Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Der må jo en fanaktion til. Fans påtog sig ansvaret for at sætte spillerne op til kamp, og tog til træningen før Viborg kampen. Det er åbenbart også fansenes ansvar, at fortælle at det går (for) dårligt, da ledelsen synes blind.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Mon ikke det er en god idé, når alt kommer til alt, så har han jo ikke leveret noget på banen i lang tid og der er jo nok en grund til, at han har fået lov til at kikke sig om efter en ny klub. Hvis der / han /Pusic mangler engagement og attitude til træning, kan det være med til at ødelægge stemningen i omklædningsrummet og noget galt er der, det er tydeligt for enhver. Der har før været problemer med Pusic og jeg vælger at tro på, at det er derfor man nu handler som man gør, indtil andet er bevist.
Fint indspark. Og ville nok være enig, hvis ikke det lige var fordi alle andre spillere heller ikke rigtig ligner nogen, der tror på tingene og sprudler af optimisme og gå-på-mod.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke det er en god idé, når alt kommer til alt, så har han jo ikke leveret noget på banen i lang tid og der er jo nok en grund til, at han har fået lov til at kikke sig om efter en ny klub. Hvis der / han /Pusic mangler engagement og attitude til træning, kan det være med til at ødelægge stemningen i omklædningsrummet og noget galt er der, det er tydeligt for enhver. Der har før været problemer med Pusic og jeg vælger at tro på, at der er derfor man nu handler som man gør, indtil andet er bevist.
/Cortez
For at kunne levere på banen, er det en forudsætning, at han får spilletid. I øvrigt er det ikke korrekt. I foråret, hvor han fik moderat spilletid, var han knivskarp! Naturligvis præsterer han ikke, når han på ingen måde kan opnå kampform og det samtidig er åbenlyst, at træneren har til hensigt at lade ham ruste op på bænken.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke det er en god idé, når alt kommer til alt, så har han jo ikke leveret noget på banen i lang tid og der er jo nok en grund til, at han har fået lov til at kikke sig om efter en ny klub. Hvis der / han /Pusic mangler engagement og attitude til træning, kan det være med til at ødelægge stemningen i omklædningsrummet og noget galt er der, det er tydeligt for enhver. Der har før været problemer med Pusic og jeg vælger at tro på, at det er derfor man nu handler som man gør, indtil andet er bevist.
-
mousebreaker
Fuck hvor er det godt nok bare sygt. Altså helt sygt
Jess Thorup er godt og grundigt i gang med at smadre det hele. Med Steinlein og Co's billigelse desværre.
"Pusic passer ikke ind i spillestilen"
Jesus mand, han har nærmest ikke lavet andet end at score mål siden han kom til, hvis han fik tillid. At kalde ham superligaens bedste angriber vil være en overdrivelse, men han er absolut helt oppe i top. Han har måske været den bedste i suppen på sin plads, i sæsonen 14/15.
Glen Riddersholm elsker Duncan, alligevel havde han Pusic som stensikker første angriber i lange perioder. Så sikker at Duncan blev sendt ned for at spille en kamp med ungdomspillerne på et tidspunkt. Mig bekendt var vores spillestil ikke markant anderledes dengang end den er nu, bortset fra at vi havde en træner som kunne få spillerne til at fungere i det system. Selvfølgelig har der været perioder hvor han ikke lykkedes og Duncan kæmpede sig da også til retten som førstevalg i perioder.
Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Nu bør Kadlec få mere tid på top og væk fra kanten. Jeg synes bare ikke at han fungerer som håbet. Så ham skal vi nok også af med til vinter eller senest til sommer.
Det ville være nemmere at skille sig af med det virkelige problem. Ham der sidder på trænerbænken.
Jeg tror faktisk ikke at Thorup fodboldfagligt er en dårlig træner, han er bare ikke i stand til at få spillerne til at præstere. Spillerne ser ud til at visne under ham, og det værste er at det ikke er et øjebliksbillede. Måske han også bare er fejlcastet til at spille et system han ikke føler for/forstår. Det er Steinleins hovedpine
At Pusic snart er fortid er bare et endnu udslag af Jess Thorups manglende formåen, som jeg ser det.
Jess Thorup er godt og grundigt i gang med at smadre det hele. Med Steinlein og Co's billigelse desværre.
"Pusic passer ikke ind i spillestilen"
Jesus mand, han har nærmest ikke lavet andet end at score mål siden han kom til, hvis han fik tillid. At kalde ham superligaens bedste angriber vil være en overdrivelse, men han er absolut helt oppe i top. Han har måske været den bedste i suppen på sin plads, i sæsonen 14/15.
Glen Riddersholm elsker Duncan, alligevel havde han Pusic som stensikker første angriber i lange perioder. Så sikker at Duncan blev sendt ned for at spille en kamp med ungdomspillerne på et tidspunkt. Mig bekendt var vores spillestil ikke markant anderledes dengang end den er nu, bortset fra at vi havde en træner som kunne få spillerne til at fungere i det system. Selvfølgelig har der været perioder hvor han ikke lykkedes og Duncan kæmpede sig da også til retten som førstevalg i perioder.
Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Nu bør Kadlec få mere tid på top og væk fra kanten. Jeg synes bare ikke at han fungerer som håbet. Så ham skal vi nok også af med til vinter eller senest til sommer.
Det ville være nemmere at skille sig af med det virkelige problem. Ham der sidder på trænerbænken.
Jeg tror faktisk ikke at Thorup fodboldfagligt er en dårlig træner, han er bare ikke i stand til at få spillerne til at præstere. Spillerne ser ud til at visne under ham, og det værste er at det ikke er et øjebliksbillede. Måske han også bare er fejlcastet til at spille et system han ikke føler for/forstår. Det er Steinleins hovedpine
At Pusic snart er fortid er bare et endnu udslag af Jess Thorups manglende formåen, som jeg ser det.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi har før ramt et hul og det har vi tydeligvis gjort igen. Nye spillere der ikke kender hinanden og vores måde at spille på, samt en stor oprykning af tidigere u19 spillere, som tydeligvis mangler en del før de rammer niveau, kan være en del af årsagen. Det ville være dejligt med en ærlig udmelding fra enten KBB eller Thorup om , at vi er udfordret og har problemer osv. for det er så tydeligt og det gør så ondt at se på og smerter langt ind i hjertet. Ærlighed kan være en god idé.Cortez skrev:Fint indspark. Og ville nok være enig, hvis ikke det lige var fordi alle andre spillere heller ikke rigtig ligner nogen, der tror på tingene og sprudler af optimisme og gå-på-mod.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke det er en god idé, når alt kommer til alt, så har han jo ikke leveret noget på banen i lang tid og der er jo nok en grund til, at han har fået lov til at kikke sig om efter en ny klub. Hvis der / han /Pusic mangler engagement og attitude til træning, kan det være med til at ødelægge stemningen i omklædningsrummet og noget galt er der, det er tydeligt for enhver. Der har før været problemer med Pusic og jeg vælger at tro på, at der er derfor man nu handler som man gør, indtil andet er bevist.
/Cortez
Senest rettet af TrueWolfMidt 29. aug 2016, 10:58, rettet i alt 1 gang.
Steinleins troværdighed ???
Steinlein proklamerede at den polske målmand man havde trængte til at komme hjem til Polen.
Men var det sandt næppe
her er han nu
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ac-h ... -maalmand/
Steinlein proklamerede at den polske målmand man havde trængte til at komme hjem til Polen.
Men var det sandt næppe
her er han nu
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ac-h ... -maalmand/
Nej, årsagen sidder på trænerbænken og ledelsen i vores klub er tilsyneladende fuldt ud tilfreds med et nedrykningsspil og et onetime shot i Europa, der kun blev vellykket af at vi havde et stjernehold på det tidspunkt, hvoraf 75% nu er væk og ikke erstattet samt nogle mellemhold, der ikke var særligt gode (Legia og Brügge). Til de store tabte vi jo kæmpestort.TrueWolfMidt skrev:Vi har før ramt et hul og det har vi tydeligvis gjort igen. Nye spillere der ikke kender hinanden og vores måde at spille på, samt en stor oprykning af tidigere u19 spillere, som tydeligvis mangler en del før de rammer niveau, kan være en del af årsagen.Cortez skrev:Fint indspark. Og ville nok være enig, hvis ikke det lige var fordi alle andre spillere heller ikke rigtig ligner nogen, der tror på tingene og sprudler af optimisme og gå-på-mod.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke det er en god idé, når alt kommer til alt, så har han jo ikke leveret noget på banen i lang tid og der er jo nok en grund til, at han har fået lov til at kikke sig om efter en ny klub. Hvis der / han /Pusic mangler engagement og attitude til træning, kan det være med til at ødelægge stemningen i omklædningsrummet og noget galt er der, det er tydeligt for enhver. Der har før været problemer med Pusic og jeg vælger at tro på, at der er derfor man nu handler som man gør, indtil andet er bevist.
/Cortez
Vi satser nu over mange måneder på en spillestil der ikke har noget med fodbold at gøre og hovedpersonen er Poul og Kadlec der ikke ville kunne komme på hold i Horsens. Samtidig skyller man suppens sikreste topscorer ud i toilettet pga trænerens personlige ego og issues. Jo, det ser sandelig professionelt ud, klubben og holdet og spillestilen er ved at blive en skændsel efterhånden uden nogen form for stil og idé...
-
mousebreaker
Pusic spiller 25 kampe scorer 13 mål (17 mål sæsonen inden, 9 af dem for Esbjerg, topscorer i ligaen). Han skulle bruge 109 minutter per mål, det var bedst af alle angribere i superligaens top 18 !!!O skrev:For at kunne levere på banen, er det en forudsætning, at han får spilletid. I øvrigt er det ikke korrekt. I foråret, hvor han fik moderat spilletid, var han knivskarp! Naturligvis præsterer han ikke, når han på ingen måde kan opnå kampform og det samtidig er åbenlyst, at træneren har til hensigt at lade ham ruste op på bænken.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke det er en god idé, når alt kommer til alt, så har han jo ikke leveret noget på banen i lang tid og der er jo nok en grund til, at han har fået lov til at kikke sig om efter en ny klub. Hvis der / han /Pusic mangler engagement og attitude til træning, kan det være med til at ødelægge stemningen i omklædningsrummet og noget galt er der, det er tydeligt for enhver. Der har før været problemer med Pusic og jeg vælger at tro på, at det er derfor man nu handler som man gør, indtil andet er bevist.
http://www.superstats.dk/maal/plus-assi ... vis=Samlet
HAN PASSER IKKE IND I SPILLESTILEN !!!
De er krafteddeme latterlige at høre på.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Ok, kan være at han er igang med at ødelægge stemningen, så man er nødt til det her.... Men hvis man har bare et lille strejf af professionalisme, så skal der gerne komme en fuldgod monstersigning af en erstatning i de næste dage, for det vi har oppe foran er indbegrebet af impotens og klodsmajorspillere!!! Sorry Poul og Kadlec, men i er ikke værdige til et tophold, som i spiller!
Synes folk skal tage og tjekke boldtråden om Pusic. Her ser man at alle andre klubber skriger på en spiller som Pusic. ALLE kan bruge sådan en target-man...... undtagen vores super træner, der åbenbart har helt overnaturlige visioner hvor Superliga-topscorere ikke "passer ind". Ja, der er sku godtnok gået fodbopdnørderi i trænerens idéer på den helt helt ufede og mildesttalt usuccesfulde måde. Tak for lort Steinlein for ansættelsen af Jess Høgh!
- UlvenFraNord
Præcist. Det er det mest latterlige. Det er uden for pædagogisk rækkevidde. Nåja vi banker jo mål ind og har flere enormt succesfulde angribere som kender vejen til netmaskerne, eller hva? NEJ for pokker.Cortez skrev:At Pusic ikke passer ind i vores spillestil fordrer at vi har en. Der er altså et eller andet helt galt i truppen - og har været det siden Thorup kom til. Kære ledelse: Få lige kigget på de problemer, der åbenlyst er på holdet. Fra mit synspunkt (og fra en del andres qua skriverierne herinde) så ser det udefra altså ud til at alt sejler!
/Cortez
Og hvorfor fungerer Pusic så ikke. Hvorfor fungerede Sisto ikke? Hvorfor ligner Kadlec ikke en mand til 2 mio euro? Hvorfor shiner Jakob Poulsen ikke? Hvorfor ligner Kian Hansen bambi på isen? Hvorfor spiller Rilwan pludselig central midtbane?
HVORFOR KAN VI IKKE VINDE KAMPE?
Løsning: Gå af med vores bedste spillere. Sælg Pusic så kommer vi da sikkert til at spille bedre og score. Ja det hjalp da også at Sisto nu ikke varmer vores bænk længere.
SÆLG THORUP - sorry to say - find en træner der rent faktisk kan lave en taktik, kan motivere spillerne og ikke skifter halvdelen af startopstillingen og spillerplaceringerne fra kamp til kamp. Og hold så fingrene fra Pusic!!!
Alarmklokkerne ringer..
så opfylder min ønske om at sælg pusic dog nu mangler jeg bare at sælge big Paul, Poulsen og Thorup... de skal ude af porten.
Sæt dem til salg på DBA - så skal du nok få dem solgt.henker skrev:så opfylder min ønske om at sælg pusic dog nu mangler jeg bare at sælge big Paul, Poulsen og Thorup... de skal ude af porten.
Enig i et Pusic salg, hvis han er med til at skabe splid i omklædningsrummet. Det har han historik for.
Det betyder også at man har valgt at bruge Kadlec på top, hvilket der er langt mere perspektiv i. Kadlec kan også blive langt bedre end Pusic.
Jeg synes vi har en stærk trup, som efter min overbevisning kun mangler en kvalitets 8'er, hvor jeg ser Jeppe Andersen som ideel. Forsvaret er vi dækket ind, da Riis og Halsti nok skal dække for Banggaard og Kian.
På midtbanen tror jeg vi kommer til at vende trekanten om, så den RVD(10'er), Jakob Poulsen(6'er/8'er), Tim Sparv (6'er).
Så skal Olsson, Rømer, Duelund og Larsen kæmpe om pladserne. Duelund som 10'er og de andre på 6'er/8'er positionen.
Jeppe Andersen vil være perfekt at få ind. En mand med energi, blik for spillet og duelstærk. En light udgave Petter Andersson.
Det betyder også at man har valgt at bruge Kadlec på top, hvilket der er langt mere perspektiv i. Kadlec kan også blive langt bedre end Pusic.
Jeg synes vi har en stærk trup, som efter min overbevisning kun mangler en kvalitets 8'er, hvor jeg ser Jeppe Andersen som ideel. Forsvaret er vi dækket ind, da Riis og Halsti nok skal dække for Banggaard og Kian.
På midtbanen tror jeg vi kommer til at vende trekanten om, så den RVD(10'er), Jakob Poulsen(6'er/8'er), Tim Sparv (6'er).
Så skal Olsson, Rømer, Duelund og Larsen kæmpe om pladserne. Duelund som 10'er og de andre på 6'er/8'er positionen.
Jeppe Andersen vil være perfekt at få ind. En mand med energi, blik for spillet og duelstærk. En light udgave Petter Andersson.