Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Vijen »

Super udtalelser Grønkjær kommer med efter mødet med vdv.

Fit, sulten og ærgerrig. Og at vdv gerne vil til FCM.

Jeg tror på vi præsentere en ny spiller i pausen i videoton kampen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

SorteUlve skrev:Jeg er egentlig ret sikker på, at en evt. signing af Van der Vaart ikke vil være økonomisk uansvarlig. Havde det været Steinleins beslutning alene, kunne jeg godt frygte at man sprængte lønrammerne for at få ham ind. Dog synes jeg, at især dette vindue har tydet på, at Steinlein holdes i kort snor af Benham rent økonomisk. Derfor har jeg simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at Benham ville godkende en transfer der ikke er økonomisk ansvarlig.

Ankommer Van der Vaart bliver det UDELUKKENDE for kærestens skyld. Der er intet økonomisk eller sportsligt attraktivt for ham i FCM overhovedet. Om det så er nok, må tiden jo vise.
Hmm jeg synes nu aldrig at CS har været den der smider om sig med pengene. Det er heller ikke hans natur. Ørgaard derimod ... Han smed om sig med skillinger, jeg tænker Fagerberg og Borring til en start
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Synes det lader til at Steinlein er igang med at lukke århundredets penis-signing:-)

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

"Alan Hvedehave - fodboldagent - citater til Tv3 sport

- Der forhandles om:

Exit fra Betis

Økonomi

Tillid fra begge parter.

...

Chancen er "okay" for at han kommer til FCM.

Det er et kæmpe setup - der snakkes stadig med Betis om økonomi.

CS har givet ham en flot præsentation som gjorde at han ville blive.

Ingen tidshorisont - der arbejdes hårdt på at få en afklaring. Ja elelr nej inden for overskuelig fremtid. "Jeg tror sgu på at vi har en chance".

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

mousebreaker skrev:
SorteUlve skrev:Jeg er egentlig ret sikker på, at en evt. signing af Van der Vaart ikke vil være økonomisk uansvarlig. Havde det været Steinleins beslutning alene, kunne jeg godt frygte at man sprængte lønrammerne for at få ham ind. Dog synes jeg, at især dette vindue har tydet på, at Steinlein holdes i kort snor af Benham rent økonomisk. Derfor har jeg simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at Benham ville godkende en transfer der ikke er økonomisk ansvarlig.

Ankommer Van der Vaart bliver det UDELUKKENDE for kærestens skyld. Der er intet økonomisk eller sportsligt attraktivt for ham i FCM overhovedet. Om det så er nok, må tiden jo vise.
Hmm jeg synes nu aldrig at CS har været den der smider om sig med pengene. Det er heller ikke hans natur. Ørgaard derimod ... Han smed om sig med skillinger, jeg tænker Fagerberg og Borring til en start
Nu har Steinlein jo også være sportsdirektør i en periode, hvor der absolut ingen penge har været at bruge - selvfølgelig med undtagelse af perioden med Benham. Det ændrer dog ikke på, at Steinlein er Ørgaards lærling og som person meget excentrisk. Personlig er jeg ret glad for, at Benham er der til at holde ham i kort snor.
Det er dog også ligegyldigt for min pointe med opslaget, som er, at jeg tvivler på at Van der Vaart bliver et uforsvarligt dyrt bekendtskab...

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Mit indtryk af forhandlingerne:

- Underligt at det er så offentligt. Hvor tit er det lige at vi ved der er sket en signing, før den bliver præsenteret som endeligt aftalt?
- Det lød på interviewene at afklaringen med Betis er den eneste hindring. Så det er nok en forhandling om hvor meget VdV skal have af sin tilbageværende kontrakt for at skifte, som forhindrer skiftet lige nu.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fodboldfan skrev:Mit indtryk af forhandlingerne:

- Underligt at det er så offentligt. Hvor tit er det lige at vi ved der er sket en signing, før den bliver præsenteret som endeligt aftalt?
- Det lød på interviewene at afklaringen med Betis er den eneste hindring. Så det er nok en forhandling om hvor meget VdV skal have af sin tilbageværende kontrakt for at skifte, som forhindrer skiftet lige nu.

Heller ikke sket før at forhandlingerne er med en udenlandsk stjerne af den kaliber.

Jeg er enig i at den største knast må være Betis som det ser ud nu. Der må dog være mere i det siden de stadig forhandler med FCM ved bordet. Håber ikke Betis er sure fordi de ikke fik Sisto :mrgreen:
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

SorteUlve skrev: Nu har Steinlein jo også være sportsdirektør i en periode, hvor der absolut ingen penge har været at bruge - selvfølgelig med undtagelse af perioden med Benham. Det ændrer dog ikke på, at Steinlein er Ørgaards lærling og som person meget excentrisk. Personlig er jeg ret glad for, at Benham er der til at holde ham i kort snor.
Det er dog også ligegyldigt for min pointe med opslaget, som er, at jeg tvivler på at Van der Vaart bliver et uforsvarligt dyrt bekendtskab...
Hold da op, det er ikke nem at være sportsdirektør og få ros, det er lige før Lyd og Lys folk skal være glade for den ros de før, sammenlignet med.

Det er Steinlein der har forhandlet den hjem, flot aftale.
Desuden var det også Steinlein som fik forhandlet 3 mio. hjem for Lauridsen og sagde nej til Bodurov, fordi det økonomisk ikke kunne hænge sammen. Hvis man skal kunne svine manden, bør mand også kunne lette på hatten, når han har gjort noget fornuftigt eller i det mindste ikke helt ude i hampen.
mousebreaker skrev:
Fodboldfan skrev:Mit indtryk af forhandlingerne:

Heller ikke sket før at forhandlingerne er med en udenlandsk stjerne af den kaliber.

Jeg er enig i at den største knast må være Betis som det ser ud nu. Der må dog være mere i det siden de stadig forhandler med FCM ved bordet. Håber ikke Betis er sure fordi de ikke fik Sisto :mrgreen:
Det er egentlig rigtigt, ret sjovt.
Hvorfor offentlige forhandlinger.

- Hvis handlen går igennem er alting godt, alle ser godt ud og glade dage. :)

- Hvis handlen ikke går igennem ser FCM stadig godt ud, stort navn er villig og økonomisk ansvarlig. :)
- Hvordan ser VdV ud, hvis forhandlingerne falder? :roll:
Han må jo vurdere han ser godt ud uanset og gerne vil have lidt opmærksomhed omkring sit navn(?)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kan jo også godt være at de implicerede parter bare har erkendt at det her kommer til at tage tid og ikke kan holdes hemmeligt medmindre VdV vil løbe rundt med hættetrøje og solbriller og indlogere sig under falsk navn på hotellet.

Jeg køber dog præmissen at det ikke er dårligt for nogen af parterne at der er røre i medierne.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Lidt fra EB med fokus på, at han faktisk var på på Papas i Herning :-D
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... rk/6218925

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ærgerligt han ikke var med i reserveholdskampen i dag, kunne ellers have været fint. :D

Men lyder til de regner med en hurtig afklaring, så det er jo sådan set fint :)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Dyr gammel mand med manglende kamptræning. Derudover med ret så tydelige attitudeproblemer tidligere i karrieren.
Ydermere spiller han bedst som 10'er, som vi ikke har i vores system. Og kan simpelthen ikke se ham levere det løbearbejde der kræves af vores 8'ere.
I mine øjne er der virkelig mange faresignaler.
Selvom det åbenlyst kunne være fedt med et navn af hans kaliber mener jeg pengene kan bruges langt bedre. Lugter imo meget af en ren penis-transfer.
Men kommer han skal han da have en chance for at modbevise min skepsis.

Marzower

Indlæg af Marzower »

Jeg må ærligt indrømme, at jeg håber at denne handel falder til jorden. Jeg har ellers været rigtigt godt tilfreds med FCM's vindue indtil nu, som især har givet plads den stærke årgang 97. Det er fedt at følge. Det her lugter bare for meget af en penis-transfer, som jeg havde håbet, at vi var blevet for kloge til.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Synes den er super svær at vurdere.
Forhåbentlig og formentlig har CS og Thorup et større indblik i hvor god han stadig er i forhold til pengene, om truppen kan håndtere en ener, om en 10'er kan indgå i spillestillen, (går meget godt for Duelund?), hvordan har hans krop det osv.

Måske kunne en løsning være at kontrakten i høj grad er præstationsbaseret, så han ikke sidder på bænken eller tribunen og suger lønkroner. Ligeledes måske en form for 1+1 års kontrakt, måske ikke så normalt i fodbold, men hvorfor ikke hvis man kan gøre det i motorsport og vist nok også cykling.

dreetz

Indlæg af dreetz »

Alene det det vil betyde for alle de unge spillere i klubben gør at jeg synes det vil være en super signing!

Så kan man bare håbe hans niveau holder nogenlunde :)

Låst