Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
4096

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af 4096 »

Sahl skrev:
Lupus1999 skrev:Andreas Bjelland, Jeppe Andersen og Brock Madsen, så er jeg super tilfreds.

Altså hvis vi sælger Kadlec!
Det tror jeg er urealistisk. Jeg tror faktisk ikke man får andet ind end Zohore.
Hvis Zohore var eneste mulighed ville jeg personligt umiddelbart hellere undvære, og give de unge gutter chancen...

Sahl

Indlæg af Sahl »

4096 skrev:
Sahl skrev:
Lupus1999 skrev:Andreas Bjelland, Jeppe Andersen og Brock Madsen, så er jeg super tilfreds.

Det tror jeg er urealistisk. Jeg tror faktisk ikke man får andet ind end Zohore.
Hvis Zohore var eneste mulighed ville jeg personligt umiddelbart hellere undvære, og give de unge gutter chancen...
Helt enig. Jeg håber slet ikke på Zohore, men hvis man tænker over den taktik Thorup vil spille, så er han jo fin...... desværre...
Jeg håber ikke vi sælger Kadlec! Det er på trods det overskud vi kan lave.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

4096 skrev:
Sahl skrev:

En mand der har scoret 19 mål siden 2010. Det er da lige ham vi mangler.

Sent from my iPhone using Tapatalk

JBT

Indlæg af JBT »

Steinlein du gamle! Du har nogle kommende travle timer i vente!

Jeg mener vi egentlig skal holde udsalg, men ønsker en erstatning i hver kæde. Det kan en hver da se. Tænk nu på klub og fans og bring nogle godter med hjem! Du står for skud hvis ikke det sker.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er der nogen der ved hvad vi har gang i? Hvad er planen hvis alt lykkes?

Jeg håber bare ikke vi ender som taberne..

Sahl

Indlæg af Sahl »

Dondinho skrev:Er der nogen der ved hvad vi har gang i? Hvad er planen hvis alt lykkes?

Det er vel kun gæt og jeg har den negative hat på for tiden. Man kan håbe disse salg betyder, at vi får en klasse spiller ind på hver kæde, men jeg er bange for at man slanker massivt. Dvs. Salg af Pusic, Kadlec og kun tilgang af Zohore på lejeaftale.

Sker dette vil jeg være meget meget skuffet. Derfor håber jeg vi ser noget andet. Men med alt den tro på Thorup er jeg bange for, at Zohore er en spiller han gerne ser på holdet, da den vil passe til hans kedelige taktik.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Et salg af Kadlec som virker meget realistisk lige nu så kunne et kig på Fcks lager af kant spiller være en ide, Danny Amankvaa må vel kunne erhverves for 3-5 mill. og vi for 25 for Kadlec er det vel muligt at gøre noget ved for Steinlein.

JBT

Indlæg af JBT »

Helt enig i Danny Amankwaa. Bashkim Kadrii trænger også til spilletid. En ønskespiller ville måske være Kasper kusk, tvivler bare stærkt på at FCK vil leje ud til os! Desværre! Kenneth Z , det er vitterligt helt ude og skide altså. Så bliver det da kun værre. Hvad fanden bliver det næste. Kadlec skal bare sælges hvis rygte om det tårn høje bud er sandt. Der kan vel næsten købes to nye, og gode folk vel og mærke, i stedet hvis CS er heldig og dygtig.

Sahl

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:Helt enig i Danny Amankwaa. Bashkim Kadrii trænger også til spilletid. En ønskespiller ville måske være Kasper kusk, tvivler bare stærkt på at FCK vil leje ud til os! Desværre! Kenneth Z , det er vitterligt helt ude og skide altså. Så bliver det da kun værre. Hvad fanden bliver det næste. Kadlec skal bare sælges hvis rygte om det tårn høje bud er sandt. Der kan vel næsten købes to nye, og gode folk vel og mærke, i stedet hvis CS er heldig og dygtig.
Jeg tror ikke på, at de sælger til en anden Superliga Klub og da slet ikke vores!! Jeg tror vi skal være heldige hvis vi får noget ind udover Zohore og det er lidt trist.

Men jeg håber jeg bliver modbevist. Jeg synes bare det virker helt tosset det man har gang i og for mig ligner det, at man geare ned.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Andres Bjelland ville jeg være klar på, men tvivler stærkt på at det er realistisk. De to andre? Jeg vil falde grædende i søvn

Vedr Zohore. Han passer måske meget godt ind i vores system. Men hvis SmartOdds siger god for ham, så ved vi at det system har spillet fallit.

Undskyld negativiteten :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Zohore er fuldstændig uambitiøst hvis vi samtidig går af med både Pusic og Kadlec...

mnm123

Indlæg af mnm123 »

mousebreaker skrev:

Andres Bjelland ville jeg være klar på, men tvivler stærkt på at det er realistisk. De to andre? Jeg vil falde grædende i søvn

Vedr Zohore. Han passer måske meget godt ind i vores system. Men hvis SmartOdds siger god for ham, så ved vi at det system har spillet fallit.

Undskyld negativiteten :)
SmartOdds har vel allerede spillet falit, det kostet os dyrt med fejlkøb, og hvis Zohore er der fra siger det alt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

henker skrev:FCM købte ham og bruger ham kun 1 år og sælger bagefter!?!?! Det skriger virkelig noget galt i intern!!
Det er da helt omvendt, det er ikke FCM der vil sælge, det er Sparta Prag der meget gerne vil købe.
Hvis man kan tjene 15 mil. på en spiller på 8 måneder, er det sku da bare at sælge. :D

Sahl skrev:
JBT skrev:Helt enig i Danny Amankwaa. Bashkim Kadrii trænger også til spilletid. En ønskespiller ville måske være Kasper kusk, tvivler bare stærkt på at FCK vil leje ud til os! Desværre! Kenneth Z , det er vitterligt helt ude og skide altså. Så bliver det da kun værre. Hvad fanden bliver det næste. Kadlec skal bare sælges hvis rygte om det tårn høje bud er sandt. Der kan vel næsten købes to nye, og gode folk vel og mærke, i stedet hvis CS er heldig og dygtig.
Jeg tror ikke på, at de sælger til en anden Superliga Klub og da slet ikke vores!! Jeg tror vi skal være heldige hvis vi får noget ind udover Zohore og det er lidt trist.

Men jeg håber jeg bliver modbevist. Jeg synes bare det virker helt tosset det man har gang i og for mig ligner det, at man geare ned.
Vil også blive mildt overrasket hvis FCK gider at sælge til os, og jeg er helt sikkert på at vi ikke lejer af FCK,
ingen grund til at spilde spilletid på deres talenter.

Enig i Zohore er uambitiøst, så netop hellere give spilletid til vores talenter.
Gerne sælg Kadlec hvis den pris er rigtigt, og behold Pusic og smid ham på toppen fra start.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Dondinho skrev:Er der nogen der ved hvad vi har gang i? Hvad er planen hvis alt lykkes?

Som det er lige nu ligner vi taberne. Vi sælger og sælger og så sker der ikke andet. Tror også der er mange der gerne ville kunne se hvad toppen har gang i. Skal der købes/lejes nye spillere eller fortsætter salgene. Vi skal vel også have lejet et par spillere ud.

Hvor kommer det med Zohore fra ? Hvis det er rigtigt vil vores kedelige stil da fortsætte, og har han ikke også en skidt skadeshistorik. OK han er stor og fysisk stærk meen er han manden. Hvis Kadlec og Pusic forsvinder skal vi ha en ind der bare bomber kasser ind.

Men hvorfor virker det hele som om det er kaos for tiden. Økonomien driller, spillere søger væk og vil gerne væk. Den eneste der ikke vil væk er træneren. Thorup har da ansvaret for at udvikle spillerne og ikke afvikle dem ved at begrænse deres måde at spille på.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er der egentlig nogen der har hørt om Musefiu Ashiru og Razak Adebayo Odeyemi.
Altså de er tydeligvis opgivet, men undrer mig over man intet har hørt.

Ifølge transfermarket er førstnævnte taget til FC Tatran Presov i Slovakiet

Låst