Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mousebreaker »

Vijen skrev:Det kunne da være et ok bytte for sisto.

På Eurosport sagde de lige at Van der vart og steinlein forhandler.
Sagde de ikke bare at han var på stadion
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Giver dog mening at han gerne vil til Danmark med kæresten, Polman, som spiller i Team Esbjerg. Ved ikke hvad hans niveau er men uanset hvad vil han kunne bidrage med noget alene med hans navn
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Vijen

Indlæg af Vijen »

mousebreaker skrev:
Vijen skrev:Det kunne da være et ok bytte for sisto.

På Eurosport sagde de lige at Van der vart og steinlein forhandler.
Sagde de ikke bare at han var på stadion
Kommentatoren sagde forhandle på et tidspunkt. Mon ikke vi høre mere om et par minutter, når fokus skifter til vores kamp.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:Nej tak til RVV. Det ville være en signalsigning mere ens noget andet, og desuden sandsynligvis temmelig dyrt i løn og sign-on.
Ja hvad kan manden ?

Hvem husker ikke Melberg og Elmander ? Agger
Kahlenberg ?

Mener dog at Han havde et fremragende skud ude fra 20-40 meters afstand

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

FCM2000 skrev:
Lund7400 skrev:Nej tak til RVV. Det ville være en signalsigning mere ens noget andet, og desuden sandsynligvis temmelig dyrt i løn og sign-on.
Ja hvad kan manden ?

Hvem husker ikke Melberg og Elmander ? Agger
Kahlenberg ?

Mener dog at Han havde et fremragende skud ude fra 20-40 meters afstand
Jeg kan godt følge, at niveau er helt afgørende og, at det kan være decideret skadeligt at bære rundt på en spiller, som lever på sit navn. Men. Det ville sgu være et vanvittigt navn og det ville være sjovt, da det vel kun er FCK og Brøndby, som har kunne tiltrække sådanne navne tidligere.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Ekstra bladet kommer med super info. Han er her ikke for at besøge kæresten, hun er i Rio med landsholdet.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Uanset om han har niveauet eller ej til at være med. Så er det en penis transfer :)

Har svært ved at forestille mig at han ikke kan bidrage med noget godt. Højere er niveauet i superligaen trods alt ikke

Vijen

Indlæg af Vijen »

mousebreaker skrev:Uanset om han har niveauet eller ej til at være med. Så er det en penis transfer :)

Har svært ved at forestille mig at han ikke kan bidrage med noget godt. Højere er niveauet i superligaen trods alt ikke
Præcis, vi kommer nok aldrig tættere på en spiller der har været nomineret til ballon d'or.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Haha, Steinlein prøvede at skyde historien ned som en stor and, meeeen......

Hvor mange tror lige på at Rafael vd Vart tilfældigvis lige er i Danmark mens kæresten er i Brasilien??? Samtidig har han lige et par agenter som entourage, fordi de har jo nok ikke andet at lave her mit i transfervinduet end at se bold i Herning. :)

Jeg er spændt på indholdet i den Sisto aftale. Meget spændt.

henker

Indlæg af henker »

http://www.bt.dk/fodbold/nu-bekraefter- ... ed-ny-klub

ser ud til at vi mister ham i denne vinduet - forhåbentlig ersat vi van der vaart ind so den 8ér :-D

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:Haha, Steinlein prøvede at skyde historien ned som en stor and, meeeen......

Hvor mange tror lige på at Rafael vd Vart tilfældigvis lige er i Danmark mens kæresten er i Brasilien??? Samtidig har han lige et par agenter som entourage, fordi de har jo nok ikke andet at lave her mit i transfervinduet end at se bold i Herning. :)

jeg hørte at van der vaart er kæreste med en danskere som bor i Esbjerg.. ??? eller tager jeg fejl..?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Rafael tager vel ikke tilfaeldig til midtjylland for at se en kamp + agenter + kaersten er i Rio.

Det er helt ude I hampen

Men det er vel en del af spillet :lol:

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

.

Vijen

Indlæg af Vijen »

henker skrev:
mousebreaker skrev:Haha, Steinlein prøvede at skyde historien ned som en stor and, meeeen......

jeg hørte at van der vaart er kæreste med en danskere som bor i Esbjerg.. ??? eller tager jeg fejl..?
Hans kæreste er håndbold spiller i Esbjerg. Eastava Polman eller sådan noget lignende.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Agenter i Herning?
Hmmm.. kan være for at kigge på Sisto :geek:
....nåååår nej... :roll: ;)

Låst