HKP skrev:Sjovt nok har det jo været " forbudt " at tale om at Thorup ikke udvikler holdet... Men det skriger jo til himlen at den er helt helt gal.... Igen igen igen igen....
ja der er ingen udvikling overhovedet, nogle spillere hænger tydeligt rent selvtillidsmæssigt.
Dog kan Thorup ikke gøres til ansvar for at man rykker det halve af U 19 holdet op, og man går efter europa, det hænger ikke sammen.
At Sparv går i stykker kan man heller ikke skyde skylden på ham.
Jeg undre mig over købet af Halsti, hvad er formålet med ham ?
Men det er jo også forbudt at tale om Nissen herinde, jeg synes han gør det glimrende fremad MEN bagud er der for meget U19 over ham, og det samme må man sige om Duelund.
Korrekt Thorup for nu ro til at arbejde med holdet her i efteråret, når FCM ikke er i gruppespillet, men lunten den bliver kortere, jeg har ikke nævnt fyrring, men den kan meget snart komme.
For mig er det tydeligt, at opstillingen med Sparv, Olsson og Poulsen ikke hænger sammen
Vdv vidste i aften, at han kan hive spillet op i tempo, trods han ikke har spillet i lang tid, en klassespillere.
Personligt tror jeg at Thorup er nød til at ændre på brikkerne, gå over til en 4-4-2 med en diamant på midten, f.eks. sparv bagerst, Olsson/Poulsen og vdv på den centrale del og hassan/poulsen/duelund forrest
Steinlein må finde en klassemidtforsvar, der kan få styr på det defensive.