Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
WBW

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af WBW »

FCM2000 skrev:Nu skulle den være næsten i hus med VdV

Han kan blive præsenteret i morgen middag

http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-08-05- ... r-24-timer
Han bliver IKKE præsenteret imorgen..

Vijen

Indlæg af Vijen »

WBW skrev:

Ved du hvorfor det ikke bliver offentliggjort. Er det fortsat beløbet han vil have fra Betis der holder det tilbage?

WBW

Indlæg af WBW »

Vijen skrev:
WBW skrev:

Ved du hvorfor det ikke bliver offentliggjort. Er det fortsat beløbet han vil have fra Betis der holder det tilbage?
Må indrømme jeg er stået lidt af omkring hvordan forløbet går. Der er alt for mange modsigende rygter og har en fornemmelse af at de sædvanlige kilder lader sig rive lidt med af spænding.

Det seneste jeg hører er at VdV stadig forhandler med Betis, samt at FCM stadig snakker med sponsorer for at få dækket udgifterne.

Der går også løse rygter om at der er dukket andre muligheder op for VdV. Tvivler dog på dette bliver aktuelt.

Falder forhandlingerne med Betis på plads, og får FCM de sidste sponsorere med, bliver han FCM spiller.

Tror dog vi skal væbne os med tålmodighed, og lade klubben forhandle denne vanskelige handel på plads.

Går det igennem, vil de være en af de mest imponerende forhandlingsforløb i dansk historie. Så intet sært i at det trækker ud og giver mange rygter.

WBW

Indlæg af WBW »

En anden del af problemet tror jeg ligger i at de sponsorer der allerede har sagt god for deres del af aftalen, snakker lidt over sig uden helt at vide hvorledes det står til med resten af forhandligerne mellem FCM og sponsorer og VdV og Betis.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Det er godtnok et interessant forløb... Som jeg ser det, så er det konen der trækker.... Altså ikk på den måde;-)

Og der kan jeg bare ikke se nogen konkurrent til FCM.... sku da højst være GF....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Det er godtnok et interessant forløb... Som jeg ser det, så er det konen der trækker.... Altså ikk på den måde;-)

Og der kan jeg bare ikke se nogen konkurrent til FCM.... sku da højst være GF....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ville godt nok blive et antiklimaks hvis det efter alt det her, ikke blev til noget :geek:

Jo før jo bedre. Men ja det er jo nok ikke så enkelt :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

WBW skrev:
Vijen skrev:
WBW skrev:
Må indrømme jeg er stået lidt af omkring hvordan forløbet går. Der er alt for mange modsigende rygter og har en fornemmelse af at de sædvanlige kilder lader sig rive lidt med af spænding.

Det seneste jeg hører er at VdV stadig forhandler med Betis, samt at FCM stadig snakker med sponsorer for at få dækket udgifterne.

Der går også løse rygter om at der er dukket andre muligheder op for VdV. Tvivler dog på dette bliver aktuelt.

Falder forhandlingerne med Betis på plads, og får FCM de sidste sponsorere med, bliver han FCM spiller.

Tror dog vi skal væbne os med tålmodighed, og lade klubben forhandle denne vanskelige handel på plads.

Går det igennem, vil de være en af de mest imponerende forhandlingsforløb i dansk historie. Så intet sært i at det trækker ud og giver mange rygter.
Nu er der jo ingen der har sagt at det blev i morgen, som jeg læser tv2 sporten, kun at det måske bliver i morgen, HVIS .....

WBW

Indlæg af WBW »

Nu begynder de endda at tirre os :D
image.png

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Altid sjovt at se hvor længe der går, inden medierne fanger sådan en... :D

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Håber godt nok at Rasmus laver lidt mere end en 5 sekunders google søgning for at kunne kalde det en produktiv dag.

Men god lir..

henker

Indlæg af henker »

synes I ikke at det er bedre at have to-tre nye spillere end en VDV??

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nej :-)

Det kan jo ikke sammenlignes, hvis det bliver som vi hører, koster det ikke FCM alverden. Samtidig er der så mange mulige side-gevinster på vdV

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

henker skrev:synes I ikke at det er bedre at have to-tre nye spillere end en VDV??
Jow, Arjen Robben, Robin van Persie og Memphis Depay :D

Nej pjat. Det er jo svært at sammenligne, da det kommer helt an på hvilke 2-3 spillere vi taler om. VdV bringer jo noget i form af hans navn, som en klub som FCM ikke rigtig har prøvet før, ihvertfald ikke på samme niveau. Hvor om 2-3 spillere med en fornuftig kvalitet, jo nok ville bringe mere på selve banen end VdV og alt afhængig af alder også have videre salgs potentiale.

Snakker vi 2-3 spillere på Kadlec, Kian niveau/hylde eller højere, så vil jeg klart tage de 2-3 spillere fremfor vdV. Men så snakker vi også en helt anden pris end rygterne siger vi skal af med for vdV.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg mener at det er stærkt tvivlsomt at vi kunne have fået 3 spillere af bare nogenlunde kvalitet, for de penge som VdV vil koste. De spillere skulle vi formodentlig også selv have betalt for, hvorimod VdV er et navn der har fået sponsorerne til at ryste op med det meste af hvad han kommer til at koste.

Dertil kommer PR værdien og den rutine og respekt han vil have omkring sig i truppen hvor unge som gamle vil suge til sig af alt hvad han foretager sig. Alt dette får man ikke fra tre spillere af Kians kvalitet eksempelvis. Det her er på et helt helt andet niveau.

Så lad være med at tænke i de baner og nyd øjeblikket hvis handlen går igennem. Takket være velvillige sponsorer så er det en næsten gratis lottokupon med meget lille downside og meget stor upside
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst