ENIG!!Cortez skrev:HVIS vi skal have en ny træner, skal han være udenlandsk. De danske trænere er bare ikke dygtige nok. BUM!
/Cortez
SL: FCM - Sønderjyske
Re: SL: FCM - Sønderjyske
Jeg er stor fan af Kian, men giver jer der er kritiske, ret i at han er faldet drastisk i niveau.
Tror ikke vi er de eneste der savner Eric...
-prøv at se interviews med Kian siden Eric forlod klubben. Hans øjne mangler glød og han virker uden humør. Om det er årsagen ved jeg ikke, men det virker som om noget trykker ham....
-prøv at se interviews med Kian siden Eric forlod klubben. Hans øjne mangler glød og han virker uden humør. Om det er årsagen ved jeg ikke, men det virker som om noget trykker ham....
FCM- always
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ikke at det er det? men det kunne være manglende spilforståelse imellem Kian og Banggaard. Noget er helt galt på vores hold både defensivt samt offensivt.5915 skrev:Jeg er stor fan af Kian, men giver jer der er kritiske, ret i at han er faldet drastisk i niveau.
Citat fra Kian:
Der er ikke andet at gøre end, at jeg må se at få øvet min teknik.
Tænk det troede jeg de gjorde til hver træningssamling.
Vi dominerede og styrede denne kamp fuldstændig, så jeg er temmelig skuffet over at sejren glipper. Nu er der pludselig langt op til toppen, der ellers kun var en kamp væk, hvis vi bare havde vundet.
Kian har aldrig været en spiller som Nissen, med ild i øjnene og kampgejsten lysende ud af ham. Men det betyder ikke at han ikke kæmper for holdet. Det synes jeg bestemt han gør, i hver kamp, og indtil fløjten lyder. Han viser det bare på en anden måde.
Sønderjyske har en skidt sæson, sikkert fordi de lægger deres energi i EL, men de formåede dog at spille 1-1 mod FCK for blot 2 runder siden. Det er slet ikke noget dårligt hold, og når de så har heldet og marginalerne, og vi har det komplet modsatte, så skal der ikke mange tilfældigheder til, før det der burde være en sejr, bliver til en uafgjort.
Jeg synes vi spiller ret godt for tiden, og tror på at marginalerne vender snart. Vi spiller ikke kun med lange bolde, men veksler mellem at kombinere os ud af problemerne og lange afleveringer frem af banen. Og vi formår begge dele.
Jeg tror ikke vi kan true FCK, og hvis vi ryger ud af EL på torsdag, kan det her højst blive en ok sæson som jeg ser det lige nu, men jeg ser os slet ikke ude af top 3.
Ros til:
-Mikkel Andersen, der stod en god kamp. Jeg er kommet i tvivl om hvem der er den bedste målmand i klubben.
-Banggaard, som jeg synes gør det rigtig godt. Han mangler fart, men har mange andre kvaliteter som gør ham til en rigtig god forsvarspiller.
-Mentaliteten, at vi kommer tilbage fra at være bagud og burde ha sikret sejren
Negativt:
-En række profiler på dette forum, hvor man på forhånd kender indholdet af deres indlæg, allerede inden man har læst dem.
Kian har aldrig været en spiller som Nissen, med ild i øjnene og kampgejsten lysende ud af ham. Men det betyder ikke at han ikke kæmper for holdet. Det synes jeg bestemt han gør, i hver kamp, og indtil fløjten lyder. Han viser det bare på en anden måde.
Sønderjyske har en skidt sæson, sikkert fordi de lægger deres energi i EL, men de formåede dog at spille 1-1 mod FCK for blot 2 runder siden. Det er slet ikke noget dårligt hold, og når de så har heldet og marginalerne, og vi har det komplet modsatte, så skal der ikke mange tilfældigheder til, før det der burde være en sejr, bliver til en uafgjort.
Jeg synes vi spiller ret godt for tiden, og tror på at marginalerne vender snart. Vi spiller ikke kun med lange bolde, men veksler mellem at kombinere os ud af problemerne og lange afleveringer frem af banen. Og vi formår begge dele.
Jeg tror ikke vi kan true FCK, og hvis vi ryger ud af EL på torsdag, kan det her højst blive en ok sæson som jeg ser det lige nu, men jeg ser os slet ikke ude af top 3.
Ros til:
-Mikkel Andersen, der stod en god kamp. Jeg er kommet i tvivl om hvem der er den bedste målmand i klubben.
-Banggaard, som jeg synes gør det rigtig godt. Han mangler fart, men har mange andre kvaliteter som gør ham til en rigtig god forsvarspiller.
-Mentaliteten, at vi kommer tilbage fra at være bagud og burde ha sikret sejren
Negativt:
-En række profiler på dette forum, hvor man på forhånd kender indholdet af deres indlæg, allerede inden man har læst dem.
-
mousebreaker
Pil Banggaards ud af den ligning. Han havde ikke en kinamands chance for at undgå den. Noter den som et afrettet skud hvad det reelt også var.FCM2000 skrev:Der er for lidt konsekvens, Kian hansen impliceret i 2 selvmål og banggaard 1, i de sidste 3 kampe.
Jeg har ikke meget tro på drengene i Tyrkiet. I forvejen en svær opgave, men deres selvtillid og tro på egne evner må også være lav i øjeblikket, samtidig med at de også har haft en helt masse uheld i afgørende situationer. Kampen skal selvfølgelig spilles men avancement ligger ikke ligefrem i kortene.FCM2000 skrev: Ingen af de 2 midtforsvar er kommet særligt godt fra start, men de har jo heller ikke en der umiddelbart står og puster dem i nakken ?
Der har været kritik af Banggaard, men jeg synes bestemt heller ikke Kian Hansen er kommet særlig godt i gang i år.
går fcm videre i EL, så må og skal Steinlein ud med det store tegnebog, 1 klasse midtforsvar, 1 klasse def. midtbane og 1 klasse offensiv midtbane.
Skulle vi mod forventning komme videre, så kan jeg ikke se behovet for en ny offensiv og ny defensiv midtbanespiller. Vi har lige hentet vdv til den offensive og Halsti til den defensive. Rømer og Nissen kan også vikariere på 6'eren. Sparv er klar efter nytår. Så kan vi begynde at snakke om den kvalitet spillerne har, men antalsmæssigt mangler vi ikke spillere på midtbanen. Vi kunne måske godt trænge til udskiftning...
Iøvrigt ganske tankevækkende at vores med afstand mest målfarlige spiller i truppen, er venstreback. Det fortæller en historie om at vi har en offensiv taktisk indstilling men også at vi har en stor flok tandløse spillere på den offensive midtbane og i angrebet.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Et er sikkert.... Van der Vaart SKAL prøves nede i Tyrkiet, koste hvad det koste vil! PT er kreativiteten på vores hold ikke-eksisterende og der skal mere til, hvis vi vil videre.
Så har Thorup også chancen for at gøre sin Manchester-brøler god igen, med ikke at stille på banen med de bedste fodspillere til sådan en kamp....
Så har Thorup også chancen for at gøre sin Manchester-brøler god igen, med ikke at stille på banen med de bedste fodspillere til sådan en kamp....
-
Steffen am
Hold da op, i mesterskabssæsonen var det stolpe ind, nu er godt nok blevet til stolpe ud.
Forhåbentlig marginalerne snart vender igen.
Vi dominerede i 85 ud af 90 min.
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... onderjyske
En skrev at det var skuffende med 5000 mennesker på stadion, hvis det er rigtigt er det ikke imponerende,
men omvendt en SønderjyskE kamp mens der er noget interesant OL osv.
Jeg er meget mere skuffet over der kun var 6000 danskere på stadion torsdag, meget vigtigere kamp.
Og hvis han så præstere elendigt pga. den manglende form, kommer vi til at svine ham, transferstrategien og træneren til for det,
samtidig med medierne lugter blod og VdV's selvtillid kan få et (nyt) dyk.
Forhåbentlig marginalerne snart vender igen.
Vi dominerede i 85 ud af 90 min.
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... onderjyske
En skrev at det var skuffende med 5000 mennesker på stadion, hvis det er rigtigt er det ikke imponerende,
men omvendt en SønderjyskE kamp mens der er noget interesant OL osv.
Jeg er meget mere skuffet over der kun var 6000 danskere på stadion torsdag, meget vigtigere kamp.
Tror du overvurdere 0-1 stillingen og undervurderer Tyrkerne, og også FCM selv for den sags skyld, hvis du tror en mand ikke i form kan styrke holdet.HKP skrev:Et er sikkert.... Van der Vaart SKAL prøves nede i Tyrkiet, koste hvad det koste vil! PT er kreativiteten på vores hold ikke-eksisterende og der skal mere til, hvis vi vil videre.
Og hvis han så præstere elendigt pga. den manglende form, kommer vi til at svine ham, transferstrategien og træneren til for det,
samtidig med medierne lugter blod og VdV's selvtillid kan få et (nyt) dyk.
Okay, men hvis man laver en signing med vdv og ikke kommer i Europa, så er det da en katastrofe.
Ja, kan godt være jeg fejlvurderer situationen, men som det ser ud lige nu på midtbanen, har vi i mine øjne ikke en chance for at gå videre. Men ok, hvis alle andre synes at det kører godt med de midler vi pt bruger, så værsgo......
Se eksempelvist håndbolddrengene igår.... de turde at prøve noget særligt....
Ja, kan godt være jeg fejlvurderer situationen, men som det ser ud lige nu på midtbanen, har vi i mine øjne ikke en chance for at gå videre. Men ok, hvis alle andre synes at det kører godt med de midler vi pt bruger, så værsgo......
Se eksempelvist håndbolddrengene igår.... de turde at prøve noget særligt....
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ahh dårligt eksempel. Håndbolddrengene, de gider jo at løbe efter boldene og bevæger sig for hinanden og kan afslutte og ramme målet. :-/HKP skrev:Se eksempelvist håndbolddrengene igår.... de turde at prøve noget særligt....
Sønderjyske havde læst os og Poul fik /Lykkedes ikke med meget. De går 3 man på Poul og så er den bold mistet. Lange bolde op til Borring og Poul de er sgu ikke taktik, det er ensformighed.
Kian er ikke en leder, og det er Banggaard heller ikke. Vi mangler en leder i det centrale forsvar, ligesom Erik var.
Jeg har mange gange nævnt hvem jeg mener ville passe perfekt ind. Jeg forstår ikke, at Steinlein og co ikke er obs på den position. De mener jo truppen er perfekt.
Der er også fint med Van der Vaart og en masse talenter, men så må man sænke ambitionerne.
Jeg har mange gange nævnt hvem jeg mener ville passe perfekt ind. Jeg forstår ikke, at Steinlein og co ikke er obs på den position. De mener jo truppen er perfekt.
Der er også fint med Van der Vaart og en masse talenter, men så må man sænke ambitionerne.
Christian: Jeg ved ikke om du har ondt i en vis legemsdel, men det er jo sådan set bare sandheden, uden de farvede briller, nogle (ligeså store) fans begynder at vise på denne grav.
Som alle andre ville man helst ønske anderledes, men faktum er, at vi er et hold i, lad os sige frit fald, siden opbygningen til mesterskabet, og derfra. Det er fint nok at være glad og positiv – det opvejer bare ikke det negative omkring det meste ved klubben og holdet for tiden, sorry.
Som alle andre ville man helst ønske anderledes, men faktum er, at vi er et hold i, lad os sige frit fald, siden opbygningen til mesterskabet, og derfra. Det er fint nok at være glad og positiv – det opvejer bare ikke det negative omkring det meste ved klubben og holdet for tiden, sorry.
Nej det er netop det Kian ikke er, Banggaard behøver en at læne sig op ad, og ja det tyder der mere og mere at Kian også behøver.Noerum skrev:Kian er ikke en leder, og det er Banggaard heller ikke. Vi mangler en leder i det centrale forsvar, ligesom Erik var.
Kian ambition om midtforsvar og landshold, det er langt væk og han har kun sig selv at kikke på.
At sænke ambitionerne er også et emne, det er naivt at sige farvel til en masse erfarne, Andersson, Bak, Jim Larsen, Royer, bulgaren og Sisto, Sparv skadet og så er man stolt af sine U19 folk og flytter 7-8 af dem op i 1 holdstruppen og så går man efter toppen
-
Steffen am
Klubbens ambitioner eller fansenens?FCM2000 skrev: At sænke ambitionerne er også et emne, det er naivt at sige farvel til en masse erfarne, Andersson, Bak, Jim Larsen, Royer, bulgaren og Sisto, Sparv skadet og så er man stolt af sine U19 folk og flytter 7-8 af dem op i 1 holdstruppen og så går man efter toppen![]()
Klubbens tænker jeg i hvert fald stadig virker sandsynligt.
Frit fald?JBT skrev:Christian: Jeg ved ikke om du har ondt i en vis legemsdel, men det er jo sådan set bare sandheden, uden de farvede briller, nogle (ligeså store) fans begynder at vise på denne grav.
Sejr over Southamton, Man U, et knorhår fra at få sølv, 4-0 ude mod Nordsjælland, (indsæt selv flere).
Dommedag kommer tidlig i år.
Der skal selvfølgelig være plads til at være sur og skuffet, men derfra og til at alt er negativt går simpelthen over min forstand,
men kan selvfølgelig også være det er mig den er gal med.
Men kan da godt forstå hvis spillerne har svært ved at give den maks gas på banen, hvis fansene er holdt op med at tro på holdet og ikke bare kan se en lille smule glæde at vi har klaret os igennem 3 kvalrunder mod Suduva, Vaduz og Videoton,
som sagt smadret Nordsjælland på udebane(!!), holdt 3-3 mod Brøndby, som lige har smadret vores elskede Riddersholm med 7-0.
Desuden spillede vi lige op med Osmanlispor i den første kamp, men var desværre stolpe ud, ligeledes har vi lige domineret i 85 minutter mod et SønderjyskE hold, der har slået Strømgodset og fået 0-0 mod Sparta Prag og FCK.
Som jeg ser det, så er det der får nogle fans op ad stolen, at vi simpelthen IKKE har udviklet os spilmæssigt under Thorup. Det er vel så tæt på, at være et faktum, som et så subjektivt emne, kan blive. En god kamp hist og her, kan alle trænere, kompetente som inkompetente, have held til. Vi har én gameplan! Lange bolde mod den højeste spiller, vi har på banen. Mod tyrkerne spiller vi uden idéer, vi bliver spillet ud af banen af 10 ungarere og aner igen i går ikke vores levende råd.
Det er fint at være optimist, men for mig at se, er man tættere på jubelidiot, end føromtalte optimist, hvis man ikke hører alarmklokkerne bimle og bamle.
Det er fint at være optimist, men for mig at se, er man tættere på jubelidiot, end føromtalte optimist, hvis man ikke hører alarmklokkerne bimle og bamle.
-
Steffen am
Jo jo, enig i der er nogle alarmklokker der ringer og spillet kunne være bedre.O skrev:Som jeg ser det, så er det der får nogle fans op ad stolen, at vi simpelthen IKKE har udviklet os spilmæssigt under Thorup. Det er vel så tæt på, at være et faktum, som et så subjektivt emne, kan blive. En god kamp hist og her, kan alle trænere, kompetente som inkompetente, have held til. Vi har én gameplan! Lange bolde mod den højeste spiller, vi har på banen. Mod tyrkerne spiller vi uden idéer, vi bliver spillet ud af banen af 10 ungarere og aner igen i går ikke vores levende råd.
Ligesom 2 point mod Randers og SønderjyskE selvfølgelig ikke er godt nok.
Men derfra og til at kalde dommerdag og afskrive sæsonen, er der dog stadig et stykke vej.
(siger jeg ikke du gør, men den fornemmelse man får når man læser forum igennem)