Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Utroligt at der ikke er nogle journalister der stikker til ledelsen. Jeg håber Steinlein bliver ringet op i morgen. Jeg tror ikke vi skal gøre os nogle forhåblinger omkring spillerkøb.. Måske en eller to lejeaftaler ud af huset.
Hvis Kadlec og Pusic er væk om 24 timer, så er vi vel svækket med 50% eller sådan noget, når der nu skal sættes procenter på.
Hvis Kadlec og Pusic er væk om 24 timer, så er vi vel svækket med 50% eller sådan noget, når der nu skal sættes procenter på.
Enig jeg kunne også tænke mig at se et kritisk interview.Noerum skrev:Utroligt at der ikke er nogle journalister der stikker til ledelsen. Jeg håber Steinlein bliver ringet op i morgen. Jeg tror ikke vi skal gøre os nogle forhåblinger omkring spillerkøb.. Måske en eller to lejeaftaler ud af huset.
de sidste par vinduer har vi mister fra toppen af truppen, imens det der er kommet ind spillere ind fra en noget lavere hylden.
Rygterne om zohore bekræfter denne tendens, hvis der er hold i dem. Er det 4 Superliga klubber han har været i uden at være en succes. Mener at kunne huske at han sket ikke er i stand til at udfører det stykke arbejde man forventer af en angriber af hans størrelse. At være opspilsstation og holde på bolden.
-
Steffen am
Hvis ret skal være ret, havde han vel 'rimelig' succes i OB. Ikke prangende, men rimelig, hvorfor også Cardiff ville have ham.Vijen skrev:Enig jeg kunne også tænke mig at se et kritisk interview.Noerum skrev:Utroligt at der ikke er nogle journalister der stikker til ledelsen. Jeg håber Steinlein bliver ringet op i morgen. Jeg tror ikke vi skal gøre os nogle forhåblinger omkring spillerkøb.. Måske en eller to lejeaftaler ud af huset.
de sidste par vinduer har vi mister fra toppen af truppen, imens det der er kommet ind spillere ind fra en noget lavere hylden.
Rygterne om zohore bekræfter denne tendens, hvis der er hold i dem. Er det 4 Superliga klubber han har været i uden at være en succes. Mener at kunne huske at han sket ikke er i stand til at udfører det stykke arbejde man forventer af en angriber af hans størrelse. At være opspilsstation og holde på bolden.
Men ja, ikke imponerende.
Nu ved jeg ikke hvordan du tænker Noerum i forhold til at ringe til Steinlein, men er helt sikker på der nok skal være folk der ringer i morgen, både agenter der har nogle håbløse spillere de gerne vil have afsat, samt Viasat i deres deadline program.
Hvor kritiske de er, skal jeg dog ikke kunne sige.
-
Steffen am
I øvrigt tror jeg ikke Steinlein har solgt ud fordi han ikke kan lide os, enten er han blevet bundet eller også er der noget på vej.
Lille krøllet på den med Kadlec, som ikke nødvendigvis er til vores fordel. Det tjekkiske transfervindue er det sidste i Europa der lukker, først om 8 dage. Dvs. Sparta Prag ikke har travlt.
Vi kan selvfølgelig altid sige nej, men hvis det nævnte beløb er korrekt eller de hæver det, kan det godt være vi ikke rigtig kan sige nej.
Ville da være at foretrække hvis han blev solgt inden vores transfervindue lukker, så vi kan nå at hente evt. erstatning.
Lille krøllet på den med Kadlec, som ikke nødvendigvis er til vores fordel. Det tjekkiske transfervindue er det sidste i Europa der lukker, først om 8 dage. Dvs. Sparta Prag ikke har travlt.
Vi kan selvfølgelig altid sige nej, men hvis det nævnte beløb er korrekt eller de hæver det, kan det godt være vi ikke rigtig kan sige nej.
Ville da være at foretrække hvis han blev solgt inden vores transfervindue lukker, så vi kan nå at hente evt. erstatning.
Kadlec bliver kun solgt, hvis det lykkes at hente en erstatning.Steffen am skrev:I øvrigt tror jeg ikke Steinlein har solgt ud fordi han ikke kan lide os, enten er han blevet bundet eller også er der noget på vej.
-
Steffen am
Modtaget, tak for detWBW skrev:
Kadlec bliver kun solgt, hvis det lykkes at hente en erstatning.
Ja, så har Sparta Prag selvfølgelig også kun 24 timer, selvom deres vindue er åbent i længere tid.
Hvis den erstatning er Zohore så nej takSteffen am skrev:Modtaget, tak for detWBW skrev:
Ja, så har Sparta Prag selvfølgelig også kun 24 timer, selvom deres vindue er åbent i længere tid.
Kender intet til Zohore rygtet, eller nogen andre navne for den sags skyld. Ved bare der arbejdes hårdt.Sahl skrev:Hvis den erstatning er Zohore så nej takSteffen am skrev:Modtaget, tak for detWBW skrev:
Interessant er det også om Kadlec i denne sammenhæng ses som angriber eller kant, og hvilken af disse positioner erstatningen vil skulle dække og om han vil skulle kunne dække begge positioner.
Han lavede 9 mål i 24 kampe for OB, hvor mange andre på 20-21 år gør det, så jeg vil sige han var en stor succes's i OB og manden er altså kun 22 år så slet ikke toppet endnu.Sahl skrev:Hvis den erstatning er Zohore så nej takSteffen am skrev:Modtaget, tak for detWBW skrev:
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Eneste anke jeg har på Zohore, er faktisk ikke på manden selv - mere vores spillestil. For at Zohore skal lykkedes skal vi have nogle kanter der banke den i panden på ham - jeg har svært ved at se hvem det skal være? Alternativt skal det være fordi han skal agere Duncan og holde bolden i vores angreb og evt. ligge af til vdv - i så fald giver det bedre mening.
Hvis Zohore er tiltænkt en Duncan rolle er jeg mere rolig - det virkede da trods alt også under Thorup.
Hvis Zohore er tiltænkt en Duncan rolle er jeg mere rolig - det virkede da trods alt også under Thorup.
Kenneth Z kan ikke spille kant. Jeg vil hellere beholde kadlec en af få noget skod ind. Så skal man købe to spillere til en af de andre positioner vi allerede har vendt. Pengene er der jo, hvis beløbet er højt. Man har vel heller ikke regnet med salg, men håber sgu steinlein altid er forberedt. Spring nu banken og hent en top angriber. Han kunne med lidt held være at finde i en af top 5 eller 6 ligaerne i Europa.
-
Kongeren82
Hvor tror du de penge er?JBT skrev:Kenneth Z kan ikke spille kant. Jeg vil hellere beholde kadlec en af få noget skod ind. Så skal man købe to spillere til en af de andre positioner vi allerede har vendt. Pengene er der jo, hvis beløbet er højt. Man har vel heller ikke regnet med salg, men håber sgu steinlein altid er forberedt. Spring nu banken og hent en top angriber. Han kunne med lidt held være at finde i en af top 5 eller 6 ligaerne i Europa.
De fleste ligger vel i salget af Kadlec... (og Pusic)Kongeren82 skrev:Hvor tror du de penge er?JBT skrev:Kenneth Z kan ikke spille kant. Jeg vil hellere beholde kadlec en af få noget skod ind. Så skal man købe to spillere til en af de andre positioner vi allerede har vendt. Pengene er der jo, hvis beløbet er højt. Man har vel heller ikke regnet med salg, men håber sgu steinlein altid er forberedt. Spring nu banken og hent en top angriber. Han kunne med lidt held være at finde i en af top 5 eller 6 ligaerne i Europa.
-
Kongeren82
Tror du skal regne med en stor del skal dække et hul grundet manglende EL.
Argh, mon ikke salget af Pione har lukket det hul, vi har jo også andre transfer indtægter fra dette vindue.Kongeren82 skrev:Tror du skal regne med en stor del skal dække et hul grundet manglende EL.
Efter min mening burde største delen af pengene kunne geninvesteres.
Mon ikke vi kan bruge omkring 15 mio, inkl. singon fee hvis vi sælger Pusic og Kadlec for samlet 30.
To spillere ind til 1 mio eur hver er mit ønske.