TrueWolfMidt skrev:Ramon Rodrigues fra Fcn til SønderjyskE og så forhåbentlig Kanstrup til Fcm.
Giver sgu god mening med de udmeldinger fra Sdr.jyske. Rodrigues er højre back, og Marc P kan anvendes i midterforsvaret sammen med hollænderen og østrigeren, og så er Kanstrup i overskud.
Lur mig at vi signer Kanstrup.
Det var vel ham der var mellemlandet i Billund !!!!!!
Dondinho skrev:Jeg synes nu Kadlec har fået ret meget tillid?
Han har bestemt ikke spillet godt i hver kamp, og alligevel har han været i start opstillingen i næsten hver kamp (som jeg husker det) både før og efter hans skade?
Fair nok. Jeg syntes så ikke han har fået det, men fred være med det. Er dog enig i at han ikke har spillet godt nok (leveret det forventede?) i største delen af kampene for os.
Jeg syntes dog stadig vi er svækkede på angriber positionen. Må da håbe at der så er plads til en af vores unge der så kan komme igennem nåleøjet og slå igennem.
Ja Kadlec har fået kampe, men vores spil har jo været fuldstændig ustruktureret med høje bolde. Man kan ikke lade være med at tænke over, hvad man kunne få ud af Kadlec hvis man spillede fodbold langs jorden.
UlvenFraNord skrev:Ja Kadlec har fået kampe, men vores spil har jo været fuldstændig ustruktureret med høje bolde. Man kan ikke lade være med at tænke over, hvad man kunne få ud af Kadlec hvis man spillede fodbold langs jorden.
Han har også været brugt forkert ofte og nej han er ikke et godt valg som enlig angriber og slet ikke et godt valg på kanten efter min mening (med mindre vi spillede 4-3-3
Jeg er meget ærgerlig over Kadlecs afsked, men prisen tager dog toppen af ærgelsen. Føler ligesom andre at han kunne være blevet en stjerne i ligaen, men Thorup....
Jeg synes at Bruninho er spændende, og egentlig også OK med nordmanden. Til gengæld fatter jeg ikke folks forherligelse af Kanstrup. Jeg er absolut ikke fan af Banggaard som andetvalg, men det er altså i min verden ikke et tilstrækkeligt skridt op med Kanstrup. Så skal Banggaard hellere have tillid og Riis minutter.
Jeg håber vi lukker aftenen med en kanin til midterforsvaret, håber bestemt ikke med Kanstrup.
Steffen am skrev:
Spændende med halvanden time tilbage.
Hvis vi beholder dem, og de 2 Brasilienere ind, samtidig med en kanin (?)
Så er det i hvert fald en bred trup offensivt, til ikke SÅ mange kampe.
Lidt langt for talenterne, men lad os se.
90 minutes to go.
Det tjekkiske vindue lukker først om 8 dage. Så det haster ikke og han har lige spillet landskamp. Det er kun et spørgsmål om tid så er Kadlec væk.
Pusic er jeg også sikker på også ryger
Steffen am skrev:
Spændende med halvanden time tilbage.
Hvis vi beholder dem, og de 2 Brasilienere ind, samtidig med en kanin (?)
Så er det i hvert fald en bred trup offensivt, til ikke SÅ mange kampe.
Lidt langt for talenterne, men lad os se.
90 minutes to go.
Det tjekkiske vindue lukker først om 8 dage. Så det haster ikke og han har lige spillet landskamp. Det er kun et spørgsmål om tid så er Kadlec væk.
Pusic er jeg også sikker på også ryger
Jeg tror de er væk alt andet giver ikke mening med de 2 vi har hentet ind. Men jeg håber heller ikke det er Kanstrup vi får! så hellere Sanneh. Helst ser jeg de hiver noget helt ukendt for os hjem i gennem smart-odds det er vel derfor vi har det.
men lad os nu se.. Vi må jo håbe på de ved hvad de laver og at de spillere vi får er sultne og kan virke under Thorup. Ellers bliver det alt for negativt
Jeg synes Kanstrup er alt hvad vi mangler. Han er en leder uden lige, både verbalt og fysisk. Han går altid forrest og tør give holdkammeraterne en opsang. Desuden er han en dygtig forsvarsspiller, som endda ikke er håbløs med bolden. Kanstrup og Kian er et perfekt match i mine øjne.