Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
HKP

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af HKP »

FCM2000 skrev:køb med omtanke

Er Bodorov den rigtige ? han er ikke hovedstødsstærk, det er Kian heller ikke og banggaard heller ikke

De skal have en hovedstødsstærk midtforsvar der samtidig er hurtig på fødderne.

Angreb her er jeg rådvild, fordi opspillet ikke har virket i lang tid.

Da de har været ude efter Jeppe Andersen, tyder det på, at de ikke er tilfreds med den offensive midtbane,
Jeppe Andersen er jo ikke angriber.

Angriber her synes jeg der hidtil har manglet en eller to med nogle rappe fødder.

Hvad angår Thorup, så er det vel fair at sige, at han har et halvt år til at lykkes med det hold der er tilbage.

Henter man nogle nye der visner ligesom Sisto og Pusic m.fl. så må man finde en anden træner
Okay....., ved ikke om han er dårlig med hovedet.... Har bare lagt mærke til, at der var ro på, da han spillede her.... Hvis du mener at Bodorov er for "svag" for vores forsvar, hvilke typer mener du så vi skal op og ha fat i....?? Luiz? Boateng? Kjær? Bjelland? Eller en helt fjerde krumtap fra et dansk top10 hold...?

Sahl

Indlæg af Sahl »

HKP skrev:

Er Bodorov den rigtige ? han er ikke hovedstødsstærk, det er Kian heller ikke og banggaard heller ikke

Da de har været ude efter Jeppe Andersen, tyder det på, at de ikke er tilfreds med den offensive midtbane,

Angriber her synes jeg der hidtil har manglet en eller to med nogle rappe fødder.

Hvad angår Thorup, så er det vel fair at sige, at han har et halvt år til at lykkes med det hold der er tilbage.

Henter man nogle nye der visner ligesom Sisto og Pusic m.fl. så må man finde en anden træner
Okay....., ved ikke om han er dårlig med hovedet.... Har bare lagt mærke til, at der var ro på, da han spillede her.... Hvis du mener at Bodorov er for "svag" for vores forsvar, hvilke typer mener du så vi skal op og ha fat i....?? Luiz? Boateng? Kjær? Bjelland? Eller en helt fjerde krumtap fra et dansk top10 hold...?
Jeg synes faktisk Bodorov var godt med hovedet og han var rigtig god i duel. Men jeg tror han er for dyr og der må være bedre alternativer. Men pt. synes jeg vi sælger for meget ud af god potentiale ifh til hvor meget der kommer ind.. der er altså meget kort tid tilbage og det virker ikke til, at man har haft andet end Zohore og nu Bruninho.. begge to ser jeg som en forringelse af truppen ifh til Pusic/Kadlec

Jeg havde håbet på man havde scoutet eller brugt Benhams system i længere tid og allerede nu havde haft kontakt her og der til spillere.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

HKP skrev:

Mindre kan gøre det, en Lasse Nielsen i Belgien, han er hurtig og kan også bruge hovedet.
Sanneh i Horsens f.eks.

Selvfølgelig er Bodorov en mulighed, men FCM er ikke så stærke i luften som da man havde Erik, Bak, Duncan, sly m.fl.

Hvis man havde en stærk målmand i luftspillet kunne de kompensere, det jeg ser er at hverken Dahlin eller Andersen er nogle ørne ved dødbolde der bliver slået ind i feltet.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

FCM2000 skrev:
HKP skrev:

Mindre kan gøre det, en Lasse Nielsen i Belgien, han er hurtig og kan også bruge hovedet.
Sanneh i Horsens f.eks.

Selvfølgelig er Bodorov en mulighed, men FCM er ikke så stærke i luften som da man havde Erik, Bak, Duncan, sly m.fl.

Hvis man havde en stærk målmand i luftspillet kunne de kompensere, det jeg ser er at hverken Dahlin eller Andersen er nogle ørne ved dødbolde der bliver slået ind i feltet.
Okay... altså en krumtap fra en dansk.... "oprykker"!!!? Kender ham dog ikke rigtig, men hvis han er god så lad os da håbe, at han er inde i billedet. Oveni det er det vel muligt at træne målmændene mht. bolde ude i feltet??? Det burde de da kunne træne.....

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

henker skrev:lad os se hvad Steinlein medbringer til fcm fans løbet af de sidste 5.30 timer tilbage...

jeg kan aldrig bliver klog på Steinlein.. om han er klog eller komplet....
Jeg er i hvert fald glad for at han er sportsdirektør og du ikke er ;)
HKP skrev: Okay... altså en krumtap fra en dansk.... "oprykker"!!!? Kender ham dog ikke rigtig, men hvis han er god så lad os da håbe, at han er inde i billedet. Oveni det er det vel muligt at træne målmændene mht. bolde ude i feltet??? Det burde de da kunne træne.....
Sanneh ville være genial, KLART Horsens bedste, og den primære årsag til de rykkede op.
Udover at være en fantastisk forsvarsspiller er han også god på offensive dødbolde.
Ham ville jeg i hvert fald godt kunne affinde mig med i klubben.

henker

Indlæg af henker »

Steffen am skrev:
henker skrev:lad os se hvad Steinlein medbringer til fcm fans løbet af de sidste 5.30 timer tilbage...

HKP skrev: lad være med at være en nar - og være en fans i stedet!!!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

henker skrev:
Steffen am skrev:

Okay, jeg skal undlade at vurdere hvem der er en nar herinde på forumet... men jeg taler da ikke nedsættende om de andre deltagere herinde.... tror egentlig heller ikke at det er det der er meningen med det her forum....

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Iflg eb så er Kadlec afløser landet i Billund - ingen navne endnu, men der er landet en flyver fra Vilnius for lidt siden.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Spændende

henker

Indlæg af henker »

HKP skrev:
henker skrev:
Steffen am skrev:
Okay, jeg skal undlade at vurdere hvem der er en nar herinde på forumet...
Hvad hentyder du?

Ok nu gider jeg ikke mere. Der er nu også mange derinde synes at steinlein har slå fejl nogle gange.. så må jeg ikke mener det samme.. Ok så synes jeg at jeg skal ikke spilde min tid på denne her. :oops: :evil:

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Den snak om en forsvarsspiller kan ligeså godt stoppe. Der kommer ikke en ny jvf. Steinleins udtalelser til EB.
Han sagde konkret, at han er glad for truppen som den ser ud, og der vil kun blive hentet, hvis vi sælger.

Buddet på Kadlec har været for godt til, at det bare kunne afvises. Hvis han bliver solgt kan det godt ske sent, han er i startopstillingen for Tjekkiet om ti minutter, så hvis han ikke selv har skrevet under går der minimum to timer inden den går igennem. Derefter har Steinlein ca to en halv time til at finde en erstatning. Rygterne om Bruninho, der startede i formiddags efter historierne om Kadlec blussede op, tyder på, at man primært ser ham som kantspiller. Dette stemmer også godt overens med, hvordan han har spillet for os igennem sæsonen. Det bytte kan jeg sagtens forstå, hvis vi kan få Bruninho til en god pris. Det jeg mindes ham som er en driblestærk spiller, der tager gode dybe løb ind i feltet. Det er altså en spiller der kan lidt af det samme som Sisto (dog på lavere niveau), men er klart mere målfarlig, da han tager de gode løb ind i feltet. For VdV kan dette også være rigtig godt, da han kan slå sukkerboldene ned til ham.

Steinlein nævnte også i interviewet med EB, at det var aftalt med Pusic, at han skulle sælges i vinter. Da man hentede ham var det med en klar aftale om, at han skulle være her i et år og så videre til udlandet. Der kom dog lige to kampe mod United, som han gerne ville være med til. Derfor er det også naturligt, at han skal videre nu. Det kan være rygtet om Zohore er opstået på baggrund af denne transfer, da der skal hentes en erstatning til Pusic. Jeg synes faktisk, at Zohore kunne være en spændende spiller. I hans sidste sæson i OB viste han, at han har fået mere speed og bedre blik for spillet siden han fik debut for FCK. Han er stadig stor og kan være en opspilssituation. Jeg vil dog hellere have en spiller fra højere niveau, hvis det kan lade sig gøre.

Der har dog også været rygter om, at Steinlein taler italiensk (og var det fransk?) på kontoret, hvilket kunne tyde på andre spillere, så bliver spændende hvad der sker i aften.

Samlet set er jeg også tilfreds med truppen. Vi har kun lidt over 30 kampe tilbage i sæsonen. Det er dobbelt så mange, som vi allerede har spillet. Det kan og skal vores trup kunne klare. Den skal også være god nok til at spille os klart i top-6 og derefter kæmpe med om medaljer. Jeg ser ikke andre end FCK have bedre trup end os. Vi skal kæmpe med primært BIF og AAB om de andre medaljer og Europa.
FCM!
FCM!
FCM!

JBT

Indlæg af JBT »

Kongeren82 skrev:Iflg eb så er Kadlec afløser landet i Billund - ingen navne endnu, men der er landet en flyver fra Vilnius for lidt siden.

Hvis det er en, der undervejs fra Kina burde den være aftalt for længe tiden. Det tager vel en 12-14 timer derover fra. Så medmindre det har været under opsejling et stykke tid, kunne det godt være en ubekendt. Spændende!

Sahl

Indlæg af Sahl »

Kongeren82 skrev:Iflg eb så er Kadlec afløser landet i Billund - ingen navne endnu, men der er landet en flyver fra Vilnius for lidt siden.
Sikkert Zohore :/ bliver så skuffet hvis det er

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Sahl skrev:
Sikkert Zohore :/ bliver så skuffet hvis det er
Hvorfor tror du det. Det er da noget af en omvej.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

At kalde folk for nar, og indlæg som den om julle, er blandt grundende til jeg blot scroller videre når der står "henker"...

Havde egentlig ikke et behov for at råbe højt om det, men nu synes jeg det blev tilpas dumt..

Når det er sagt, så WHAT?! Til at Budorov ikke er hovedstødsstærk? Han er en af de mest duelstærke spillere jeg har set i ligaen! Det er tydeligt at han har erfaring fra Championship, den måde han totalt kompromisløst, sprang i gennem den ene angriber efter den anden.
At han manglede noget i højden, mener jeg klart at han kompenserer for.

Min anke på Budorov går på det dårligste opspil og clearinger længe set! Derudover mindes jeg, at ham og Kian havde lidt kommunikations problemer, der gav nogle dumme mål væk.

Til vores nuværende hold, til den rigtige løn, ser jeg ham meget gerne!

Låst