Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af henker »

jeg er bare bange for at FCM kommer til at bruge forkert penge som Ørgaard gjorde dengang..

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:Jeg mener at det er stærkt tvivlsomt at vi kunne have fået 3 spillere af bare nogenlunde kvalitet, for de penge som VdV vil koste. De spillere skulle vi formodentlig også selv have betalt for, hvorimod VdV er et navn der har fået sponsorerne til at ryste op med det meste af hvad han kommer til at koste.

Dertil kommer PR værdien og den rutine og respekt han vil have omkring sig i truppen hvor unge som gamle vil suge til sig af alt hvad han foretager sig. Alt dette får man ikke fra tre spillere af Kians kvalitet eksempelvis. Det her er på et helt helt andet niveau.

Så lad være med at tænke i de baner og nyd øjeblikket hvis handlen går igennem. Takket være velvillige sponsorer så er det en næsten gratis lottokupon med meget lille downside og meget stor upside

ok lyder godt - bare Steinlein ikke laver en ny (Ørgaard)

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jeg kan næsten ikke se at den ikke skulle gå i hus den her....

Betis ønsker på ingen måde at vdv siger, "nå ok, så tar jeg sku 2 år mere med en monsterløn som de ikke har råd til... De må altså også være indstillede på at komme videre og få ham skudt til DK:-)

Glacier

Indlæg af Glacier »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ne/6226502

Iflg. denne hænger den i Betis.
Det lyder også til at FCM er gået til dette med nogle aldeles fornuftige økonomiske briller, da det ser ud til at man ikke bruger mere løn end den man har "sparet" ved at slippe Royer.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lige sagt i optakten til FCN - åb

VdV landet i Billund Lufthavn, sammen med farmand og agenter kl 10,40 i dag.
Journalisterne har forgæves forsøgt at få fat i FCM ledelsen. De er jo nok optaget :)

EB fangede den med det samme
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... rk/6227028
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT

Indlæg af JBT »

Som reporteren nævnte, er Mikkel beckman hans agent eller blot et navn i form af hjælp til FCM? Han har været med hele vejen igennem selvfølgelig, men.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Derfor skal Rafael van der Vaarts tilstedeværelse primært ses som et forsøg på at presse Betis og lade dem forstå, at han mener det seriøst i FC Midtjylland.
Denne sætning fra artiklen opfatter jeg bare som øregas. Han kommer sgu ikke herop bare for at se os mod Brøndby og kan slet ikke se hvorfor det skulle presse Betis.

Mit gæt er at det er en kontraktunderskrivelse og at det er gået i orden med Betis. Hvad der taler imod er at der ikke været noget på rygtemøllen det sidste stykke tid omkring enighed med Betis. Det tror jeg ikke kan holdes hemmeligt i det spanske. Så jeg argumenterer mod mig selv her :D
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Må sige at det også var min tanke. Hvordan skulle det dog placere et pres på Betis, at tage herop og se en kamp? De kan da være ligeglade med at han sidder i Herning, det har ikke meget med sagen at gøre hvis der virkelig er et problem mellem vdV og Betis.

Jeg tror også det er gået i orden, men at man venter med underskrivelsen til efter kampen, eller i morgen, for ikke at fjerne fokus fra kampen mod Brøndby.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg tror sgu den er hjemme med Vdv - se klippet herunder.
Den bliver vel officiel i løbet af morgen dagen, mon ikke… stort.

http://www.bold.dk/video/?id=18334

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Noget kunne tyde på at Betis har givet et tilsagn.

de billedere fra boksen viser, at nogle har givet sig over for VdV.

THenry

Indlæg af THenry »

FCM2000 skrev:Noget kunne tyde på at Betis har givet et tilsagn.

de billedere fra boksen viser, at nogle har givet sig over for VdV.
Det tror jeg også. Vi må håbe, at det var den sidste knast i det økonomiske puslespil, der faldt på plads der. Noget kunne tyde på, at det var en central brik i puslespillet, der gik vores vej.

Klaus Egelund, EB taler om, at der mangler 300.000 euro. Som jeg forstår denne spanske artikel(skrevet for et par dage siden) er/var det 400.000 euro.
http://www.diariodesevilla.es/article/r ... ivote.html
Forhåbentlig er der fundet en løsning ift. dette i dag.

CS så også meget glad ud i interviewet efter kampen, og hans "farvel kram-kommentar" er på niveau med hans "vise stadion frem-kommentar" for en uge siden :lol:

Dog er det meget forståeligt, at han ikke kan melde store nyheder ud i et tilfældigt interview, så derfor måtte der falde en komisk kommentar. Dette kan til gengæld være med til at underbygge, at de er ved at få lukket handlen. Jeg tror på vi lander den :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja den var afgjort på Steinleins top 10 liste over morsomme kommentarer, "Vi krammer bare meget i FC Midtjylland" :-D

Når selv Jess Thorup udtaler sig må det simpelthen være afgjort. Nu trænger vi også til at få det afsluttet :-)

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg overgiver mig til nogle herinde, og går med på at vi bør købe Jeppe Andersen i Esbjerg. Hold nu k*** en kamp (MOM) han spillede mode AGF i går, efter at have siddet ud med skade i en længere periode.

Måske den bedste mulighed til vores manglende 8'er position og bredde når Poulsen må ned i tid. Jeg synes han er en hel klasse over Olsson, hans løbearbejde og ikke mindst vilje til at ville vinde og gå forrest er for mig imponerende. Samtidig laver han mål, hvilket vi har manglet gennem hele sidste sæson fra den type position.

Det er nok desværre ikke en mand CS har i kikkerten med henblik på VDV forblindelsen, med rette, men hvad mon denne 23-årige unge dynamo koster ? og hvad siger hans nuværende kontrakt ?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nogen med insiderviden om status på van der Vaart-transferen? Sker der noget?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

JBT skrev:Jeg overgiver mig til nogle herinde, og går med på at vi bør købe Jeppe Andersen i Esbjerg. Hold nu k*** en kamp (MOM) han spillede mode AGF i går, efter at have siddet ud med skade i en længere periode.

Måske den bedste mulighed til vores manglende 8'er position og bredde når Poulsen må ned i tid. Jeg synes han er en hel klasse over Olsson, hans løbearbejde og ikke mindst vilje til at ville vinde og gå forrest er for mig imponerende. Samtidig laver han mål, hvilket vi har manglet gennem hele sidste sæson fra den type position.
Det kan godt være, at han lavede mål i går, men det bringer kun hans meget lidt imponerende total op på 2 mål og 1 assist i 57 ligakampe for EfB. Så han er på ingen måde nogen målsluger. Desuden er han knap 24 år, og har allerede haft flere længerevarende og alvorlige skadesperioder, herunder et overrevet korsbånd. Så for mig blinker alle advarselslamper - han er slet ikke en spiller vi skal satse på som 8'er. Til sammenligning har 21-årige Olsson scoret 1 mål + 4 assists i 41 SL-kampe for os (han har så også været ude med en længerevarende skade).

Låst