Steffen am skrev:Så skulle den være sikker.
Skuffet Pusic retur til Midtjylland.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-i-vasken
Spørgsmål jeg i hvert fald stiller.
- Pusic, hvilken tilstand er han i, klar til at dø for en trøje efter at være blevet skuffet eller er hans hoved et andet sted?
- Bruninho, kan han spille enlig angriber eller er han bedst på kanten, samt hvilken tilstand er han i?
- Paul er jeg enig i ikke burde være første angriber (okay, ikke noget spørgsmål)
- Og hvad med Kadlec? (Tror dog stadig han bliver solgt)
Det er naturligvis interessant at se, hvilken mental tilstand Pusic vender tilbage i. Dog kan han ikke kritisere FCM for t det ikke lykkedes at komme til Belgien. Om Pusic har været grådig i forhandlingen eller belgierne nærige ved jeg ikke, men faktum er, at FCM overholdt aftalen med Pusic, og var klar til at lade ham gå, som han selv ønskede.
Jeg forventer derfor, at han vender tilbage og knokler røven ud af bukserne, og præstere på banen, så vi kan skyde ham af i næste vindue, hvilket må være det næste mål for ham.
Der har tidligere været snakket om, at vi skal mere 4-4-2, og Pusic og Bruninho lyder egentlig som en interessant angrebsduo (med Paul som en fin indskiftningsmuligheder til sidst i kampe). Fastholder vi det nuværende system, hvilket også er nærliggende med de mange gode midtbanespillere, som vi efterhånden kan mønstre, så kan Bruninho vel spille både på kanten og helt fremme. Vi er efterhånden godt besat på kanten (Gustav, Rilwan, Borring, Duelund), så tænker Bruninho mest er hentet ind som angriber(er jo også hentet som erstatning for Pusic). Jeg synes vi har mange forskellige typer i offensiven, og kan rotere dem efter modstanderens svagheder.
Med mængden af offensive spillere, der er hentet ind, har jeg svært ved at se, at kadlec ikke skulle blive skudt af i de kommende dage.