EL: Videoton vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fodboldfan

Re: EL: Videoton vs. Midtjylland

Indlæg af Fodboldfan »

Ja nu skiftede de så rømer ind på midten. Kadlec er heller ikek lykkedes med meget (igen) i dag. Jeg håber snart han kommer i gang.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Rømer på midten og Rilwan ud på kanten så?

Kian som sparker?
Ikke forfærdelig skud, men lidt skidt Piones frispark ikke helt sidder i dag.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Synd for Onuachu nogle gange synes jeg :) Hans arme er naturligt bare i halshøjde for andre spillere. Han kan ikke gøre for det :) Men de spiller også groft på ham i dag.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fodboldfan skrev:Synd for Onuachu nogle gange synes jeg :) Hans arme er naturligt bare i halshøjde for andre spillere. Han kan ikke gøre for det :) Men de spiller også groft på ham i dag.
Det gør de.
Det er vanvittigt han får gult kort for at beskytte bolden.

Han har helt sikkert ikke dommeren med sig.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Fin match.

Min MoM - Olsson - vanvittig løbeindsats og fin fordeling på banen. Men der er en del om buddet. Fint spil.

THenry

Indlæg af THenry »

Super resultat i en meget fin europæisk udekamp. Vi giver ikke meget væk defensivt, og scorer da chancen byder sig :D

henker

Indlæg af henker »

Ganske tilfreds med det hele. Holdet virker snart at være på 100% form.. Jeg er mest glad for at holdet har hurtigt reaktion i benene..

Vijen

Indlæg af Vijen »

Ok indsats idag, men der skal fuld fokus på returen. Videoton kan godt spille fodbold.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fedt fedt fedt :)
Vigtig sejr, et udebane mål og holdt nullet.
Perfekt :)

En af de hårde kampe, håber enten Kian, Banggaard eller NK kan få pause mod Silkeborg søndag.
De har da nærmest fortjent, sammen med resten af holdet, at få brunsviger til aftenskaffen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fin kamp, god sejr, clean sheet og et godt mål. Nu skal det bare gøres færdigt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

RN spiller en ringe kamp er flere gange ved at saelge hele holdet

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

FCM2000 skrev:RN spiller en ringe kamp er flere gange ved at saelge hele holdet
Må sige at jeg er uenig. Jeg synes han spiller ekstremt fornuftigt taget i betragtning at han er et halvt år inde i hans førsteholds karriere. Flere gode indgreb fra hans side, men selvfølgelig også et par fejl. Det begår Banggaard og Dahlin også et par gange. Hans unge alder i betragtning, er han velspillende allerede.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er en drømmeverden at se FCM spille så professionelt i Europa - med tanke på vores historik.. :)

En overall rigtig fornem indsats med et tilnærmelsesvis perfekt udgangspunkt, i hvert fald i forhold til spillet - de havde også deres chancer.

Jeg synes Paul spiller en god kamp, og samtidig sad jeg undervejs og tænkte på, HVOR stor en betydning det har at Hassan forlængede. Han er en arbejdshest af dimensioner, og han er et ubehageligt bekendtskab for modstanderne, fordi han er med i så meget som 8'er - min klare favorit på den position.

Jeg håber, at Thorup sparer Kian, Olsson og Sisto fra start mod Silkeborg. Kian og Olsson har mange minutter i benene, og de kan blive vigtige om en uge.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:RN spiller en ringe kamp er flere gange ved at saelge hele holdet
Så desværre ikke kampen. En ting kan man være helt sikker på og det er, at han lærer helt vildt meget i disse her kampe. Vi skal glæde os over at vi vandt og selv skal gøre det færdigt i Herning. Rasmus Nissen er en super ung spiller som vi kan forvente meget af, i tiden der kommer. Naturligvis kan han koste? men det gjorde han ikke ;-)

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Min største anke i den her kamp går faktisk på indlæggene. Paul dominerede de ungarske spiller og vandt vel mere end 80% af hans dueller. Alligevel mindes jeg ikke at have set et eneste kvalificeret indlæg i hele kampen?

Derudover ros til Olsson, Kian, Banggaard og Halsti (især i 1. halvleg).

Kan godt se NK har et par uheldige situationer, men han har altså også mange gode defensive indgreb. Og så er han 19!!!! år..

Besvar