Hvis du læser tidligere indlæg, vil du finde det herCortez skrev:Nogen der ved om den bliver vist i TV?
/Cortez
KingJohn skrev:Ser ud til at Canal 9 viser kampen på torsdag fra Ungarn!
Hvis du læser tidligere indlæg, vil du finde det herCortez skrev:Nogen der ved om den bliver vist i TV?
/Cortez
KingJohn skrev:Ser ud til at Canal 9 viser kampen på torsdag fra Ungarn!
Canal9 har programsat den.Cortez skrev:Nogen der ved om den bliver vist i TV?
/Cortez
De har netop skrevet på facebook, at de IKKE viser kampen i morgen..Kent skrev:Canal9 har programsat den.Cortez skrev:Nogen der ved om den bliver vist i TV?
/Cortez
Hvis du læser resten af tråden, vil du forstå min forvirringXinx skrev:Hvis du læser tidligere indlæg, vil du finde det herCortez skrev:Nogen der ved om den bliver vist i TV?
/Cortez![]()
Hej mousebreaker,mousebreaker skrev:DenStolteJyde skrev:De stakkels ungarere får da noget af et kulturchok når de møder MCH Arena, som vel bedst beskrives som kedelig og uinteressant?
Synes det ungarske stadion ser superfedt ud. Må være et lille samfund siden man udnytter pladsen så ringe til tilskuerpladser. Til gengæld kan jeg godt forestille mig at selve stadion giver folk mere lyst til at komme igen og igen, end på et mere traditionelt stadion som vores
Steffen am skrev:På rejse videoen der er smidt op på facebook synes jeg at skimte blandt andet
Sisto, Marco Larsen og Thycosen, men ingen Borring eller Royer.
Men kan have misset en, synes kun jeg kan få det til at give 17 spillere.
Kan Munksgaard være den 18. mand?
Kan i se hvem Marco sidder ved siden af i flyet?
Lupus1999 skrev:Canal 9.
hviid skrev:Den bliver sendt på ungarsk M4 Sport - har du ikke den i din TV-pakke, henker?
Jeg kan anbefale ExpressVPN.hviid skrev:Den bliver sendt på ungarsk M4 Sport - har du ikke den i din TV-pakke, henker?