Ola Tidman

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rovsing

Ola Tidman

Indlæg af Rovsing »

Er der ikke lige en der kan forklare mig hvordan Ola Tidman kunne undgå at blive Man of the match?

Jeg forstår simpelthen ikke at en mand der i den grad er årsag til vore tre point ikke får denne titel efter kampen.

Kæmperos herfra til en jãtte bra indsats idag igen i målet af Ola. Ham og forsvaret var lige nøjagtig tætte nok til en sejr idag, men overbevisende er det jo ikke med alle de skader.
Senest rettet af Rovsing 10. aug 2005, 18:48, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Ola Tidman

Indlæg af Ravnen »

Tja onside var jo helt forhippede over at Søgaard blev den første Horsens spiller som scorede i superligaen, og så er de jo blind overfor alt andet.
Jeg ville mene at Svenne Poulsen og Tidman var oplagte valg.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Han skal være mere sikker, hvis han skal tage den pokal. Det er fint, at han får den på sine heltige dage, men ikke igår.

Men helt ærligt kan jeg ikke se hvorfor I, forguder ham sådan, han har da i nu ikke holdt målet rent, og det er da noget af et pres at ligge på angrebet at de altid skal lave minst 2 mål.

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

For det første - jeg havde ikke lagt mærke til at det var ham der scorede Horsens første sas liga mål de kårrede, så det er jo nok den egentlige grund.

Det er rigtigt at Tidman er rigtigt sat af 3 gange i går, men han havde endnu flere fantomredninger inde på mål.

Jeg mener det er helt vanvittigt at forestille sig at en målmand skulle holde målet rent med den præstation forsvaret leverede igår. Afslutninger på under tre meters afstand der bliver grebet ud. Flere gange var det vel nærmest vore folk der spillede deres angribere fri alene med Ola, og selv det klarer han.

Lad os nu glæde os over de tre point og så få strammet op så der ikke er så mange huller. Skulle der så smutte en enkelt forbi så kan vi jo se der er gode chancer for at han tager den.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jens skrev:
> Men helt ærligt kan jeg ikke se hvorfor I,
> forguder ham sådan, han har da i nu ikke holdt
> målet rent, og det er da noget af et pres at ligge
> på angrebet at de altid skal lave minst 2 mål.

Han har endnu ikke holdt målet rent ?

Da han lukkede mål ind mod EfB (Jakob Poulsen - 70. minut), havde han spillet 303 min. uden at lukke mål ind (OB hjemme, Brøndby ude, Horsens ude og så indtil EfB scorede)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Hvad er det for noget lunkent fis og påstå at en keeper skal kunne holde målet rent, har du nogensinde prøvet at stå mellem stængerne selv hr. Jens, nej vel ;<D

YahooSeeker [Bot]

Peter Ross hvornår er vi begyndt snakke 04/05.

Jeg mener en kamp, og så end da mod Danmark's mestrene i top form var det lidt hårdt at slagte AR på, når det var hele holdet der havde off dag, men når HR. Ross så gerne vil snakke 04/05, holdt AR jo EfB på et stort rundt 0, og endda med 4 kæmpe friløber til Berglund. Så de kunne da godt havde prøvet om han ku' rejse sig med holdet, for det var jo et hel andet hold i Esbjerg.

Lad Anders Rasmussen få de 3 næste liga kampe, så har de to fået 3 kampe hver mod 3 hold i den samme ende af tabellen, og lad os så se om han ikke har slået OT og holdt målet rent bare en gang.

Men det kommer nok hel af sig selv OT kan ikke klare 3 kampe på en uge.

YahooSeeker [Bot]

Jens skrev:
-------------------------------------------------------
> Peter Ross hvornår er vi begyndt snakke 04/05.
>
> Jeg mener en kamp, og så end da mod Danmark's
> mestrene i top form var det lidt hårdt at slagte
> AR på, når det var hele holdet der havde off dag,
> men når HR. Ross så gerne vil snakke 04/05, holdt
> AR jo EfB på et stort rundt 0, og endda med 4
> kæmpe friløber til Berglund. Så de kunne da godt
> havde prøvet om han ku' rejse sig med holdet, for
> det var jo et hel andet hold i Esbjerg.
>
> Lad Anders Rasmussen få de 3 næste liga kampe, så
> har de to fået 3 kampe hver mod 3 hold i den samme
> ende af tabellen, og lad os så se om han ikke har
> slået OT og holdt målet rent bare en gang.
>
> Men det kommer nok hel af sig selv OT kan ikke
> klare 3 kampe på en uge.

Er han din fætter eller sådan noget??

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Anders Daniel skrev:
> Er han din fætter eller sådan noget??

Måske er det Anders Rasmussen selv... :-D

jj

Indlæg af jj »

Lad Tidman stå på mål fast og Heintze som reserve, AR kan spille på reserveholdet, det er normalt der, hvor den tredje bedste målmand i truppen spiller. AR er langt under Tidmans niveau, det kan der efter min mening ikke være nogen tvivl om.

Nogen der kan huske en kamp på brøndby stadion i foråret eller mod aab forleden, for at nævne et par kampe.

Jeg husker eksempelvis pokalfinalen, hvor det var decideret utroligt at AR ikke kostede 3-4 mål, han kunne ikke holde et skud lige på sig og i stedet for at smide boldene ud til siden, så blev de smidt i spil foran målet.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja du er klog at høre på...

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Min personlige mening er at vi har slet ikke set det bedste fra Tidman endnu. Han er i fremgang, og det vil være klart for enhver når han har været her et år.

Langt det vigtigste er dog at han ikke nødvendigvis behøver at bevise sine talenter hver gang, ie at forsvaret og midtbanen bliver så skadesfri at de kan opretholde et niveau hvor vores mål og målmand ikke kommer under så voldsomt pres som hidtil.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Rovsing skrev:
> Min personlige mening er at vi har slet ikke set
> det bedste fra Tidman endnu. Han er i fremgang, og
> det vil være klart for enhver når han har været
> her et år.

Helt enig, der er mere i ham endnu, og kamperfaring sammen med kollegaerne i forsvaret vil også gøre sit for at styrke forsvaret generelt. Jeg har en god fornemmelse af at han bliver bedre end PSJ.

> Langt det vigtigste er dog at han ikke
> nødvendigvis behøver at bevise sine talenter hver
> gang, ie at forsvaret og midtbanen bliver så
> skadesfri at de kan opretholde et niveau hvor
> vores mål og målmand ikke kommer under så voldsomt
> pres som hidtil.

Nemlig.

jj

Indlæg af jj »

ja, gid man kunne sige det samme om dig...

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Altoriso skrev:
> Ja du er klog at høre på...

Det kan du gøre bedre, Jan.

Besvar