheden af førsteholdet, på samme måde som man har gjort det med Munksgaard og gemmer?
Fedt initiativ - igenRasmusA skrev:Kære alle FCM-fan
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
Hvordan ser ledelsen på de åbentlyse spillemæssige kvaler vi har og hvorfor tror I at en type som Kadlec aldrig rigtig faldt til i klubben?
/Cortez
Fedt at se dig herinde RA!
En spiller som Wikheim, som i har fulgt længe. Hvad kan vi forvente os af ham, og hvad har gjort ham så interessant?
Kan vi forvente forstærkning til forsvaret, eller vil en Kristian Riis få flere minutter?
D.
En spiller som Wikheim, som i har fulgt længe. Hvad kan vi forvente os af ham, og hvad har gjort ham så interessant?
Kan vi forvente forstærkning til forsvaret, eller vil en Kristian Riis få flere minutter?
D.
- UlvenFraNord
Det ville måske være en fordel at holde spørgsmålene til Rasmus i den anden tråd "Fan forum"?
Fcms dna er at spille offensiv.RasmusA skrev:Kære alle FCM-fan
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
Og synes ikke at det foregår under thorup. Er han blevet valgt på grundlag af erfaring til ungdom afdeling?
Jeg som FCM fans kan ikke forstå mig på hvad thorup er bliver valgt, da det går ikke så godt for tiden.
(sorry, jeg skriver dårlig dansk, da min tegnsprog er modersmål.)
Super initiativRasmusA skrev:Kære alle FCM-fan
Skyd løs.
Forza FCM.
Rasmus Ankersen
Hvor lang tid regner man med at Benham er med i Fcm ?
Er man tilfreds med de spillere som SmartOdss har leveret til nu i Fcm ?
laver lige en kopier fra anden emne - mon det har noget med at jagt efter en ny træner i denne her (transfeer emne)
Det er en bestem typer cheftræner jeg ser helst træner hos os.
Han skal være karismatiske, og have ild i sjæl som kan råber og opmuntrende spiller på banen.
Og han skal være defensiv opstilling og have offensiv mentale,
spilstil skal være pasningspil og boldbesiddelse.
Trænestil skal være tatisk og boldbesiddelse.
Presform skal være højt.
Makeringsstil skal være tæt.
Venstre og højre wingback skal ikke kommer for meget frem, og lukke altid kant midtbane ned.
Og wingback skal kun skyder lang indlæg (ingen andre må laver lange indlæg) i kant til kantspillere og angriber.
Centerforsvar og Dmc som (ankermand) skal bliver i positionen i defensive..
Kantspillere og centermidtbane skal kunne driblinger og laver kort afleveringer og sparke bolden til boksfelt og støtter angriber. Og ingen højebold. (det hader jeg ..)
Og kantspillere skal også kunne slå tidlige indlæg til angriber, hvis det er muligt.
Holdstruktur skal være frit dog alle spillere skal hold positioner.
Aflveringsforkus skal være kort.
Sådanne en type cheftræner ønsker jeg mig utrolig meget som tiltræder ind til fcm..
Det er en bestem typer cheftræner jeg ser helst træner hos os.
Han skal være karismatiske, og have ild i sjæl som kan råber og opmuntrende spiller på banen.
Og han skal være defensiv opstilling og have offensiv mentale,
spilstil skal være pasningspil og boldbesiddelse.
Trænestil skal være tatisk og boldbesiddelse.
Presform skal være højt.
Makeringsstil skal være tæt.
Venstre og højre wingback skal ikke kommer for meget frem, og lukke altid kant midtbane ned.
Og wingback skal kun skyder lang indlæg (ingen andre må laver lange indlæg) i kant til kantspillere og angriber.
Centerforsvar og Dmc som (ankermand) skal bliver i positionen i defensive..
Kantspillere og centermidtbane skal kunne driblinger og laver kort afleveringer og sparke bolden til boksfelt og støtter angriber. Og ingen højebold. (det hader jeg ..)
Og kantspillere skal også kunne slå tidlige indlæg til angriber, hvis det er muligt.
Holdstruktur skal være frit dog alle spillere skal hold positioner.
Aflveringsforkus skal være kort.
Sådanne en type cheftræner ønsker jeg mig utrolig meget som tiltræder ind til fcm..
- Administrator
Jeg lukker lige denne tråd midlertidigt. Benyt viewtopic.php?f=1&t=97166 for snak med Rasmus Ankersen.
- Administrator
Så kører vi igen.
Har der egentlig været nogen snak omkring problemer med Bruninho? Jeg kan se at han nærmest har skiftet klub hvert halve år igennem hele karrieren. Nogen grund?
Tror du overfortolker lidt på diverse skifterVijen skrev:Har der egentlig været nogen snak omkring problemer med Bruninho? Jeg kan se at han nærmest har skiftet klub hvert halve år igennem hele karrieren. Nogen grund?
Men mon ikke noget har at gøre med at han ikke lige har passet til et hold her og nu, og man så har lejet ham ud
I Danmark spiller han et super fint år i HB Køge, hvorefter FCN køber ham
Her brager han igennem og bliver solgt for en kanonpris til en klub i Kina, som så vælger lige at sætte ham på reserveholdet, hvorfra vi så har lejet ham
http://www.transfermarkt.de/bruninho/pr ... ler/227901
Mon bendter fungerer godt i fcms omklædningsrum??
Tror jeg umiddelbart ikke, og mon ikke også den snak er irrelevant, da han ikke ender i FCM??henker skrev:Mon bendter fungerer godt i fcms omklædningsrum??