EL: Videoton vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: EL: Videoton vs. Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk resultat. Flot at vi fortsætter med de stærke præstationer på udebane i Europa.

Også hatten af for Sønderjyderne!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg fik ikke set kampen i går.
Hvilke spillere gjorde det godt/skidt?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:Jeg fik ikke set kampen i går.
Generelt synes jeg at holdet har fået bedre hurtigt reaktion i benene. Dog har Nissen haft nogle problemer med at komme tilbage til tid.. Typisk FCM at sende backs for langt frem det er dem som ofte har længe om at komme hjem til tid.

Ellers synes jeg personligt at holdet nærmere sig til 100 % form.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mousebreaker skrev:Jeg fik ikke set kampen i går.
Jeg syntes egentligt ikke at der var nogle der fald meget ud og gjorde det skidt. Holdet spillede en fin kamp og gjorde en professionel indsats over hele linjen.

Jeg vil dog pege på specielt Novak og Olsson som jeg syntes var en tand bedre end de næste. Novak med mål og mange gode aktioner ikke mindst offensivt og Olsson der var her der og alle vegne, og oven i købet fandt plads og overskud til lidt små finurligheder her og der som også lykkedes, samt mange gode pasninger og fordeling af bolden.

Kadlec blev skiftet ud og var måske den mindst prangene. han havde flere gode løb og var også med i en den spil, en kom ikke rigtig frem til et slut produkt og løb desværre igen mange gange forgæves.

RN gjorde det ikke så skidt som nogle måske mener. Han blev sat nogle gange i offensiven, men var ligeså meget boldtab fra eks. Hassan, Paul eller andre af de offensive spillere som skabte en kontra imod os, hvor han så manglede. Ellers syntes jeg han gjorde det ok.

Banggaard blev rundet nogle gange og blev derved efterladt. Skal dog siges at han spillede over for et par hurtige og tekniske spillere, hvor han til tider så lidt tung og langsom ud, men også han som RN spillede en fin kamp generelt.

Skal siges at vi ikke var oppe imod et dårligt hold. De spillede fint bold og til tider også i et højt tempo. De har mange hurtige spillere og enkelte med høje tekniske kvaliteter og kunne godt bide fra sig, så det er absolut ikke afgjort og vi skal yde samme niveau og professionalisme og ikke undervurdere dem for at gøre det færdigt hjemme, til trods for et godt resultat.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

pr0j3ct skrev: Jeg syntes egentligt ikke at der var nogle der fald meget ud og gjorde det skidt. Holdet spillede en fin kamp og gjorde en professionel indsats over hele linjen.
Nu takkede du mig for linket, så vil jeg lige benytte lejligheden til at takke for en god analyse et godt oprids af kampen. :)

Vijen

Indlæg af Vijen »

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Tak for svarene, drenge.
Nu ser man kun afleveringen fra Olsson op mod Onuachu som optakt til scoringen. Foregik det lige efter en dødbold ??

Jeg synes det er helt vildt at Novak lå så dybt eftersom han er venstre back, hvis det ikke er lige efter en dødbold. Han er godt nok en meget offensiv venstre back, meeeeen...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Yes, det var efter en dødbold, mener det var Pione der sparkede hjørnespark fra venstre, som så bliver clearet i første omgang.
Hvis man måske skulle komme med lidt kritik i forhold til i går, så var det måske, at vi fik for lidt ud af vores dødbolde. Kan ikke huske nogen hjørnespark, der gav en chance, og vi har et par frispark på farlige steder, der heller ikke rammer noget. Den ene af Pione bliver rettet af i muren, mens Kian Hansen sparker den anden mulighed en halv meter over mål.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

I øvrigt vil jeg lige tilføje at de "highlights" bærer meget præg af at komme fra Ungarn.

De ungarske chancer de viser var ALT hvad de havde i 90 min. Hvor vi havde en del flere end hvad der bliver vist. Ikke nødvendigvis store, men ift. hvad de viser fra Videoton..

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

FCM2000 skrev:RN spiller en ringe kamp er flere gange ved at saelge hele holdet
Du er godt klar over at han fik et gult kort efter 15 minutter?

Det påvirker helt klart hans spil og han spillede knapt så aggresivt som han plejer, da han netop ikke ville svigte holdet med endnu et gult kort

mmgala

Indlæg af mmgala »

Densestar7430 skrev:I øvrigt vil jeg lige tilføje at de "highlights" bærer meget præg af at komme fra Ungarn.

De ungarske chancer de viser var ALT hvad de havde i 90 min. Hvor vi havde en del flere end hvad der bliver vist. Ikke nødvendigvis store, men ift. hvad de viser fra Videoton..

HA HA det er fandme sjovt at se de highlights, det ser jo ud som om vi var heldige at vinde den kamp.

Nu så jeg selv hele kampen og i de fleste perioder var de "læs" videoton presset ned, pga. højt pres fra vores side. Vi havde flere rigtig gode muligheder, for at få prikket en pind mere eller to i kassen, men der er da morsom at se hvordan medierne kan vende en kamp på hovedet med deres egne "highlights"

de havde deres chancer bevares, men vi styrede spillet og havde mindst lige så mange

Christian

Indlæg af Christian »

mmgala skrev:
Densestar7430 skrev:
HA HA det er fandme sjovt at se de highlights, det ser jo ud som om vi var heldige at vinde den kamp.
Jeg havde ikke mulighed for at se kampen, og det var præcist hvad jeg tænkte efter de highlights.
Glad for at høre at det ikke helt var sådan kampen forløb.

Håber at være på plads på stadion torsdag.

henker

Indlæg af henker »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ob-poulsen

så meget?!?! er rigtige forbavset over at Poulsen får TRE dages karantæne...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

henker skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ob-poulsen

så meget?!?! er rigtige forbavset over at Poulsen får TRE dages karantæne...
Syntes at det er helt i orden, som Poulsen selv udtaler i interviewet efter, så forsøger han at "vifte" ham væk med foden - og da han så rammer ham i hovedet er det jo et spark, uanset hvor hård et spark det så er. Det eneste forbavsende ved det her er at en så erfaren spiller som Poulsen, kan gøre noget så dumt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nogen der ved hvorfor den kommer nu, kan se folk også snakker om den på facebook og bold.dk.
det er da længe siden vi snakkede om det, i den samlede europa tråd.

Besvar