Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "
-
Steffen am
Re: Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "
Nu er der den her periode med en del kampe (som gerne må forstætte en rum tid endnu),
Vi er dog i den gode situation at en 3-0 førring er et ok udgangspunkt.
Så lige umiddelbart håber jeg Pusic får Randers kampen, med jeres argument at han er den bedste.
Så kan Pusic sidde over kampen i Vaduz hvor enten Paul, Kadlec eller hvorfor ikke Uréna starter fra start.
Specielt Paul synes jeg ikke helt har samme niveau når han starter, som når han er indskifter.
Uréna kunne være en mulighed, da Vaduz skal frem, og kan efterlade nogle huller, hvor Uréna forhåbentlig kan komme ud at løbe med dem (hvis han er fit).
Håber på
Pause til Pusic, Kian torsdag mod Vaduz
Pause til J. Poulsen mod kunstgræsset og Nordsjælland
Vi er dog i den gode situation at en 3-0 førring er et ok udgangspunkt.
Så lige umiddelbart håber jeg Pusic får Randers kampen, med jeres argument at han er den bedste.
Så kan Pusic sidde over kampen i Vaduz hvor enten Paul, Kadlec eller hvorfor ikke Uréna starter fra start.
Specielt Paul synes jeg ikke helt har samme niveau når han starter, som når han er indskifter.
Uréna kunne være en mulighed, da Vaduz skal frem, og kan efterlade nogle huller, hvor Uréna forhåbentlig kan komme ud at løbe med dem (hvis han er fit).
Håber på
Pause til Pusic, Kian torsdag mod Vaduz
Pause til J. Poulsen mod kunstgræsset og Nordsjælland
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vores trænere skal til at øve med Poul, hvordan han stadigvæk kan hopper højt, uden at skade modstanderne og derefter får gult kort.
Jeg læste i en anden tråd at Rilwan og Poul gerne vil gøre hinanden bedre. Det er fint nok, men det skal og må ikke være på bekostning af, at store chancer for mål bliver spillet mindre, ved at de afleverer til hinanden, i stedet for til en medspiller som står bedre placeret. Vi skal spille som hold og ikke som kammerater og venner. Det kan man være i fritiden. Ved ikke hvor meget der er i denne lille historie, men hvis det er rigtigt skal der efter min mening gøres noget ved det. Together we are strong.
Jeg læste i en anden tråd at Rilwan og Poul gerne vil gøre hinanden bedre. Det er fint nok, men det skal og må ikke være på bekostning af, at store chancer for mål bliver spillet mindre, ved at de afleverer til hinanden, i stedet for til en medspiller som står bedre placeret. Vi skal spille som hold og ikke som kammerater og venner. Det kan man være i fritiden. Ved ikke hvor meget der er i denne lille historie, men hvis det er rigtigt skal der efter min mening gøres noget ved det. Together we are strong.
Paul skal lære mere end bare at undgå at ramme modstanderne. For størstedelen af de lange bolde vi sender op imod ham får vi intet ud af. Det kan godt være han rammer nogen af dem med panden, men efterfølgende kan han ikke holde på bolden som eks. Duncan kunne og det med at få den sendt videre til en anden ser også ud til at være et problem. Derud over hans uortodokse teknik som han vidst heller ikke selv har styr på.
Ang. Hassan og Paul og deres intentioner om at hjælpe hinanden, så er den god nok og som sådan også fint at de vil det. Men det er et problem som går igen, hvor spillere som Pusic, Kadlec m.f. ofte løber forgæves fordi de to hellere vil spille hinanden end en "direkte konkurrent" og så bliver det et problem for holdet, hvor det både ødelægger spillet, men også skaber farlige chancer imod os. Jeg syntes efterhånden at man ser det gentagne gange i stort set hver kamp hvor de begge spiller.
Ang. Hassan og Paul og deres intentioner om at hjælpe hinanden, så er den god nok og som sådan også fint at de vil det. Men det er et problem som går igen, hvor spillere som Pusic, Kadlec m.f. ofte løber forgæves fordi de to hellere vil spille hinanden end en "direkte konkurrent" og så bliver det et problem for holdet, hvor det både ødelægger spillet, men også skaber farlige chancer imod os. Jeg syntes efterhånden at man ser det gentagne gange i stort set hver kamp hvor de begge spiller.
-
mousebreaker
Det er "kun" spillet på banen der en sjælden gang har indikeret noget i den retning. Kan sagtens være at det er forkert, men indikationerne er til stede. Jeg har lagt mærke til det ved nogle få situationer hvor Paul i en situation hvor modstanderne er spillet tynde har Rilwan til een side som er markeret og en anden spiller til en anden side som er helt fri. Her har han søgt Rilwan. I kampen i aftes mod Videoton nævnte nogen en situation hvor det var Rilwan der hovedløst søgte Paul. Den situation lod jeg ikke mærke til.TrueWolfMidt skrev:Vores trænere skal til at øve med Poul, hvordan han stadigvæk kan hopper højt, uden at skade modstanderne og derefter får gult kort.
De her situationer får man ikke ret ofte, derfor kan det sagtens være en storm i et glas vand. Jeg synes dog at tendensen er der og jeg håber at trænerteamet har analyseret de enkelte situationer med spillerne, specielt Paul. Han ser ud til at være enormt svag når det kommer til at visualisere enhver spilsituation.
I går mod Videoton var der en omstillingsfase hvor der bliver slået en lang bold over mod venstresiden hvor Paul og Duelund er alene. Paul tager her det forkerte valg fordi han simpelthen ikke kan overskue at han har Duelund med (alternativt en dårlig egoistisk tilgang med for stor tro på egne evner). Han skulle have overladt den bold til Duelund og søgt ind mod midten af banen og så ville Videoton være kørt helt tyndt. I stedet søger han bolden og er ved at løbe bagud ind i Duelund. Ret skal dog være ret - Paul var helt flad på det tidspunkt og så tager man bare ikke altid de rigtige beslutninger
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Administrator
Angående det med at hoppe højt og undgå at skade modstanderne. Når Paul er 20-30 cm højere end dem han spiller imod, så vil hans fysik simpelthen gøre at hans arme er højere oppe. Jeg synes faktisk han ofte bliver bortdømt alene på det at han er højere.
Det jeg erindrer fra kampen igår var nu, at Paul havde mange tæmninger og derefter var ganske god til at spille den over i modsatte side af banen, og derved være medvirkende til at skabe overtal der
-
TrueWolfMidt
Og Poul er på pletten igen. Dejlig dreng.
Mange glemmer at Paul kun er 22 år. Det er imponerende hvad han kan allerede nu, modstanderne er skrækslagne for ham.
-
TrueWolfMidt
Til jer som ikke er imponeret over Paul Onuachu. Håber i giver manden kredit for et flot spillet kamp imod Horsens.
Igen er hovedstøds mål fra Paul. Lækkert.
Hoved og hoved.... Var der ikke mere skulderen?TrueWolfMidt skrev:Til jer som ikke er imponeret over Paul Onuachu. Håber i giver manden kredit for et flot spillet kamp imod Horsens.
Men bestemt et ok indhop af Paul. Stadig ting, der ikke sidder helt i skabet, men forhåbentlig kommer det.
Viser bare endnu engang at han er bedst som indskifter...TrueWolfMidt skrev:Til jer som ikke er imponeret over Paul Onuachu. Håber i giver manden kredit for et flot spillet kamp imod Horsens.
-
mousebreaker
Paul forsøger at ramme den med hovedet, men kikser. Den rammer ham i stedet for pånskulderen og smutter helsig i kassen. Latterligt at du i den grad giver ham kredit for at blive ramt, så nej - den situation får han ikke kredit for.TrueWolfMidt skrev:Til jer som ikke er imponeret over Paul Onuachu. Håber i giver manden kredit for et flot spillet kamp imod Horsens.
Jeg vil til gengæld godt give ham kredit for det han ellers præsterer i sit indhop, for han gjorde en fin indsats og det var specielt dejligt at se at han i enkelte situationer viste blik for spillet. En mangel jeg ofte har kritiserer
-
TrueWolfMidt
Det går jeg så heller ikke, så i dette tilfælde må du være den latterlige.mousebreaker skrev:Latterligt at du i den grad giver ham kredit for at blive ramt, så nej - den situation får han ikke kredit for.TrueWolfMidt skrev:Til jer som ikke er imponeret over Paul Onuachu. Håber i giver manden kredit for et flot spillet kamp imod Horsens.
Forstår ikke hvorfor tonen skal være så barsk / ulækker herinde. Vi burde som tilhængere af den samme klub da trods alt kunne snakke herinde uden at svine hinanden til.
-
mousebreaker
Uanset at scoringen blot var et resultat af at han blev ramt så er et mål et mål. Havde han ikke stået hvor han stod ville der ikke være mål. Mål giver selvtillid for en angriber og det kan måske få Paul tilbage på sporet hvor han kan præstere mere kontinuerligt.
-
mousebreaker
Det har du ret i. Jeg skrev det på mobilen og da jeg kom hjem og genlæste det jeg havde skrevet kunne jeg godt se at tonen var for hård - og at jeg havde lavet en hel del stavefejl ...... Desværre kunne jeg ikke komme ind og rette det. En oprigtig undskyldning for det herfra.TrueWolfMidt skrev:Det går jeg så heller ikke, så i dette tilfælde må du være den latterlige.mousebreaker skrev:Latterligt at du i den grad giver ham kredit for at blive ramt, så nej - den situation får han ikke kredit for.TrueWolfMidt skrev:Til jer som ikke er imponeret over Paul Onuachu. Håber i giver manden kredit for et flot spillet kamp imod Horsens.
Forstår ikke hvorfor tonen skal være så barsk / ulækker herinde. Vi burde som tilhængere af den samme klub da trods alt kunne snakke herinde uden at svine hinanden til.