Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Kent »

HKP skrev:Jeg er tusind % sikker på, at vi kommer til at mangle kvalitet i midterforsvaret. Lur mig om vi ikk forstærker os her til vinter.... Et halvt år for sent....
Vi kan jo bare hente Bodurov i morgen (i dag).

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Kent skrev:
HKP skrev:Jeg er tusind % sikker på, at vi kommer til at mangle kvalitet i midterforsvaret. Lur mig om vi ikk forstærker os her til vinter.... Et halvt år for sent....
Kan vi det??

SimonH

Indlæg af SimonH »

HKP skrev:
Kent skrev:
Kan vi det??
han er transferfri

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Ok. Så skal der da bare sættes igang!!!:-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
Det kunne man.

Men hvis man ville styrke forsvaret, selv uden gruppespil, ville man så ikke have gjort det inden de vigtige europa kampe.

Det kan selvfølgelig være der ikke var noget der ville være lykkedes, men ville være en mærkelig timing.

Synes Riis har set stærkt ud og har noget af samme energi som NK, så må indrømme jeg vil græde tørre tåre hvis der ikke bliver hentet ny midterforsvar, uden gruppepsil.
HKP skrev:
Kent skrev:
Kan vi det??
Yes, Bodurov, L. Andreasen, Dickoh, Bendter osv. (ingen sammenligninger i øvrigt) kan også hentes i morgen, da der PT ikke er nogen klubber der PT besidder deres spilletilladelser.
Senest rettet af Steffen am 1. sep 2016, 00:16, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Håber søreme at Kadlec bliver... Det er da ikke konfirmeret endnu vel?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

HKP skrev:
Kent skrev:
Kan vi det??
Ja, når en kontrakt bliver ophævet inden transferdeadline, kan han skrive kontrakt med andre klubber efterfølgende.

Vi har dog ikke behov for ham. Banggaard var fast mand i guld-sæsonen samt sæsonen før den. Det kræver en leder på siden, der kan sørge for at alle spillere rammer deres højeste niveau, noget Glen kunne gøre!
Med Kian og Banggaard som startere, samt talenter i form af Riis og Nicolajsen er vi godt dækket ind!
FCM!
FCM!
FCM!

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

UlvenFraNord skrev:Håber søreme at Kadlec bliver... Det er da ikke konfirmeret endnu vel?

Det tjekkiske vindue lukker først i næste uge, så der er rigtig god tid til at få gjort papirarbejdet færdigt.
Langt mere spændende med Puscic og hvorfor den ikke er præsenteret endnu. Kan selvfølgelig også være papirarbejdet er færdigt, men man vil præsentere ham i morgen, hvor der er muligheder for billeder med ham.
FCM!
FCM!
FCM!

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... t-i-vasken

Belgisk journalist melder, at Pusic har afvist kontrakt med Lokeren!
Vores offensiv ser nu rigtig god ud, hvis Pusic er klar til at kæmpe og Thorup vil bruge ham! En offensiv med Pusic, Bruninho og Wikheim med VdV bagved ser utroligt spændende ud!
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tubbe93 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... t-i-vasken

Vores offensiv ser nu rigtig god ud, hvis Pusic er klar til at kæmpe og Thorup vil bruge ham! En offensiv med Pusic, Bruninho og Wikheim med VdV bagved ser utroligt spændende ud!
Var det ikke Standard Liege der var efter ham?

Når, der kan man se.
Ellers kan Pusic stadig nå at tage til Finland, Malta, Rumænien, Slovakiet, Bulgarien, Tjekkiet, San Marino, Tanzania, Qatar eller Guatemala.
Hvis ikke må han vente til vinter.

THenry

Indlæg af THenry »

tubbe93 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... t-i-vasken

Wauw. Spændende udvikling. Dog er det ikke alle landes vinduer, der er lukket i dag, så han kan sagtens nå at ryge endnu (ligesom Kadlec sikkert ryger til Prag en af de kommende dage). Spiller Pusic også i FCM i efteråret, så er det ganske rigtigt en potent offensiv vi efterhånden kan stille med.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

tubbe93 skrev:
HKP skrev:
Kent skrev: Vi kan jo bare hente Bodurov i morgen (i dag).
Kan vi det??
Ja, når en kontrakt bliver ophævet inden transferdeadline, kan han skrive kontrakt med andre klubber efterfølgende.

Vi har dog ikke behov for ham. Banggaard var fast mand i guld-sæsonen samt sæsonen før den. Det kræver en leder på siden, der kan sørge for at alle spillere rammer deres højeste niveau, noget Glen kunne gøre!
Med Kian og Banggaard som startere, samt talenter i form af Riis og Nicolajsen er vi godt dækket ind!
Okay, men der har vi bare to forskellige holdninger. Al ære og respekt for de folk du nævner, men Riis kan ikke gå ind og lede det forsvar. Vi har ikke en leder i forsvaret og Kian er sunket ufatteligt i niveau efter at Sviatschenko ikke længere er der.... Desuden bliver Rømer jo også brugt i bagkæden og der hopper kæden altså bare af for mig...

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Måske Novak skulle ind i midterforsvaret....? Han er da den eneste i bagkæden, der har lidt leder-aura....

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I følge transfermarket er Bodurov verdens 20. bedste midterforsvar uden kontrakt.
http://www.transfermarkt.co.uk/spieler/ ... 6&yt0=Show

THenry skrev: Wauw. Spændende udvikling. Dog er det ikke alle landes vinduer, der er lukket i dag, så han kan sagtens nå at ryge endnu (ligesom Kadlec sikkert ryger til Prag en af de kommende dage). Spiller Pusic også i FCM i efteråret, så er det ganske rigtigt en potent offensiv vi efterhånden kan stille med.
Tæt på. ;)

Hvad kunne være relevant.
Finland, Malta, Rumænien, Slovakiet, Bulgarien, Tjekkiet, San Marino, Tanzania, Qatar eller Guatemala?

Rumænsk fodbold kunne have været interessant men er vidst på vej ned.
Måske de bedste 2 klubber i Bulgarien eller også kan det vist kun være Tjekkiet også.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Synes der var snak om en ny regel med, hvis papirarbejdet var startet senest kl. 23.00, måtte man forhandle ind til kl. 01.00.
Men PT virker det godt nok til at det er mest sandsynligt Pusic bliver.

Låst