Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Virker fuldstændig vanvittigt at sælge 3 af klubbens 4 angribere! (Urena, Pusic og Kadlec)
Steinlein & Co. MÅ have noget at præsenterer inden længe.
Steinlein & Co. MÅ have noget at præsenterer inden længe.
Små 70 millioner for Sisto, Kadlec og Pussic + 10 millioner for det løse (løssl + Fischer mv.)madsom skrev:Klaus Egelund melder nu at Kadlec er solgt til Sparta Prag! Beløbet skulle være 20,1 millioner
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ds/6267595
egentligt godt gået, når man ser på at de har haft svært ved at indfrie forventningerne.
Nu håber jeg at FCM, bruger nogle af pengene og bruger dem rigtigt.
LOL4904 skrev:Jeg må også erkende, at jeg risikere at jeg snart taber hovedet på baggrund af dette indlæg....henker skrev:vi har kun novak som venstre back!! nissen er til højre. og rømer er også til højre. men hvad nu hvis to af dem er skadet.. og juelsgaard er GODE NOK og har masse erfaringer fra fcm.. en ægte fcm dna..Kongeren82 skrev:
Fordi han ikke er god nok?! Vi er rimeligt godt dækket ind på venstre back med Novak og Nissen - synes du virkelig du virkelig vi skal brænde penge af på endnu en venstre back??![]()
Vi har ingen penge af betydning, men du vil bruge penge på Juelsgård som intet har vist siden FCM tiden. Han kunne tydeligvis ikke klare Frankrig, og nu ingengang et ordinært Brøndby hold - så nej tak herfra. VI har allerede Novak som stort set ikke er skadet, og vi kan flytte Nissen og bruge Rømer, hvis det skulle være tilfældet...
Så ros til Steinlein herfra for at holde nallerne langt væk fra Juelsgård
Hvis man vil ud i Europa næste sæson skal man til at vinde fodboldkampe. Det bør de sjovt nok kunne se. Derfor bør et par bomber eller 3, sgu snart blive sprængt.
Hvis Pusic er så godt som afsat og Kadlec ligeså, må vi vel forvente at der kommer to retur i følge Steinlein tidligere igennem på EB live. Så er spørgsmålet bare hvad kvalitet der kommer. Bruninho, lyder som om det er så godt som på plads?, vel erstatning for Kadlec (interessant) og hvem så for Pusic, Zohore? så vil jeg sq nok personligt blive skuffet og se det som en seriøs svækkelse. Men nu må vi se hvad der sker.
Lad os nu lige komme ned på jorden og være realistiske.Sahl skrev:Hvis det er rigtigt bliver jeg skuffet. Det er tosset med mindre man har et spiller klar med samme potentiale!! Hvis det bliver Zohore på leje tror jeg ikke på top6 i år, så må vi nedjustere de forventninger der er.madsom skrev:Klaus Egelund melder nu at Kadlec er solgt til Sparta Prag! Beløbet skulle være 20,1 millioner
Selvom jeg selv ser et lys i Kadlec, så har han pt ikke vist mere end relativ uskarphed og et par gode løb, og set i det lys, er det da meget fint at sælge han for 20 mio. Det betyder vi har tjent 1 mio (minus løn) om måneden på han, på trods af at han max har spillet i 2 måneder sammenlagt.
Jeg vil hellere undvære en at skulle se på zohores dovne væsen! Særdeles enig med resten.
Jeg er bestemt heller ikke varm på idéen om Zohore.Sahl skrev:Hvis det er rigtigt bliver jeg skuffet. Det er tosset med mindre man har et spiller klar med samme potentiale!! Hvis det bliver Zohore på leje tror jeg ikke på top6 i år, så må vi nedjustere de forventninger der er.madsom skrev:Klaus Egelund melder nu at Kadlec er solgt til Sparta Prag! Beløbet skulle være 20,1 millioner
Samtidigt må man også sige at et salg af Kadlec på omkring 21 af de helt lange vel er fornuftigt? Jeg er helt med på at Kadlec har et stort uforløst potentiale, spørgsmålet er bare om det nogensinde ville folde sig ud hos os?
Money talks, og med hvad Kadlec har vist indtil videre, er jeg ikke voldsomt utilfreds med dette salg, såfremt det skulle blive en realitet..
Senest rettet af 4096 31. aug 2016, 18:01, rettet i alt 1 gang.
Hjernedødt at sælge Kadlec. Han fik jo aldrig chancen, som så mange andre heller ikke har fået. Hvornår sælger man Thorup? Færøerne må da mangle en træner.....
Jeg bliver så træt af den måde tingene kører på for tiden.
Jeg bliver så træt af den måde tingene kører på for tiden.
-
mousebreaker
Ærgeligt med Vaclav Kadlec. Vi fik en spiller totalt uden selvtillid og desværre for ham har truppen aldrig fungeret i den tid han var her. Havde vi fungeret så har jeg en fornemmelse af at Kadlec ville have fået succes og nemt kunne have indbragt 30+ mio fra en af de bedre ligaer.
Nu har vi så spillet helt forfærdeligt, og når man gør det så er det altid angriberne der lider mest. Retfærdigvis skal det siges at han ikke har vist nogen form for skarphed på de store chancer han faktisk har fået. Alligevel er han blevet udtaget til Tjekkiets landshold - det siger noget om hvor stor et navn han er i tjekkisk fodbold. Vi mister en stor mulighed her, men jeg er ikke uforstående overfor at vi sælger ham, for man kan ikke ligefrem sige at hans gennembrud ligger lige for. Jeg vil heller aldrig forstå at man har set ham som kantspiller, det er fuldkommen latterligt. Man køber ikke en spiller for 2 mio € i en klub af vores størrelse, for så primært at bruge ham på en position hvor han ikke er bedst. Thorup er en dyr herre på mange fronter.
Der er godt nok mange ting at undre sig over i FCM.
Nu har vi så spillet helt forfærdeligt, og når man gør det så er det altid angriberne der lider mest. Retfærdigvis skal det siges at han ikke har vist nogen form for skarphed på de store chancer han faktisk har fået. Alligevel er han blevet udtaget til Tjekkiets landshold - det siger noget om hvor stor et navn han er i tjekkisk fodbold. Vi mister en stor mulighed her, men jeg er ikke uforstående overfor at vi sælger ham, for man kan ikke ligefrem sige at hans gennembrud ligger lige for. Jeg vil heller aldrig forstå at man har set ham som kantspiller, det er fuldkommen latterligt. Man køber ikke en spiller for 2 mio € i en klub af vores størrelse, for så primært at bruge ham på en position hvor han ikke er bedst. Thorup er en dyr herre på mange fronter.
Der er godt nok mange ting at undre sig over i FCM.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Få nu skrevet med Budorov...! Det vil give os SÅ meget at være solide nede i forsvaret!! Et godt forsvar er det bedste angreb og det giver ro til de andre kæder!! PT er der ingen i vores bagerste kæde, man kan være helt tryg ved.... desværre.... Jo, Kian, hvis hans makker ikke er en der skal hjælpes...
I et ordenlig system med ham sammen med en anden angriber er han jo klasse og det har jeg nu set (ja han har ikke fået vild tur i den) men talentet er åbenlyst. Bliver det Zohore for Kadlec kunne man ligeså godt hive flere talenter op og være ligeglad med placering i denne sæson.Glacier skrev:Lad os nu lige komme ned på jorden og være realistiske.Sahl skrev:Hvis det er rigtigt bliver jeg skuffet. Det er tosset med mindre man har et spiller klar med samme potentiale!! Hvis det bliver Zohore på leje tror jeg ikke på top6 i år, så må vi nedjustere de forventninger der er.madsom skrev:Klaus Egelund melder nu at Kadlec er solgt til Sparta Prag! Beløbet skulle være 20,1 millioner
Selvom jeg selv ser et lys i Kadlec, så har han pt ikke vist mere end relativ uskarphed og et par gode løb, og set i det lys, er det da meget fint at sælge han for 20 mio. Det betyder vi har tjent 1 mio (minus løn) om måneden på han, på trods af at han max har spillet i 2 måneder sammenlagt.
Jeg synes 21 mil er for lidt og i sær hvis der ikke kommer andet ind. Men hvem ved måske bliver vi overrasket. Jeg er heller ikke varm på Bruninho..
Helt hypotetisk ville jeg gå så langt og sige at Pusic og Kadlec for Zohore og Bruninho ville gøre os 10% dårlige (hvis vi skal lige med %) Så trækker jeg mit top 6 forventning og siger overlevelse.
-
Steffen am
Hvis man skal være lidt kynisk kan man dog sige at han fik tjent 8 mio på 8 måneder på Kadlecmousebreaker skrev:Thorup er en dyr herre på mange fronter.
Er dog ellers helt enig i din analyse.
køb med omtanke
Er Bodorov den rigtige ? han er ikke hovedstødsstærk, det er Kian heller ikke og banggaard heller ikke
De skal have en hovedstødsstærk midtforsvar der samtidig er hurtig på fødderne.
Angreb her er jeg rådvild, fordi opspillet ikke har virket i lang tid.
Da de har været ude efter Jeppe Andersen, tyder det på, at de ikke er tilfreds med den offensive midtbane,
Jeppe Andersen er jo ikke angriber.
Angriber her synes jeg der hidtil har manglet en eller to med nogle rappe fødder.
Hvad angår Thorup, så er det vel fair at sige, at han har et halvt år til at lykkes med det hold der er tilbage.
Henter man nogle nye der visner ligesom Sisto og Pusic m.fl. så må man finde en anden træner
Er Bodorov den rigtige ? han er ikke hovedstødsstærk, det er Kian heller ikke og banggaard heller ikke
De skal have en hovedstødsstærk midtforsvar der samtidig er hurtig på fødderne.
Angreb her er jeg rådvild, fordi opspillet ikke har virket i lang tid.
Da de har været ude efter Jeppe Andersen, tyder det på, at de ikke er tilfreds med den offensive midtbane,
Jeppe Andersen er jo ikke angriber.
Angriber her synes jeg der hidtil har manglet en eller to med nogle rappe fødder.
Hvad angår Thorup, så er det vel fair at sige, at han har et halvt år til at lykkes med det hold der er tilbage.
Henter man nogle nye der visner ligesom Sisto og Pusic m.fl. så må man finde en anden træner
lad os se hvad Steinlein medbringer til fcm fans løbet af de sidste 5.30 timer tilbage...
jeg kan aldrig bliver klog på Steinlein.. om han er klog eller komplet....
jeg kan aldrig bliver klog på Steinlein.. om han er klog eller komplet....