Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
4096

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af 4096 »

henker skrev:hvorfor fucking har Steinlein ikke henter ham her!?!?! jeg taber virkelig snart min hovedet...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... juelsgaard
Hvad skulle vi dog med ham!!?
Jeg ved godt at dette er et debatforum, og at alle har ret til at have en mening, det sagt føler jeg mig efterhånden nødt til at udtrykke min uforbeholdne undren over dine forslag og indlæg Henker..?

Juelsgaard ind i stedet for hvem, - Novak, der vel er vores farligste spiller for tiden?

Lad være med at tabe hovedet, men forklar gerne hvorfor du seriøst mener at Julle skulle have været hentet tilbage??

henker

Indlæg af henker »

Kongeren82 skrev:
henker skrev:hvorfor fucking har Steinlein ikke henter ham her!?!?! jeg taber virkelig snart min hovedet...

Fordi han ikke er god nok?! Vi er rimeligt godt dækket ind på venstre back med Novak og Nissen - synes du virkelig du virkelig vi skal brænde penge af på endnu en venstre back??
vi har kun novak som venstre back!! nissen er til højre. og rømer er også til højre. men hvad nu hvis to af dem er skadet.. og juelsgaard er GODE NOK og har masse erfaringer fra fcm.. en ægte fcm dna..

4904

Indlæg af 4904 »

henker skrev:
Kongeren82 skrev:

Fordi han ikke er god nok?! Vi er rimeligt godt dækket ind på venstre back med Novak og Nissen - synes du virkelig du virkelig vi skal brænde penge af på endnu en venstre back??
vi har kun novak som venstre back!! nissen er til højre. og rømer er også til højre. men hvad nu hvis to af dem er skadet.. og juelsgaard er GODE NOK og har masse erfaringer fra fcm.. en ægte fcm dna..
Jeg må også erkende, at jeg risikere at jeg snart taber hovedet på baggrund af dette indlæg.... :lol:

Vi har ingen penge af betydning, men du vil bruge penge på Juelsgård som intet har vist siden FCM tiden. Han kunne tydeligvis ikke klare Frankrig, og nu ingengang et ordinært Brøndby hold - så nej tak herfra. VI har allerede Novak som stort set ikke er skadet, og vi kan flytte Nissen og bruge Rømer, hvis det skulle være tilfældet...

Så ros til Steinlein herfra for at holde nallerne langt væk fra Juelsgård :)

Sahl

Indlæg af Sahl »

Håber ikke vi sælger Kadlec for 19 mil. Det ville da være mere end tosset. Kunne forstå hvis vi snakkede 30-40 mil, men 19.. alt under 30 er for lidt i forhold til hvad jeg tror han kan komme til, at bidrage med indtil kontrakt udløb.

Det bliver spændende, at se om jeg får ret i min negative gæt eller om der bliver overrasket med nye spillere. Jeg tror desværre det ender med minimum et salg af Pusic og intet andet end leje af en ny angriber.

Jeg kunne godt tænke mig.

En central midterforsvar der kan gå direkte ind i start 11 og styrke den.
Hvis pusic sælges - en ny angriber af samme kvalitet.
Hvis Kadlec også sælges, så en profil til superligaen på angrebspladsen.

Jeg synes egentlig vores midtbane er helt fin.

madsom

Indlæg af madsom »

Pusic tæt på skifte til Standard Liege i Belgien melder søren sorgenfri på twitter. Han plejer at have ret når han melder ting op! :)

Martin Pusic forlader #fcm - næste stop Standard Liege. Kun detaljer mangler. #sldk #TransferDeadlineDay #standard #StandardLiege

Sahl

Indlæg af Sahl »

madsom skrev:Pusic tæt på skifte til Standard Liege i Belgien melder søren sorgenfri på twitter. Han plejer at have ret når han melder ting op! :)

Martin Pusic forlader #fcm - næste stop Standard Liege. Kun detaljer mangler. #sldk #TransferDeadlineDay #standard #StandardLiege
Håber ikke vi sælger Pusic for, at få en spiller som Zohore på leje, så bliver jeg slemt skuffet

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Til hvad?

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jesper BW1100 skrev:

Til hvad?
Enig jeg synes ikke Juelsgaard har gjort det godt siden han blev solgt herfra og der er jo en grund til, at Brøndby også lader ham gå

Spicker

Indlæg af Spicker »

Er det bare mig der husker forkert eller spillede Bruninho ikke kant i hjulmands 433 system? Jeg ser ham i hvert fald ikke som frontangriber i Thorups system, til det er han simpelthen ikke stærk nok i luften og i duellerne. Han er måske mere den individualist vi har savnet efter Pione smuttede? :)

Sahl

Indlæg af Sahl »

Spicker skrev:Er det bare mig der husker forkert eller spillede Bruninho ikke kant i hjulmands 433 system? Jeg ser ham i hvert fald ikke som frontangriber i Thorups system, til det er han simpelthen ikke stærk nok i luften og i duellerne. Han er måske mere den individualist vi har savnet efter Pione smuttede? :)
Well det er Thorup så hvem ved hvad han tænker på.. Men jeg vil nu heller ikke finde det en god ide med ham alene på top.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Pusic detaljer fra Standard Liege.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sparte P. skal snart slå til, for den går ikke i sidste time, FCM vil have en afløser og det dur ikke i sidste minut, det er for risikabelt

madsom

Indlæg af madsom »

Klaus Egelund melder nu at Kadlec er solgt til Sparta Prag! Beløbet skulle være 20,1 millioner :)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ds/6267595

Sahl

Indlæg af Sahl »

madsom skrev:Klaus Egelund melder nu at Kadlec er solgt til Sparta Prag! Beløbet skulle være 20,1 millioner :)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ds/6267595
Hvis det er rigtigt bliver jeg skuffet. Det er tosset med mindre man har et spiller klar med samme potentiale!! Hvis det bliver Zohore på leje tror jeg ikke på top6 i år, så må vi nedjustere de forventninger der er.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Så er der forhåbentlig et par solide positive overraskelser på vej TIL klubben..

Låst