Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af FCM2000 »

Her er der altid snak om køb.

nu kommer jeg med en salgs anbefaling, sælg Poul, han formår ikke engang at vinde duellerne på toppen når der bliver losset op til ham.

PRØV AT SE DEN HER KAMP IGENNEM OG FØLG HAM, han udretter intet. Det er næsten en befrielse når han forlader banen.

Vijen

Indlæg af Vijen »

FCM2000 skrev:Her er der altid snak om køb.

nu kommer jeg med en salgs anbefaling, sælg Poul, han formår ikke engang at vinde duellerne på toppen når der bliver losset op til ham.

PRØV AT SE DEN HER KAMP IGENNEM OG FØLG HAM, han udretter intet. Det er næsten en befrielse når han forlader banen.
Han burde ihvertfald ikke længere være vores første angriber.

Der var især en situation, hvor bolden var fri og duelund kunne tage den og løbe imod mål. Istedet tog Paul bolden og løb imod midterlinjen og lavede en fejl aflevering. Han mangler simpelthen spil intelligens.

Desværre er pusic og Thorup ikke særlig gode venner. Vi så i foråret at når han begyndte at få ordentlig spilletid så scorer han.

Kadlec kunne godt være løsningen som forreste mand, men så mangler der en kant. Hvilket vi allerede gør, efter sisto rejste har vi spillet med Rømer som kant i flere kampe.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Har vi ikke for mange spillere nu vi ikke skal spille EL. Jeg tror at hvis vi får bud så sælger vi Pusic, Marco Larsen og gerne Rømer.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Jeg tror man gerne vil leje nogen unge ud, og så sælge en eller to:

Udlejning:
David
Thycosen

Salg:
Marco Larsen
Pusic?

Rømer tror jeg ikke på sælges! Dels, hvem skulle købe ham og han er god til at lappe huller..

Noget der nager mig er Pusic, mon han allerede er solgt efter som han ikke var med idag? Jeg synes vi mangler en offensiv spiller hvis han sælges, enten en skarp angriber eller en rigtig kantspiller..

henker

Indlæg af henker »

FCM2000 skrev:Her er der altid snak om køb.

Har jo forudset det for to år siden.. Og FCM vælger at beholde ham.. Øv!!

henker

Indlæg af henker »

tatoo skrev:Har vi ikke for mange spillere nu vi ikke skal spille EL. Jeg tror at hvis vi får bud så sælger vi Pusic, Marco Larsen og gerne Rømer.
Også gerne big Paul..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

henker skrev:
tatoo skrev:Har vi ikke for mange spillere nu vi ikke skal spille EL. Jeg tror at hvis vi får bud så sælger vi Pusic, Marco Larsen og gerne Rømer.
Også gerne big Paul..
Var det ikke Ørgaard der sagde at Paul bliver FCMs største salg :shock:

Sådan en som Poul bør sættes på andet holdet i en periode, for at tanke selvtillid

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg synes i hvert fald, det er en kende drastisk at ville sælge Paul nu. Han er stadig ung og har meget at lære. Hans store problem er, at han er udset af træneren til at skulle trække læsset, og det er en svær opgave.

Så nej, vent med at sælge Paul. Han kan stadig udvikle sig. Men giv ham en puster og giv et af vores millionindkøb chancen. For alvor, tak! Ikke 65 eller 25 minutter. 90. Kadlec og Pusic bør simpelthen være mere komplette angribere end Paul. Jeg formoder, at Kadlec ikke døjer med småskavanker, så brug ham nu for pokker! Vi ved, han har potentialet, men det bliver alt for urytmisk for ham, når han ikke spiller hele kampe.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Nej Paul skal ikke sælges. Men han er simpelthen ikke god nok til at starte inde når vi har både Pusic og Kadlec. At Thorup ikke bruger Pusic forstår jeg ingenting af, Pusic har bevist han kan score mål. Vi er lige gået af med Duncan som også kunne score sine mål, hvis det at Thorup ikke bruger Pusic bliver skyld i at presse ham væk fra klubben, er det da det rene vanvid. Det er svært at finde de typer angribere.
Thorup brugte heller ikke Sisto, han fik allernådigst lov at komme på banen til sidst i kampene. Jeg kan ikke lade være med at tænke på det, når jeg tænker på Pusic....

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/pusi ... -klubjagt/

Hvem i alverden har de så tænkt sig skal være angriber? Med mindre vi har en på vej ind, så virker det fuldstændigt sindssygt i min optik!

O

Indlæg af O »

Kongeren82 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/pusi ... -klubjagt/

Hvem i alverden har de så tænkt sig skal være angriber? Med mindre vi har en på vej ind, så virker det fuldstændigt sindssygt i min optik!
Hvad fanden foregår der dog i klubben? Hvad skete der lige? Er det den beef, som Thorup og Pusic har haft, som har ført hertil? Pusic er uden tvivl vores bedste angriber, og måske endda Superligaens bedste, når han får mulighed for at spille sig varm. Det beviste han i foråret! Vi kan ikke score mål og så vælger man det her. For at gøre ondt værre, så får vi vel ikke engang noget nævneværdigt for ham, da han har fået lov at rådne op på bænken, siden narhatten Thorup kom til.

Vi minder mere og mere om en klub i frit fald...

JBT

Indlæg af JBT »

Fuldkommen hjerneblødning, det virker totalt ulogisk, især også for alle jer der har sagt Pusic er den bedste angriber i Suppen osv., hvor lander det nu, dog uden vi ved nærmere. Det er for fanden da en hån, det her. Og som du nævner, så har jeg kaldt den tidligere. Frit fald står for døren.

Cortez

Indlæg af Cortez »

At Pusic ikke passer ind i vores spillestil fordrer at vi har en. Der er altså et eller andet helt galt i truppen - og har været det siden Thorup kom til. Kære ledelse: Få lige kigget på de problemer, der åbenlyst er på holdet. Fra mit synspunkt (og fra en del andres qua skriverierne herinde) så ser det udefra altså ud til at alt sejler!

/Cortez

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Når man er i gang, måske skulle man give Thorup fri også :-)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Cortez skrev:At Pusic ikke passer ind i vores spillestil fordrer at vi har en. Der er altså et eller andet helt galt i truppen - og har været det siden Thorup kom til. Kære ledelse: Få lige kigget på de problemer, der åbenlyst er på holdet. Fra mit synspunkt (og fra en del andres qua skriverierne herinde) så ser det udefra altså ud til at alt sejler!

/Cortez
Pusic er ikke lige så høj som Paul, så Pusic passer ikke ind i spillestillen med lange bolde op i hovedet på angriberen, det er jo det Jess vil. :roll:

Låst