Heller ikke nogen imponerende statistik, men det kan også være psyken ikke gik til Kina.JBT skrev:Han har spillet 7 kampe siden ankomst og endnu ikke scoret mål.Kongeren82 skrev:Ifølge. Wikipedia har ikke spillet en eneste kamp for dem
https://da.m.wikipedia.org/wiki/Bruninho
Transfer sommer 2016
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transfer sommer 2016
Så håber jeg vi har option på at købe ham...Husum skrev:Ifølge BT's livefeed skulle Bruninho komme ind på et et-årigt lejeophold og Kadlec handlen skulle være detaljer fra at være på plads ifølge EB livefeed.
Steinlein live på EB:
Munksgaard udlejet til en anden superligaklub - forsvaret bliver stadig tyndere, men Steinlein siger vi antalsmæssigt har den trup vi skal have nu hvor Munksgaard sendes afsted.
Siger desuden kommer der to ud skal der to ind (Pusic og Kadlec). Steinlein bekræfter der småting der adskiller ift. en Kadlec handlen - har en handel på stand-by hvis Kadlec handlen går igennem.
Pusic forhandler pt. med en anden klub.
Vil ikke kommentere direkte på Bruninho (men roser ham meget), siger dog samtidigt at man ikke skal gøre sig forhåbninger om så stor en profil.
Munksgaard udlejet til en anden superligaklub - forsvaret bliver stadig tyndere, men Steinlein siger vi antalsmæssigt har den trup vi skal have nu hvor Munksgaard sendes afsted.
Siger desuden kommer der to ud skal der to ind (Pusic og Kadlec). Steinlein bekræfter der småting der adskiller ift. en Kadlec handlen - har en handel på stand-by hvis Kadlec handlen går igennem.
Pusic forhandler pt. med en anden klub.
Vil ikke kommentere direkte på Bruninho (men roser ham meget), siger dog samtidigt at man ikke skal gøre sig forhåbninger om så stor en profil.
-
Steffen am
Interessant med Munksgaard, der er intet om hvor på vej hen, eller superligaklub der mangler en HB?
En anden superligaklub, hvor træneren kender ham. Så måske AGF.Steffen am skrev:Interessant med Munksgaard, der er intet om hvor på vej hen, eller superligaklub der mangler en HB?
Nope. Det er Lyngby:Husum skrev:En anden superligaklub, hvor træneren kender ham. Så måske AGF.Steffen am skrev:Interessant med Munksgaard, der er intet om hvor på vej hen, eller superligaklub der mangler en HB?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lyng ... -fcm-back/
-
mousebreaker
Glad for at det er en lejeaftale så. Formodentlig med en købsklausul. Ville være underligt andet. Han har fået en seriøs løn i Kina - det får han forhåbentlig ikke hos os, hvis det bliver aktuelt. I så fald skal den være præstationsbetingetJBT skrev:Han har spillet 7 kampe siden ankomst og endnu ikke scoret mål.Kongeren82 skrev:Ifølge. Wikipedia har ikke spillet en eneste kamp for dem
https://da.m.wikipedia.org/wiki/Bruninho
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Glimrende for Munksgaard. Han trænger til at blive udviklet på superliga niveau. Lyngby må være perfekt. God træner og god spillestil. Begge dele noget han ikke kan få i FCM
FCM kan ende med at have solgt og tjent på spillere inkl. Løssl og Fischer videresalg klausul i det her vindue for ca. 80 mill kr.
Sisto 45 mill
Kadlec 19 mill
Pussic 5 mill kr
+ 10 mill kr. indtæger på Løssl, Fischer, Marcus, Royer, udlejning mv.
Det eneste man har hentet p.t. lige nu er Halsti (transferfri) og Borring (gratis i forhold til man fik 1 mill kr for Marcus)
Leje af en Brasser ?
VDV er hente for ekstra bevilling af sponsorer og ejeren.
Sisto 45 mill
Kadlec 19 mill
Pussic 5 mill kr
Det eneste man har hentet p.t. lige nu er Halsti (transferfri) og Borring (gratis i forhold til man fik 1 mill kr for Marcus)
Leje af en Brasser ?
-
mousebreaker
Kadlec for 19 mio. Det lyder sgu for billigt efter min mening. To ting der kan retfærdiggøre det. Man har mistet troen på at han kan indfri forventningerne til ham under Thorup (wonder why?) eller Kadlec bare gerne vil hjem. I det mindste har vi samlet tjent en lille skilling på ham i så fald.FCM2000 skrev:FCM kan ende med at have solgt og tjent på spillere inkl. Løssl og Fischer videresalg klausul i det her vindue for ca. 80 mill kr.
Sisto 45 mill
Kadlec 19 mill
Pussic 5 mill kr
Det eneste man har hentet p.t. lige nu er Halsti (transferfri) og Borring (gratis i forhold til man fik 1 mill kr for Marcus)![]()
Leje af en Brasser ?
For 25m+ vil jeg mene det et no-brainer salg.
Vedr de 80 mio kroner vi har fået ind. Ja det er sgu meget fint. FCM Holding lånte 60 mio kroner af Benham i 2015 for at dække det meste af et underskud på hele 67,5 mio. De penge skulle betales tilbage senest denne sommer lød meldingerne på den gang. Jeg kan forestille mig at det er een af årsagerne til at man holder igen med forbruget.
Ifht regnskabet er det ikke kun de ca 80 mio der hjælper, det er også alle de lønkroner som vi har sparet det sidste halve års tid. Jeg håber at vi kan have betalt Benham tilbage og stadig have likviderne i orden efter dette vindue, samt en konkurrencedygtig trup.
- UlvenFraNord
Jeg synes det vil være en fejl at sælge Kadlec. Han er endelig langt om længe ved at være indspillet på holdet og jeg synes han viser et blik for spillet som er sjældent. Han mangler mere tid for at få det endelige gennembrud. Når det kommer så er han mere end 19 mio kr værd!
Bruninho kan passende være i stedet for Pusic.
Vi skriger stadig på en central forsvarsspiller.
Bruninho kan passende være i stedet for Pusic.
Vi skriger stadig på en central forsvarsspiller.
Der mener jeg du er helt forkert på den, Benham stillede lån til rådighed, men FCM lånte hvis aldrig de penge. Det har Steinlein endda korrigeret i journalist for det samme.mousebreaker skrev:Kadlec for 19 mio. Det lyder sgu for billigt efter min mening. To ting der kan retfærdiggøre det. Man har mistet troen på at han kan indfri forventningerne til ham under Thorup (wonder why?) eller Kadlec bare gerne vil hjem. I det mindste har vi samlet tjent en lille skilling på ham i så fald.FCM2000 skrev:FCM kan ende med at have solgt og tjent på spillere inkl. Løssl og Fischer videresalg klausul i det her vindue for ca. 80 mill kr.
Sisto 45 mill
Kadlec 19 mill
Pussic 5 mill kr
Det eneste man har hentet p.t. lige nu er Halsti (transferfri) og Borring (gratis i forhold til man fik 1 mill kr for Marcus)![]()
Leje af en Brasser ?
For 25m+ vil jeg mene det et no-brainer salg.
Vedr de 80 mio kroner vi har fået ind. Ja det er sgu meget fint. FCM Holding lånte 60 mio kroner af Benham i 2015 for at dække det meste af et underskud på hele 67,5 mio. De penge skulle betales tilbage senest denne sommer lød meldingerne på den gang. Jeg kan forestille mig at det er een af årsagerne til at man holder igen med forbruget.
Ifht regnskabet er det ikke kun de ca 80 mio der hjælper, det er også alle de lønkroner som vi har sparet det sidste halve års tid. Jeg håber at vi kan have betalt Benham tilbage og stadig have likviderne i orden efter dette vindue, samt en konkurrencedygtig trup.
-
mousebreaker
Interessant. Har googlet det og kan ikke finde benægtelsen men heller ikke andet end at det var et forslag på general forsamlingen.
Jeg håber du har ret. Det ændrer selvflg ikke på at der var et stort gabende hul på minus 67,5 mio
Jeg håber du har ret. Det ændrer selvflg ikke på at der var et stort gabende hul på minus 67,5 mio
I øvrigt har FCM ved at kval. til EL gruppespil i 2015 fået yderlig 50 mill kr. i kassen
Ja jo pas nu på, noget af det skyldes nedskrivninger hvilket betyder at i kassen er det måske 40-50 mill det drejer sig om.mousebreaker skrev:Interessant. Har googlet det og kan ikke finde benægtelsen men heller ikke andet end at det var et forslag på general forsamlingen.